no ja si sic myslím že 4 patří mezi turbo a výfuk trubku,ale někdo psal v předcházejících odpovědích že má být mezi svody a turbo(já si myslím že tam žadné být nemá,dosedací plochy jsou broušeny)
ten měď kroužek je bud do prostrední díry těsnění nebo pod průtok šroub přívodu oleje
a ta 1 je as ke kolenu výfuk.části
Jenom taková malá technická... šteft by tam měl bejt proto, protože máš závit z obou stran a matku (a máš víc možností při povolování - ohřátí, povolovací sprej atd). Pokud tam dáš šroub, tak když se zapeče, tak jsi v řiti.
Takže šteft M10 x 55+9+3+ rezerva =70
ešte mi porad, kde taký ševt zohnať?! Mne je šum a fuk ši to bude šeft alebo skrutka. Jasne že keď tam dávali šeft asi vedeli prečo. Len kde ho zoženiem?
písal som už priamo do fiatu, ale zatial odpoveď za dva dni nedorazila.
A inak ten šteft má priemer 8mm.
Navážu na Pepuzdepu. Na přírubu turba/výfukových svodů určitě šteft a pokud možno s měděnou matkou. Protože závity vlivem velkého horka zareznou a pokud použiješ šroub, tak tu máš riziko, že ho třeba za pět let při dalším povolování ukroutíš přesně v rovině příruby. Takže následuje práce s odvrtávaním a prořezávaním nového závitu. Kdežto pokud ukroutíš šteft, tak ho zůstane většinou kousek trčet, zrovna tak, jak je na fotce. Na na trčící kousek se navaří matka, teplota sváru prohřeje závit a šteft jde pak zpravidla vyšroubovat.
Navážu na Pepuzdepu. Na přírubu turba/výfukových svodů určitě šteft a pokud možno s měděnou matkou. Protože závity vlivem velkého horka zareznou a pokud použiješ šroub, tak tu máš riziko, že ho třeba za pět let při dalším povolování ukroutíš přesně v rovině příruby. Takže následuje práce s odvrtávaním a prořezávaním nového závitu. Kdežto pokud ukroutíš šteft, tak ho zůstane většinou kousek trčet, zrovna tak, jak je na fotce. Na na trčící kousek se navaří matka, teplota sváru prohřeje závit a šteft jde pak zpravidla vyšroubovat.
na CZ eshope som nasiel presne podla cisla z eperu. ale neposielaju na SK.
Ako závitová tyč M 8x1.5 stúpanie sa nikde bežne nepredáva s tou pevnosťou 10.9 ani 10.10 ani nič podobné Niekde tu bude zrada
M8 sa podľa všetkého robí len do 8.8
Tak hoši len čo bude čas vymením ten šteft za nový. Ešte sa mi naskytla otázka, ten únik oleja. Rozmýšlal som že pred výmenou oleja by som dal dole olejovú vaňu a pretesnim ju. Našiel som len takú nejakú tesniacu pastu aj podla eperu a aj v ponuke obchodov. žiadne tesnenie v tvare vane asi tam nejde podľa všetkého. Je tu ale otázka či tú výmenu zvládam aj doma s tým že si nadvihnem predok auta? Asi bude na to treba dvoch ludí, ale či sa to dá len tým, že nadvihnem predok auta. Za druhé vidím únik pri intercooleri. Hadice mám tesné na vrchu aj spodku intercoolera. Taže olej uniká asi niekde inde. nevravím, že únik veľký ale od výmeny pred takmer rokom sa mi na nárazníku objavil olejový fľak. Našiel som cez eper že na spodku coolera je nejaký vývod ktorý je zakončený elastickým púzdrom. Môže ten únik byť odtiaľ?
A za tretie premýšľam nad vyčistením sania. Keďže sa tých sprejov bojím, že sa mi uvoľní priveľa usadenín a poškodí to motor rozmýšlal som skôr na odmontovaní sania. Niekde tu na fóre tušim to bol som zachytil článok, že pri demontáži sania treba rohodiť rozvody. Je to tak? vidim, že tam bude musieť íst dole nejake vedenie nafty (bosch) ale ako je to s tým rozvodom?
ďakujem za pomoc.
ešte prikadám video kde mi uniká ten olej. Neviem jak sa tu vkladaju tie viedea do youtube atributov. neukazuje obraz.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru