...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je pát pro 14, 2018 15:01

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Pravidla fóra


Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)



Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 59 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: ned srp 25, 2013 18:36 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 941
Tak vám představuji svoji Lancia Prisma Integrale, je to klasický 2.0 8V DOHC, 85 KW, rok výroby 1988. Pohon je podobný jako v Deltě Integrale, tj. stálá čtyřkolka s rozdělením 56/44 akorát s tím rozdílem, že zde se ovládá uzávěrka zadního diferenciálu ručně, kdežto u Delty je automatika.

Dneska jsem přezul, zkontroloval kde je co rezavého, rozhejbal brzdy a připravuji se na září, kdy všechny víkendy budu ležet pod autem. Dneska ještě mrknu na uzávěrku zadního diferenciálu (nespíná ani nesvítí) a na to jak vypadá rozvoďák. V týdnu ji zavezu do servisu na opravu uchycení výfuku, který je sice nový, ale špatně přidělaný. Také mám totál. přední uložení pravého tlumiče, je rozpadlé ložisko a má to vůli. To nechám udělat hned. Pokud bude rozvoďák vypadat blbě, tak ho také vyměním, jinak počká do zimy.

Plán na září 2013:

- výměna oleje a filtru (nevím ještě jaký)
- výměna svíček (provedu také pro orientaci měření kompresí)
- výměna zadních destiček (jedna je totál rozpadlá)
- výměna chladící kapaliny
- výměna brzdové kapaliny

Potom se chystám v říjnu ji zavézl ke klempíři, bude na ni práce jak na kostele. Něco si udělám sám (dveře, lemy) a něco nechám na něm - v podbězích jsou prorezlý místa co jsem dnes objevil a vzadu pod nárazníkem. Také sundám neoriginál zadní křídlo, a zakituju díry ve víku.

Jinak je to překvapivě v pořádku, i prahy drželi při zvedání dobře. Pak bych to tak nechal přes zimu nachystaný s tím, že pokud bude jezdit i po zimě, začnu řešit celolak a výměnu klik za fungl nové, ať je celá originál a pěkná. Tím by byla celá v podstatě ready na veterána, pak už jen čekat, kdy to půjde přihlásit. :twisted:

Potřeboval bych rady zkušených Lancistů (Delta I s motorem 8V to bude mít stejné):

- Jaký dát olej / filtr, jaké možností oleje?
- Jaké svíčky?
- Jakou chladící kapalinu potřebuji?

Díky!

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: ned srp 25, 2013 18:37 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 941
tady ja zatím jediná fotka, raději jen miniatura, ty vyměněný blatníky v jiné barvě jsou příšerné :lol:


Přílohy:
lancia.jpeg
lancia.jpeg [ 9.92 KiB | Zobrazeno 2110 x ]

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: ned srp 25, 2013 23:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 03, 2009 22:52
Příspěvky: 1734
Bydliště: Praha 4
pěkná!!z těch blatníků si nic nedělej,důležité je,že proběhla jejich výměna za lepší,já mám taky na deltě tři barvy a neřešim to :) doufám,že ji potkám někde na srazu a že mě svezeš! :)

_________________
Fiat Brava 1.2 16v 2001
IFA Trabant P601 12V .1971- limuzínka
Yuki 125 Fairy 2014 - Red Dwarf :)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pon srp 26, 2013 00:27 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 941
tak tady je první album po koupi: http://www.zonerama.com/Link/Album/148448" onclick="window.open(this.href);return false;

přezul jsem, rozhejbal brzdy, zkontroloval motor, sundal hrozný samolepky, škodovácký plastový kryt topení a sepsal si co bude všechno potřeba 8-)

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: úte srp 27, 2013 22:41 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 941
tak rozvody vypadají v pohodě, měli by ještě vydržet. ikdyž člověk neví, co kladka, ale tak zase tolik nenajedu, abych měl takový pech. přednost dostanou jiné opravy, které už si o to říkají.

dneska jsem do něj koupil olej Shell Helix HX7 10w40, tak snad to bude dobrá volba. teď ještě až bude chvíle tak zajet pro destičky a filtr a jdu na věc.

Horší je to s uložením předního tlumiče. to jsem sehnal jen u matějčka a v MJauto za 1400,- což je docela dost - někdo nějaký tip? Když ne, tak to vezmu v jednom z nich a k tomu si přiobjednám rozdělovač, kabely a svíčky. Kabely Magnetti Mareli, svíčky asi NGK a rozdělovač s palcem od Facet.

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: stř srp 28, 2013 08:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 15, 2009 20:27
Příspěvky: 1476
Radši bych ty rozvody udělal, pokud nevíš jak jsou tam dlouho a kolik mají najeto...lepší mít jistotu, než potom oči pro pláč. :)

_________________
Ex: zelená-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: stř srp 28, 2013 10:29 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 941
na všem jsem je dělal vždycky hned, teda mimo Mondea V6, tam je řetěz :lol: tady s tím počkám, proč měnit rozvody na autě který může příští týden dojezdit a už nikdy nejet. :lol:

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: stř srp 28, 2013 17:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 26, 2005 19:30
Příspěvky: 862
Citace:
na všem jsem je dělal vždycky hned, teda mimo Mondea V6, tam je řetěz :lol: tady s tím počkám, proč měnit rozvody na autě který může příští týden dojezdit a už nikdy nejet. :lol:
:D měnit právě proto, aby příští týden nedojezdilo....

Olej jsi měl koupit nějaký normální obyčejný 15-40, svíčky nejlíp champion nebo bosch...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: stř srp 28, 2013 18:35 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 941
myslíš, že je lepší pro ten motor nějaký obyč olej?

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: stř srp 28, 2013 19:57 
Offline

Registrován: stř dub 04, 2007 18:47
Příspěvky: 499
Bydliště: Zlin
používá se 15-40,je psaný z výroby

_________________
delta 1.6 16v
delta 1.6 HF
delta 1.6 Gti Bára


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: stř srp 28, 2013 20:19 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 941
tak 10w40 by mohl být jako alternativa, ne? tak můžu ho ještě vyměnit za 15w40, ještě jsem ho tam nenalil. máte k tomu nějaký manuál? bohužel jsem nic nesehnal, a to najdu všechno :lol:

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: čtv srp 29, 2013 08:43 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Příspěvky: 9941
Bydliště: Praha-východ
Moc toto neni, ale myslim, ze manual ani neni treba neni to slozity..Take bych tam dal 15w40..

_________________
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Lancia Delta HPE HF 16v
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm
Fiat Ducato Panorama 2.5TDi
Fiat Punto Cabrio

Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: čtv srp 29, 2013 14:21 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 941
tak ono by to nemělo ničemu vadit, dát tam 10w. když to bude žrát olej nebo mlátit, tak ho vyměním za 15w. ale podle mě tam 10w je i teď :lol:

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: čtv srp 29, 2013 22:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Příspěvky: 5663
Bydliště: Nedachlebice
Proc se ptas na veci,kdyz si udelas stejne svoje. Tak si tam dej co chces a neptej se druhych v tom pripade #-o

_________________
Italy = Lancia
Lancia = Italy


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: čtv srp 29, 2013 22:52 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 941
páč jsem to už potřeboval vyměnit a než jsem se dočkal odpovědi, tak jsem tam nakonec šoupnul 10w. tak teď řeším jestli to není blbost, ale ona ta viskozita je v podstatě jedno, výrobce doporučuje obvykle několik různých viskozit podle použití vozidla.

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 59 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz