...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je čtv zář 20, 2018 09:07

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 37 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 3 obecné otázky Lybra
PříspěvekNapsal: stř pro 21, 2016 18:27 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 927
já mohu porovnat Lybru JTD s Mondeem 2.2 TDCi, co jsem byl projet nedávno. a totálně neporovatelný rozdíl, tedy, alespoň co se odhlučnění týče. jinak to je stejný klapák :lol: lybra je prostě pohodlný kočár...

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 3 obecné otázky Lybra
PříspěvekNapsal: stř pro 21, 2016 19:21 
Offline

Registrován: stř říj 09, 2013 18:52
Příspěvky: 257
Tak jsem to dneska testoval. Pri stotricitce byl hluk mezi 69-77 db. I kdyz jsem zrychloval nekam ke 160 tak jsem se pres 80 nedostal. Ve meste jizda 50km/h kolem 60 db. Prislo mi teda ze to ale moc nereagovalo na rozdil mezi betonem a asfaltem, kterej je vzdy subjektivne o dost tissi. Akorat sem predtim nemel tu appku zkalibrovanou a dyz sem ji pustil v absolutni tichosti tak ukazovala 20db. Na druhou stranu o 20 min mi uz prijdou az moc pozitivni cisla, dyz stupnice uvadi ze 40 je ticho jak v knihovne. Zkuste to nekdo taky:)

_________________
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 3 obecné otázky Lybra
PříspěvekNapsal: stř pro 21, 2016 22:08 
Offline

Registrován: čtv pro 13, 2012 11:48
Příspěvky: 257
Citace:
Tak jsem to dneska testoval. Pri stotricitce byl hluk mezi 69-77 db. I kdyz jsem zrychloval nekam ke 160 tak jsem se pres 80 nedostal. Ve meste jizda 50km/h kolem 60 db. Prislo mi teda ze to ale moc nereagovalo na rozdil mezi betonem a asfaltem, kterej je vzdy subjektivne o dost tissi. Akorat sem predtim nemel tu appku zkalibrovanou a dyz sem ji pustil v absolutni tichosti tak ukazovala 20db. Na druhou stranu o 20 min mi uz prijdou az moc pozitivni cisla, dyz stupnice uvadi ze 40 je ticho jak v knihovne. Zkuste to nekdo taky:)
Tohle bude ukazovat každý telefon jinak, podle toho, jak dobrý má mikrofon .) Aby to melo nakou cenu musel bys pouzit stejnou aplikaci ve stejnem telefonu a nejlip na stejnem miste v aute. Lybra je opravdu celkem tichá, a jen pár aut z tech let je na tom lépe - kdyz beru stredni tridu a naftu pod kapotou. Samozrejme je i rozdil jestli je motor pod plynem v zaberu nebo jen udrzuje rychlost. Rekl bych ze podobne je odhlucneny treba passat b 5.5, ale TDI zvuk je fakt priserny na rozdil od jtd...


Kdo chce klidnou jizdu vezme benzin a nejlip V6, nebo SUV typu Santa-fe, ale to uz je jina cenova.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 3 obecné otázky Lybra
PříspěvekNapsal: stř pro 21, 2016 22:29 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7973
Bydliště: Kolín
Legacy bylo taky neuvěřitelně tichounký. S vyjímkou podběhů. A byl to diesel. Hodně bude záležet na pneumatikách, ty umějí udělat taky hodně.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 3 obecné otázky Lybra
PříspěvekNapsal: pát pro 23, 2016 20:17 
Offline

Registrován: stř lis 17, 2010 12:38
Příspěvky: 92
https://www.youtube.com/watch?v=6O3s-eNVZ0g" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Lancia Musa 1,4 16V 70 Kw (12)
Fiat Stilo Multiwagon 1,9 JTD 85 Kw (03)
ex : Lancia Lybra SW 2,4 JTD 150PS (03)
ex : Fiat Stilo 1,9 JTD 59 Kw (04)
ex : Lancia Kappa SW 2,4 TDS (96)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 3 obecné otázky Lybra
PříspěvekNapsal: čtv úno 16, 2017 15:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 03, 2008 12:39
Příspěvky: 266
Bydliště: Zlín
Sice je to už trochu promlčené ale dovolím si přidat svůj příspěvek co se týče BOSE dodělávky. Originál BOSE je děláno tak že od autorádia jde kabel do zesilovače který je pod woofrem, odtud se proud přelévá přímo do reproduktorů jednotlivých dveří. Verze bez BOSE to mají ale jinak, zde se zvuk přelévá do dveří přímo kabely od autorádia, tudíž by byla nutná výměna kompletní kabeláže aby to bylo origo BOSE....

ALE....

Je tu i druhá možnost kterou jsem udělal já a která není náročná a je velmi efektivní. Stačí si sehnat BOSE woofer s konzolí, zesákem a konektorem do zesáku, dále pak jeden komplet ISO konektorů. Zesák se namontuje, woofer také. Pak stačí vyrobit nový svazek kabelů (2x napájení+, 8xaudio, 2x"data" a dále z hlavy nepamatuji), je to celkem solidní svazek a šikovný bastliř i s izolací to vyrobí za hodinu, možná dvě. Ve finále to funguje tak že se svazek natáhne k autorádiu a zvuk jde od rádia do zesáku, zde se zesílí a jde kabely zpátky k autorádiu do originálních ISO konektorů a odtud do repro. Je tedy možná i opětná demontáž do origo verze. Není potřeba nic stříhat ani demolovat. Jediný náročnější zásah je odběr +ka z pojistkové skříně. To jsem vyřešil odříznutím bužírky ze silového kabelu, následným napojením pomocí spojky a vše samozřejmě přes pojistku vhodné ampéráže.

Jaký je rozdíl oproti noBOSE?

Znatelný, když teď osolím rádio tak to umí zatřepat interiérem. Na rádiu se sice BOSE nijak neprojevuje (ikdyž je BOSE kompatibilní, nepodařilo se mi zjistit jak ho přehodit do BOSE módu, možná údaje v RJ???) ale to aspoň umožňuje přepínat LOUDNES a tím v podstatě woofer vypnout. Pak to má zvuk jak z volkmanu... Takže LOUDNES permanentně ON....
Kdo se toho nebojí, vřele doporučuji. Kdyby byl zájem mohl bych to v nudné chvilce zpracovat na detailní návod.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 3 obecné otázky Lybra
PříspěvekNapsal: sob úno 18, 2017 14:07 
Offline

Registrován: stř říj 09, 2013 18:52
Příspěvky: 257
něco podobného jsem včera absolvoval s thesisem a i když to bylo o něco jednodušší, tak klobouk dolů a big thx to vlad47. jediné co zůstalo tak je právě ta možnost měnit loudness, což s origo bose nejde, páč je to defaultně zaškrtnuté a zašedlé. vlado zmiňoval změnu některých bitů v kódu rádia tuším, nezabere to prý ale vždy...ale zda to je tak i na lybře nevím. každopádně krom tebou zmiňovanýho roztřesení auta bych vyzdvihl hlavně tu krystalickou čistotu zvuku i při větším zesílení a opravdu skvělé a hutné basy. v lybře to mám na loudlinku a když tam pak člověk pustí nějaký koncert ve flacu tak je to zkrátka mazec. několikrát sem si šel dát poslech jen tak do auta před spaním :)

_________________
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 37 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz