ahoj kamarádi, za pár minut si jedu konečně pro 1,8 VVT do moji delty, bude se generálkovat, tzn. přebrus posdku, šály novy, pístní kruhy novy, přetěsnit atd. a tak si řikám že by nebylo marny tomu něco provist
mám namysli esi má někdo zkušenosti s odlehčováním setrváku, vyřazení vyvažováků, popř co by se dalo udělat s hlavou atd
tož poraďte kluciii co temu provedu
děkuji za odpovědi
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
mojmír: určitě se ozvu, teďka sem si akorát dovezl trošku odlišnej motor
puvodně jsem chtěl do toho dát divněválec fůraventil co má kámoš doma i s převodovkou, poloosama, elektronikou, ale teď se objevil tento motor tak sem neváhal, ale vefinále je to jinači =D>
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
tak zatim se neděje nic protže maródim tak zatim přemejšlim jak vyřešim horní držák motoru, protože na motoře z barchetty kterej sem dovezl to neni připraveny na tohle. myslite že ten držák tam vyloženě byt musi???
Přílohy
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
tady foto bloků delta a barchetta, je vidět že ty motory moc nemaji spolu společnyho. držáky uplně jinak řešeny, takže použiju spodní držák poloosy barchetta, držák altiku a serva taky barchetta a ten horni držák tim pádem nevim no...
Přílohy
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x