...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je úte srp 21, 2018 18:28

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 6 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Thesis - baterie, kostry a výměna
PříspěvekNapsal: čtv úno 01, 2018 23:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 27, 2010 12:00
Příspěvky: 703
Bydliště: Rožnov p.R
Čau kluci, kdo se už vrtal v elektrice Thesisu? :-) Mám 3 dotazy.

1) Když chci vyměnit hlavní baterii - musím si to pohlídat a držet auto pod napětím třeba z druhé baterie?
Nastane nějaká apokalypsa a resety všech jednotek, když nebudu mít auto pod napětím?

2) Za studena mi na volnoběh trochu bliká (=mění intenzitu osvícení) displej klimatizace a podsvícení budíků. Dost mrká i když třeba zatahuju ruční brzdu, nebo když rozsvítím světla.
A navíc když po delší době nepoužívání auta (=týden) chci ihned po startu vyjet tak na mě vyskakují hlášky - variosteer / skyhook / airbag / EPB fault. Když nechám motor 20-30 sekund běžet tak nemám ani jednu hlášku.

Mám hledat problém jen v baterce nebo i v kostrách, případně třeba i v alternátoru?
Snad je to jen baterka, je tam ještě originál z IT, ale raději se ptám.

3) Kde má prosím Thesis kostry?
- našel jsem 2x 2 kostry v zadu u baterek. Dál nevím a pomůže mi kdybych to nemusel hledat.

_________________
Lancia Thesis 3.2 V6 Emblema - Lovato GPL
Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy"
Lancia Lybra SW 1.9 JTD 77KW - ještě jede


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
PříspěvekNapsal: pát úno 02, 2018 02:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 10, 2011 22:57
Příspěvky: 643
Bydliště: BA/RS
Len vymen a po vymene odomkni auto klucikom.
Najprv hladaj problem len v baterke, potom v alternatore.
Kostier je tam tolko ze by asi maximlany povoleny limit znakov nestacil na vypisanie :D

_________________
Lancia Thesis 3,2 V6 + LPfi LPG Emblema 2007
Lancia Thesis 3,0 V6 Emblema 2004
Lancia K coupe 20VT 98
Lancia K coupe 20VT 99
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
PříspěvekNapsal: pát úno 02, 2018 10:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 27, 2010 12:00
Příspěvky: 703
Bydliště: Rožnov p.R
Díky Vladimíre, já jsem tajně doufal že "Thesis bůh" vidí mé trápení :-)

_________________
Lancia Thesis 3.2 V6 Emblema - Lovato GPL
Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy"
Lancia Lybra SW 1.9 JTD 77KW - ještě jede


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
PříspěvekNapsal: čtv úno 08, 2018 23:08 
Offline

Registrován: stř říj 09, 2013 18:52
Příspěvky: 251
mě po výměně baterky trošku potrápil zámek kufru, v návodu je nějakej postup, jak ho zase oživit ale ten mi nefungoval.

_________________
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
PříspěvekNapsal: stř srp 08, 2018 17:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 27, 2010 12:00
Příspěvky: 703
Bydliště: Rožnov p.R
(asi to budou dotazy hlavně na Vlada... ale třeba bude vědět někdo další... předem díky moc za odpověď)

Baterku jsem vyměnil, protože mě pravidelně otravovaly hlášky - variosteer, skyhook, airbag a EPB. Pak byl klid.
Teď v létě kdy jede klima na plno a ventilátor chladiče naplno jsem si všiml, že dost blikají světla v interiéru. Děje se to jen na volnoběh a těsně okolo volnoběhu.
Když si rozsvítím světlo na stropě a lechtám plyn, aby se motor točil jen kousek nad volnoběh (+100 otáček) tak je zřetelně vidět, že světla mrkají, stejně tak podsvícení budíků a panelu klimatizace.

Začal jsem měřením napětí v zásuvce zapalovače
- na volnoběh s klimou a předním ventilátorem chladiče je napětí okolo 12,6V a mírné přidání plynu o +150 otáček mění napětí tak o 0,1 voltu
- okolo 2500 otáček je napětí okolo 13,6 až 13,8 voltu a přístrojovka už nebliká

Alternátor má dávat snad 150A, ale asi od něj nemůžu čekat, že to dá na volnoběh. Ale přece není normální aby světla v interiéru mírně blikaly. Kdyby ale bylo něco moc špatně tak bych měl po mých 15km jízdách problém - zatím problém nemám, ani mě neotravují hlášky o malém napětí.

Tak teď dotazy:
1) Je situace tak špatná, že bych neměl jezdit?

2) Mám jít po kostrách nebo po alternátoru
2.a) Pokud po kostrách, poradíte prosím kde? Zatím jsem našel spíš jen kostry světel.
2.b) Pokud mám vytahovat alternátor - jde to nějak rozumně spodem nebo přes podběh, nebo musím rozebrat půl auta?

_________________
Lancia Thesis 3.2 V6 Emblema - Lovato GPL
Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy"
Lancia Lybra SW 1.9 JTD 77KW - ještě jede


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Thesis - baterie, kostry a výměna
PříspěvekNapsal: stř srp 08, 2018 21:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 10, 2011 22:57
Příspěvky: 643
Bydliště: BA/RS
Podla toho co pises to vyzera ze sa alternator luci. Ma dobijat nieco do 14 aj na volnobeh. Kedze mas busso tak dobru chut, je pod zvodmi hh. Ked to budes robit tak by som na tvojom mieste zvazil aj repas startera. Ja to mam starter za sebou uz na oboch a na jednom aj altik, vo vsetkych pripadoch ale preventivne.

_________________
Lancia Thesis 3,2 V6 + LPfi LPG Emblema 2007
Lancia Thesis 3,0 V6 Emblema 2004
Lancia K coupe 20VT 98
Lancia K coupe 20VT 99
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 6 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz