Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

Netechnický debatní kroužek o všem, co vás napadne...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Karel 6
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4511
Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Bydliště: Soběslav tel:608853577

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#61 Příspěvek od Karel 6 »

Dane!!- Až nám bude 70, tak si dáme dvě malá piva, zatancujeme si u Bílé orchideje a v deset budeme pod peřinou.
To snad ne! toho se nezúčastním. :D
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#62 Příspěvek od Euro 564 »

Karel 6 píše:ne to nelítaj,ale ti co to vedou mají víc prostoru,a pokud vím někteří jsou placení.(Z jakých peněz nevím).
Jestli takovou informaci opravdu mas, tak by me zajimalo, v ktere zemi takto Lancia klub funguje? I v bohatem Svycarsku je to dobrovolna neplacena funkce. Syn toho meho znameho ma na starosti sekretariat LCS a povolanim je u svycarske policie (nebo cetnictva, ted nevim jiste), takze zadny rentier, jak by si zde nekdo mohl myslet. A jeho tata, s kterym se znam a vlastni tu velkou sbirku Lancii, je architekt, coz je prace sice velmi dobre placena, ale venuje ji vice casu, nez jen 8h denne jako nekdo, kdo si ve ctyri pichne v kolbence odchod... ta predstava v cechach, ze se na zapade vydelavaji penize jaksi sami a bez prace, je dost mylna.
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#63 Příspěvek od Euro 564 »

Harous píše:
Euro 564 píše: Ale chapu, ze je snazsi rict, ze neco nejde nebo nema sanci na uspech, nez vyvinout nejakou snahu to uskutecnit.
Nikdo Ti přeci nebrání v tom aby si něco podobného zkusil zorganizovat. Myslím, že Ti LK vyjde vstříc.
Vsak taky bez ohledu na tuhle nove vzniklou diskuzi nosim podobny napad uz delsi dobu v hlave. Zkusim v pristi sezone na srazech v CH a v Bavorsku zjistit, zda by o to mezi zdejsimi lancisti byl zajem a v pripade kladneho ohlasu bych se tim zacal zaobirat vice.
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
Krwel 146
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1974
Registrován: pon zář 18, 2006 20:53
Bydliště: V lese hnedka u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#64 Příspěvek od Krwel 146 »

No konečně kloudné slovo. Však jsem ti to psal už několik stránek dříve. Určitě nikdo nebude zatracovat nějaký ucelený a aspoň trochu promyšlený plán. Nakonec nemusíme hned kopírovat nějaké velkolepé luxusní akce. Ale chce to aspoň nějaký rozumný nástřel, čeho se tedy držet. Klub jako takový určitě (aspoň doufám) nebude proti. Za zvážení by stálo na takovou akci upravit Pacov. Máme zde už nějaké zázemí ohledně náměstí, orientačka se jezdí už pravidelně a ubytování se určitě najde. V lepších podnicích nás ještě neznají :lol: . Ale to už jsem se dostal hodně dopředu.
Lancia Kappa 2.4 JTD SW "Parníček"
Lancia Dedra 2000 Turbo Egoistka

Uživatelský avatar
Petr 20
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 544
Registrován: čtv říj 06, 2005 21:45
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#65 Příspěvek od Petr 20 »

Když to tak pročítám, tak dávám rezignaci na organizování dalšího srazu.
Nějak je mi šoufl z těch keců,co a jak by se mělo udělat,proč je to tak a tak.
Bohužel, ale většina těchto rýpalů nikdy nepřiloží ruku k dílu.
Takto je volný termín srazu na jejich možnou aktivitu.
Může se vymýšlet a organizovat až do aleluja.
Lybra 2.4 JTD................v ekologické likvidaci
Delta 1.6 GT i.e. ...........v renovaci
Delta 1.6 HF Turbo ........čeká na renovaci
Delta 1.9 TD

Uživatelský avatar
Dresik 28
Administrator
Administrator
Příspěvky: 9943
Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#66 Příspěvek od Dresik 28 »

To by byla velka skoda :(
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI

Uživatelský avatar
KUZMA 663
Administrator
Administrator
Příspěvky: 312
Registrován: pát led 08, 2010 22:31
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#67 Příspěvek od KUZMA 663 »

To by bylo skoro jak úmrtí v rodině,snad je to tím ponurým počasím a až vysvitne slunko bude zase síla a jiný pohled na věc.
Za nás to tam bylo dycinky výborné
Lybra 2,4 JTD SW,Executive,modrá

Michal 236
Administrator
Administrator
Příspěvky: 1590
Registrován: úte črc 10, 2007 08:14

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#68 Příspěvek od Michal 236 »

Petře nenech se rozhodit tímhle hospodským tlacháním.
Sraz u tebe byly vždycky moc příjemný a pohodový, takový rodinný víkend s velkou rodinou :-)

Pokud si to přece jen nerozmyslíš, tak doufám, že se potkáme na některém z jiných srazů.
A díky moc za srazy, které jsi pořádal, budou mi chybět.
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia kC 2.4

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5365
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#69 Příspěvek od Dan 1 »

Rejpalové budou vždy a všude a vždycky se najde někdo, kdo nebude s něčím spokojený. Ale chápu tě, volného času moc nemáš a v okolí nikdo, kdo by ti pomohl. Snad si to ještě rozmyslíš, už by mi asi chybělo, kdybych si aspoň jednou za rok nemohl na orientačce zanadávat, co si to ten Palarczyk zase vymyslel za špeky :lol:
Jak to vlastně letos se srazy vypadá? Libore, haloooo!
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD

Uživatelský avatar
Oskar 58
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1392
Registrován: úte srp 22, 2006 12:34
Bydliště: Děčín

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#70 Příspěvek od Oskar 58 »

Tak vzhledem k tomu, že poznámky ke srazům jsem měl pouze já a Euro, tak okruh těch "rýpalů co nikdy nepřiloží ruku k dílu, co hospodsky tlachají a co budou vždy a všude a vždycky se najde někdo, kdo nebude s něčím spokojený" je poměrně konkrétní a dotýká se přímo mě, tak se musím ohradit.
S většinou extrémistických názorů člena Euro se neztotožňuju, rozumím mu, jak to myslí, ale v české kotlině je to podle mého názoru SCi-Fi, nicméně je to jeho názor a má na něj právo, stejně jako já a vy.
Pravdou je, že v poslední době mi můj osobní a pracovní život neumožňoval se zúčastnit většiny srazů, nicméně jeden menší sraz jsem v minulosti organizoval a myslím, že to nedopadlo nejhůře.
Celé téma vzniklo na základě mé návštěvy posledního srazu v Doksech a postesknutí si nad účastí, co do počtu a techniky účastníků v porovnáním se srazy v minulosti a výzvou k zamyšlení zda by se nemělo něco změnit, aby se srazy staly atraktivnější pro širší Lancia veřejnost. Vzhledem k tomu, že kromě Eura si nikdo další nemyslí, že by se mělo na fungování srazů cokoli měnit, tak jak jsem psal, je to náš klub, a srazy dělají členové, co na srazy jezdí a ti jsou spokojeni a nechtějí nic měnit a já to respektuju.
Na druhou stranu, bych byl rád, aby i můj názor byl respektovaný jako konstruktivní kritika nebo podnět k zamyšlení a ne rýpání nebo hospodské tlachání. Díky.

Nerozumím Petrovi, co z toho co bylo napsano, ho tak rozladilo, ze nechce organizovat "svuj" sraz, ale to je jeho věc.

P.S. Co člověk, to názor, ale co nás spojuje je láska k jedné značce auta a o tu by nám všem mělo tady jít především.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa Modrá
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa Černá
ex Lancia Delta 1.6 HF
Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5365
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#71 Příspěvek od Dan 1 »

Na posledním sraze bylo vidět, že celá tahle diskuse měla nějaký smysl. Organizace, ubytování, ceny atd. byly na téhle akci trochu jinde a celkově se to posunulo na jinou úroveň. Jako základ pro další ročníky je to, myslím, víc než dostačující.
Co mě překvapuje (a zároveň trochu mrzí), je, že stále méně lidí nosí klubová trička. Před x lety se to na srazech jen modralo, teď má trička tak polovina lidí. Čím to?
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8244
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#72 Příspěvek od Harous 239 »

Nevěděl jsem kam s tím, tak využiju tohle téma.
Zajímalo by mě jestli by tu byl reálný zájem uspořádat nějak hromadně kurz bezpečný jízdy, školy smyku. Jako inspiraci beru podobnou akci kterou pořádal Subaru fan klub (a kterou jsem bohužel nestihl) v Hradci Králové. Na rovinu je potřeba hned na začátku říct, že za to nechtějí málo. Na druhou stranu každý kdo tím prošel peněz nelituje.
Pokusím se (za pomoci citací z SFC) sepsat co všechno to obnáší:
1. Teorie
Na začátek jsme si sedli do učebny a měli jsme základy správné jízdy a vše okolo.
Suché povídání bylo prokládáno slajdy a také bylo několik videí z kamer u záchranek. Myslím si, že když byly ukázky bzrdné a reakční doby ve u školy 30 a v 50 km/h, tak nám všem došlo, že ta 30 je opravdu potřebná.
2. Ježdění - 4 okruhy
Kruháč
Kruháč byl smáčen vodou tak, že polovina kruhu byla pod vodou a druhá suchá. Museli jsme jezdit kolem 40 km/h a víc, nejdřív udržet jízdu bez smyku, potom ale řízeně v polovině oblouku škubnout s volantem a jít do smyku a uřídit to.
Brzda na morku
Další stanoviště bylo vyhýbání se na mokru a brzda na mokru. jezdilo se 40-60 km/h a brzdné dráhy i přes 20 a více metrů. Měli jsme tam i kužely simulující ožralé spadlé cyklisty a v 60 km/h je nebylo možné vůbec nepřejet. Okolo 55 to už bylo docela průjezdné, ale řidič se musel na to soustředit
Brzdy a losí test
Další stanoviště bylo na zkoušku brzd na suchu a losí test na morku. 2x jsme si zkusili brždění ze 100 km/h a potom nám byl namokřen povrch, nastaveny kužely a začínali jsme losí test v 45 km/h. postupně jsme zvyšovali až nad 60 km/h a mně osobně se podařilo několikrát sundat kužely, protože hlavně návrat z losího smyčky v tak "velkých" rychlostech byl dost na hlavu a práci rukou.
quickly píše:Kyvná deska
Jako poslední stanoviště jsme měli kyvnou desku. Toto nebyla taková malá jako v Jihlavě, ale pěkně velká kráva, která kmitne i 35t tahačem. Instruktor na konci jízd přiznal, že když nastaví maximum, tak deska hýbne se zadní nápravou o 1,5 metru. A to vše v rychlosti 50 km/h.
A nějaký videa z akce:




Byl by vůbec reálný zájem něco takového uskutečnit?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP - 17´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
KUZMA 663
Administrator
Administrator
Příspěvky: 312
Registrován: pát led 08, 2010 22:31
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#73 Příspěvek od KUZMA 663 »

Přesně o takovou akci jsem měl zájem pro klub a zjišťoval jsem na jaře. Míst kde to pořádají je vice, ale cenově všude stejně cca 5 000 Kč/auto. Pravda je, že to školení za to stojí a opravdu si řidič vyzkouší krizové situace.
Lybra 2,4 JTD SW,Executive,modrá

Uživatelský avatar
KUZMA 663
Administrator
Administrator
Příspěvky: 312
Registrován: pát led 08, 2010 22:31
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#74 Příspěvek od KUZMA 663 »

V lednu dám na příští rok seznam akcí s terminy,aby si každý mohl vybrat o co by měl zájem nebo se přijel podívat (zatím čtyři akce).
Lybra 2,4 JTD SW,Executive,modrá

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8244
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#75 Příspěvek od Harous 239 »

KUZMA 663 píše:
stř pro 12, 2018 00:59
cenově všude stejně cca 5 000 Kč/auto.
To je ta lepší varianta. Ta horší je, že je to za osobu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP - 17´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět