...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je stř pro 19, 2018 09:02

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 8 příspěvků ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob led 06, 2018 22:47 
Offline

Registrován: sob bře 11, 2017 13:14
Příspěvky: 3
Zdravím,
jsem nucen (po opakované závadě na mém nynějším autě), se poohlédnout po něčem "novém" a do oka mi padla Delta III i vzhledem k poměru cena/výkon/kvalita/spolehlivost. Měl bych k tomuto auto pár dotazů nejlépe na majitele.

1.Používají všechny dieselové motorizace filtr pevných částic a dvouhmotou spojku?
Jakou dieselovou motorizaci doporučíte jako nejspolehlivější.

2. Jakou benzínovou verzi doporučit u motoru 1.4 T-jet (slabší, nebo silnější verzi-tuším multiAir) z hlediska spolehlivosti.

3. Neviděl jsem u tohoto auta, že by mělo některé ližiny(střešní nosiče), jak to řešíte, když potřebujete odvézt něco na střeše(kola, lyže ap), pasují na to nějaké univerzální příčníky nebo se dají sehnat originály? Zase aby to trochu vypadalo...

4. Našel by se tu někdo se zkušeností modelu s tovární úpravou na LPG? (tuším to dávali do 1,4 T-jet té slabší varianty)
-funguje spolehlivě
-jedná se o systém, kdy spolu s LPG je spalován i benzín, nebo se po zahřátí systém přepne na LPG a spaluje již pouze ten?
-jak jednoduše zjistit zda je LPG tovární nebo dodělávaný? Nejsem si jistý, zda se to u dovozových aut uvádí ve velkém TP

5. Jak jsou u jednotlivých motorizací řešeny rozvody,mají některé "bezúdržbový" rozvod řetězem?

6. Jsou nějaké zásadní změny mezi modelem před a po faceliftu?
Je lepší vzít tu novější, která má ale bohužel pro mě né moc povedenou př. maskou evokující vzhled Chrysleru...?

Auto bude ponejvíc provozováno ve městském provozu s kratšími jízdami, tudíž bych se asi přiklonil spíše k benzínové variantě, i když vzhledem k tomu, že používá turbo a nejedná se o "blbuvzdornou" atmosféru to asi nebude oproti dieselu zase taková výhra...
Provozuje zde někdo dieselovou Deltu podobně a dlouhodobě bez poruch?

Díky všem za odpovědi.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv led 11, 2018 18:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 27, 2008 14:53
Příspěvky: 73
Bydliště: Frýdek - Místek
Z vlastí zkušenosti můžu říct, a používáme 1.9 JTD 140 kW, že je to prozatím bezproblémové auto. Kupovali jsme ho když mělo naketo asi 72 tis a v současné době 130 tis. Najeto za necelé 3 roky a pouze měněn olej a filtry, při koupi samozřejmě rozvody. Jinak nic. Co se týká otázek:
1. DPF mají všechny verze a spolehlivé jsou všechny.

3. Nedávno jsem viděl na Bazoši k prodeji originám příčníky, ale budou pasovat i Thule. montují sde na střechu pod rám dveří

5: 1.9 má rozvody řemenem, a výměna nebyla nijak extra drahá a pro klid duše jsem ji raději dal

6. myslím že rozdíly kromě masky nejsou, uřčitě na motorizacích nebyl důvod nic měnit

Takže shrnuto, provoz je bez poruch , dělány poze provozní věci, které se dělají na všech autech. Ale určitě doporučuji auto pojistit, jestli ne havarijně tak určitě připojistit okna a proti srážce se zvěří. Před vanoci žena trefila asi v kilu srnu, a nato že byla na pohled "jen" pozbitá maska a uvnitř vystřelený kolenní airbag, tak po demontáži a zjištění všech závad to byla škoda min za 100,000. A bohužel bez pojistky proti srážce, tudíž oprava z vlastní kapsy :?

_________________
Volvo S60 2.4T
Lancia Delta 1.9 JTD
ex Lancia Lybra 1.9 JTD


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát led 12, 2018 01:29 
Offline

Registrován: ned kvě 06, 2012 11:40
Příspěvky: 81
Bydliště: Kroměříž
3. Pricniky z bazose jsem koupil já.... originál ve fiatu stoji 4500.

Na jízdy po městě doporučuji jednoznačně benzin. Diesel při popojizdeni často regeneruje dpf a zkracování životnosti filtru ( údajně se dostává i nafta do oleje) roste při regeneraci dost i spotřeba

_________________
Lancia Lybra SW 1.8, 2000, LPG - Lovato
Lancia Delta 1.9 Platino


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob led 13, 2018 18:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 27, 2008 14:53
Příspěvky: 73
Bydliště: Frýdek - Místek
Citace:
3. Pricniky z bazose jsem koupil já.... originál ve fiatu stoji 4500.

Na jízdy po městě doporučuji jednoznačně benzin. Diesel při popojizdeni často regeneruje dpf a zkracování životnosti filtru ( údajně se dostává i nafta do oleje) roste při regeneraci dost i spotřeba
Kopukal jsem na ně a uvažoval ale nakonec to bych je nevyužil. :)

_________________
Volvo S60 2.4T
Lancia Delta 1.9 JTD
ex Lancia Lybra 1.9 JTD


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob led 20, 2018 23:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 21, 2015 00:08
Příspěvky: 8
Bydliště: Ostrava
Já mohu přidat info z provozování Delty s benzínovým motorem 1,4 T-Jet 88 kW, tedy ta slabší verze r.v.2009 : velmi spokojený s výkonem, spotřebou (dlouhodobý průměr 6,8 l/100km) a celkovým komfortem. Dnes mám najeto 190 tis. km a jediné, co občas zazlobilo byly zapalovací cívky. Postupně jsem už vyměnil tři. Jinak jen běžný servis. Ovšem v poslední době jsem již zaznamenal úbytek oleje a nutnost dolití 1 l mezi výměnou (15 tis. km). Je však možné, že problémy teprve čekají. Např. obávané turbo... Tolik k motoru. Stoprocentní není převodovka. Ne, že by byly problémy s řazením, ale řadicí páka má v některých polohách při akceleraci výrazný posun, což svědčí o volných ložiskách v převodovce. Zatím neřeším, ale dříve nebo později musí k opravě dojít, Zvláště, když i spojkové ložisko už šustí. Je jasné, že by bylo ideální "posunout se" k mladšímu autu s nájezdem max. do 100 tis. km - ale zase bych šel do Delty, opravdu vyhovuje po všech stránkách i z hlediska výbavy a to mám nejnižší úroveň - Argento.

_________________
Lancia Delta III 1.4 T-Jet 88 kW
ex. Fiat Stilo MW 1.4 70 kW


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon led 22, 2018 18:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 21, 2015 00:08
Příspěvky: 8
Bydliště: Ostrava
Ještě k těm příčníkům : po dlouhém hledání levnějších než Thule, ale originálních jsem narazil na fy Allauto z Rousínova, která dováží auto doplňky z Francie a ti mi dodali příčníky s originálním uchycením na Deltu zn. Green Valley za cca 2000,-Kč. Tímto doporučuji.

_________________
Lancia Delta III 1.4 T-Jet 88 kW
ex. Fiat Stilo MW 1.4 70 kW


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon led 22, 2018 19:39 
Offline

Registrován: sob bře 11, 2017 13:14
Příspěvky: 3
lettro: díky za info, jestli máš nějakou fotku s příčníkama na autě, klidně se pochlub.

Je škoda že to auto nemá klasický podélný ližiny...


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř led 24, 2018 15:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 21, 2015 00:08
Příspěvky: 8
Bydliště: Ostrava
Uchycení je standardní přišroubováním do připravených závitů v horním lemu dveří. To, čím jsou tyto příčníky speciální právě pro Deltu jsou patky přesně podle tvaru střechy. Patky lze koupit samostatně pro různé vozy, tyče ti zůstávají.
S příčníky a tím pádem s nákladem na střeše jezdím nerad a jen výjimečně. Hlavně proto, že se o poznání hůře zavírají dveře - přece jenom patky trochu omezují mezeru mezi dveřmi a střechou a také se zbytečně otlačuje těsnící guma. V tom směru bylo Stilo praktičtější a občas se mi po něm zasteskne.


Přílohy:
příčníky (3).JPG
příčníky (3).JPG [ 189.7 KiB | Zobrazeno 3594 x ]
příčníky (2).JPG
příčníky (2).JPG [ 175.93 KiB | Zobrazeno 3594 x ]
nákladní úprava (2).JPG
nákladní úprava (2).JPG [ 359.7 KiB | Zobrazeno 3595 x ]

_________________
Lancia Delta III 1.4 T-Jet 88 kW
ex. Fiat Stilo MW 1.4 70 kW


Naposledy upravil(a) lettro dne stř led 24, 2018 15:37, celkem upraveno 4 x.
Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 8 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz