Mas prehlad kukam

. Ano mam kvapalny vstrek lpg a ano nie je ziadny problem tam dat normalne klasicke lpg, napr mam teraz take z nemecka na servis a drviva vacsina ma obycajne, resp nepoznam nikoho kto by mal este kvapalne, od vyrobcu mojho systemu viem ze okrem mna to je este v jednej alfe gta. Ja by som si ho tam ale nedaval.
Treba vzdy diagnostikovat kde je problem, bud cez diagnostiku alebo aj jazdou, napr teraz mam na diely thesisa ktory bol predavany ako s vadnym automatom ale je tam len zle cidlo otacok, ktore je zvonka na prevodovke, staci vymenit, automat inak radi nadherne. Vacsinou ale byva problem v linearnych solenoidoch v supatkovej skrynke. Jedna sa o to ze musia byt presne nakalibrovane (hardwarovo) a robi sa to za jazdy s otvorenou skrynkou, no nerealne, preto na to treba mat stolicu. V amerike to robia hadam v kazdej dedine len tu je to kus problem a preto je naj riesenie vymenit tu skrynku celu. Je to za material cca 800 plus olej novy atd. Co viem da sa to spravit bez vyberania automatu, naisto ti to poviem ked to spravim teraz mi to presne treba na jednom sa chystam.
Co mame info od tipka ktory tie automaty robi na volvach tak ked menis olej pravidelne jak clovek tak ti ta skrynka vydrzi pol mega, vymenis ju a dalsi pol mega das, potom su uz na vymenu aj lamely a niektore loziska. Vsetko je to o pristupe, nemen olej v hocicom a vysledok je ten isty. Ja som na svojej nagulal zatial 150 000 a nezaznamenal som ziadne zmeny v porovnani ked bola nova, akurat mi treba vymenit olej akutne uz som dost cez interval
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
_________________
Lancia Thesis 3,2 V6 + LPfi LPG Emblema 2007
Lancia Thesis 3,0 V6 Emblema 2004
Lancia K coupe 20VT 98
Lancia K coupe 20VT 99
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu