Motor VVT upravit

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Huty
Příspěvky: 414
Registrován: úte dub 15, 2008 10:51
Bydliště: Litovel
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VVT upravit

#106 Příspěvek od Huty »

4klapku z boxera alfy, dávali jsme tu už na jeden twinspark s kamošem
motor je fiat tzn bez vyvažováků, bude to hrkat v puntu mk2
ty písty právě kdyby stály třeba 20 tak na to kašlu,to bych spíš investoval do vaček
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x

Uživatelský avatar
jyrki.k 700
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 240
Registrován: pon pro 06, 2010 14:30
Bydliště: Prostějov

Re: Motor VVT upravit

#107 Příspěvek od jyrki.k 700 »

Sakra, nasadil si mi brouka do hlavy. Jak moc se to muselo modifikovat?
Ty písty jsem viděl od 18 do 22k.
https://www.ebay.com/itm/124061323692?_ ... %7Ciid%3A1

Lancia: Lybra 1.8 (ex 1.8 SW), Delta 1.6 16V HPE, Delta 2.0 16V HPE, Dedra 1.6, 2000 Coupe HF, Kappa Coupe 2.0 20V
Alfa Romeo: Spider 916 2.0 TS, 156 2.5 V6
Peugeot: 308 SW THP, 406 Coupe 3.0 V6

Uživatelský avatar
Aleš127
Příspěvky: 93
Registrován: pon dub 06, 2009 22:19
Bydliště: praha

Re: Motor VVT upravit

#108 Příspěvek od Aleš127 »

Zdravím,
Poradí tu někdo na kolik se dotahují ojniční šrouby na 1,8 vvt (v Dedře). Něco jsem dohledal, ale nevím jestli k vvt čku... Našel jsem že 25Nm a o 50 stupňů....

Díky.

Uživatelský avatar
jyrki.k 700
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 240
Registrován: pon pro 06, 2010 14:30
Bydliště: Prostějov

Re: Motor VVT upravit

#109 Příspěvek od jyrki.k 700 »

Našel si to správně 25 Nm + 50-60 stupňů.

Lancia: Lybra 1.8 (ex 1.8 SW), Delta 1.6 16V HPE, Delta 2.0 16V HPE, Dedra 1.6, 2000 Coupe HF, Kappa Coupe 2.0 20V
Alfa Romeo: Spider 916 2.0 TS, 156 2.5 V6
Peugeot: 308 SW THP, 406 Coupe 3.0 V6

Uživatelský avatar
Aleš127
Příspěvky: 93
Registrován: pon dub 06, 2009 22:19
Bydliště: praha

Re: Motor VVT upravit

#110 Příspěvek od Aleš127 »

JJ díky, ani jsem nedoufal v takovou rychlost.... jdu to poskládat...

Uživatelský avatar
Huty
Příspěvky: 414
Registrován: úte dub 15, 2008 10:51
Bydliště: Litovel
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VVT upravit

#111 Příspěvek od Huty »

ano utahovací moment 25nm a 60 stupňů k temu
ty písty jsou ale na 2,0 vrtání 84, 1,8 má 82 vrt, každopádně to se mě asi nechce dávat, leda až by ty sériovy šly do kytek, ale pokud si uhlídám směs, nebude moc chudá, tak by neměl byt důvod se obávat proč by série nevydržela
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x

Uživatelský avatar
Huty
Příspěvky: 414
Registrován: úte dub 15, 2008 10:51
Bydliště: Litovel
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VVT upravit

#112 Příspěvek od Huty »

tady foto 4klapky na TS
Přílohy
4kl1.jpg
4klap.jpg
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x

Uživatelský avatar
jyrki.k 700
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 240
Registrován: pon pro 06, 2010 14:30
Bydliště: Prostějov

Re: Motor VVT upravit

#113 Příspěvek od jyrki.k 700 »

vypadá to zajímavě, akorát poshánět tu čtyřklapku bude nejspíš challenge. To odvětrání víka ventilů si nechal jen tak plandat? A jak si obešel váhu vzduchu?

Lancia: Lybra 1.8 (ex 1.8 SW), Delta 1.6 16V HPE, Delta 2.0 16V HPE, Dedra 1.6, 2000 Coupe HF, Kappa Coupe 2.0 20V
Alfa Romeo: Spider 916 2.0 TS, 156 2.5 V6
Peugeot: 308 SW THP, 406 Coupe 3.0 V6

Uživatelský avatar
Huty
Příspěvky: 414
Registrován: úte dub 15, 2008 10:51
Bydliště: Litovel
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VVT upravit

#114 Příspěvek od Huty »

No těch boxerů motorů už moc není pravda, to odvětrání už si přesně nevybavuju, ale někam se to dávalo na podtlak (musel se zapojit i posilovač brzd). Každopádně s tímto zásahem už přišla programovatelná ECU, takže váha se už nemusela řešit :-)
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x

cucal
Příspěvky: 9
Registrován: pon led 12, 2015 23:36

Re: Motor VVT upravit

#115 Příspěvek od cucal »

Fotr neco jako GDPR ti nic neříká? :D

Odvětrání bylo vedeno do vejfucku, klapky jsou otočeny opačně.. Jinak už bych do nich nešel :D lepší vzít z nějaké mašiny tam je víc na vyběr..Váha vzduchu netřeba. Dávala se IMF ecu

Odpovědět