...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je čtv pro 12, 2019 03:47

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 11 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Delta II díra v kastli
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2014 23:46 
Offline

Registrován: pát říj 03, 2008 12:39
Příspěvky: 293
Bydliště: Zlín
Zdravím. Chtěl bych zde poprosit jen o názory. Z týdne na týden se mi v kastli objevila díra velikosti golfového míčku a s ní spojená rozsáhlá hniloba cca 20cm pásek. Zajel jsem tedy ke svému "dvornímu" mechanikovi a provedli jsme záplatu viz fota. Nejdřív se to decentně obrousilo a protože je to v místě kde se schází dva plechy, tak sem pro zpevnění (aby se plechy neprohýbali dolů a drželi rovinu) opatrně nabodoval dvě pásoviny. Na to se nastříkala (omylem :D (přehmat ve spreji)) matná základovka a na to už konečně Body 950. Ten se tam celkem hezky chytil. Dále na to vzal zinkový plech který se k lemu blatníku nabodoval a podlepil pomocí AutoSeal. Celé se to oblepilo a v tužších místech karoserie zanýtovalo. Celé pak ještě i s nýtama pojistilo další várkou autosealu a ještě body 950. Po zaschnutí na to ještě příjde tužší vrstva Body 930.

Jak by jste takovou díru opravili nebo co by se ještě dalo vylepšit ? Možnost to celé vyřezat a navařit nové nemám. Myslím že tolikých vrstev by už snad mohlo onu díru zpevnit a posichrovat. Trochu řezničina ale nejdou kapacity na věčí operace.

http://www.imgup.cz/images/2014/12/17/IMAG0217.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.imgup.cz/images/2014/12/17/IMAG0225.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.imgup.cz/images/2014/12/17/IMAG0223.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta II díra v kastli
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2014 00:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Příspěvky: 2325
Bydliště: Praha 6
Citace:
Zdravím. Chtěl bych zde poprosit jen o názory.
A co chceš slyšet? :lol:

_________________
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, Panda 4x4, 600D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta II díra v kastli
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2014 00:23 
Offline

Registrován: pát říj 03, 2008 12:39
Příspěvky: 293
Bydliště: Zlín
Citace:
Citace:
Zdravím. Chtěl bych zde poprosit jen o názory.
A co chceš slyšet? :lol:
Tož třeba esi myslíš že se ta záplata dá považovat za dobrou :D já nemám praxi v lepení děr na kastli tak nevím co je patřičné v této situaci. :D Hlavním je aby to vydrželo no....


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta II díra v kastli
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2014 01:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Příspěvky: 2325
Bydliště: Praha 6
Dobrý je všechno rezavý vyřezat a vyvařit...a není to jen "dírka" v podlaze, ale hlavně ten nosník nad ní, výztuha prahu atdatd. A zdaleka to nebude jen tohle místo. Ale to jsi slyšet asi nechtěl.

Pokud to chceš jenom nějak zaflikovat, tak je v podstatě jedno jak to uděláš a co tam naplácáš. Taky jsem už napáchal leccos, ale radši jsem to nikde neprezentoval :-)

_________________
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, Panda 4x4, 600D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta II díra v kastli
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2014 10:51 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 960
jo, v týhle fázi, pokud to auto nemá nějakou hodnotu (jakože Delta II určitě ne) tak jsem to vždycky - prostě jak říká Karel - zaflikoval jak nejlépe to šlo a tak nějak považoval auto za odepsaný - prostě na dojetí.

naposled to byl starý Hyundai, a potvora ještě furt drží - nechal jsem ho bývalce - asi ten kýbl kytu zafungoval dobře :lol: nicméně to nebyla takhle rozsáhlá koroze, tady s tím bych počítal do příští STK, max ještě jednu, pokud budou fungovat brzdy a bude to jezdit. kontroluj čas od času co to dělá, a při příští větší nezbytný opravě bych to prostě vyhodil a koupil nové. však za cenu co by stála kvalitní oprava už jsou daleko lepší auta :lol: a jestli tam dáš kýbl kytu nebo tam dáš těhle pásů šest už je defakto jedno, stejně to je zaprasený. nelámej si s tím hlavu, lepší už to nebude. :lol:

_________________
Currently no Lancia.

My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta II díra v kastli
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2014 14:01 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Příspěvky: 9943
Bydliště: Praha-východ
Tohle ti vydrzi tak par mesicu a po zime je to jeste horsi. Takze pokud nechces brzdit nohama, bude te to cekat znovu a jelikoz jste to napatlali tim tlumexem, tak to bude o praci vic to cele dostat zas dolu...Dle meho zbytecna prace :)

_________________
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta II díra v kastli
PříspěvekNapsal: ned pro 21, 2014 04:07 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 960
je to tak do jara, max. do příštího :-) záleží, jaká bude zima

_________________
Currently no Lancia.

My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta II díra v kastli
PříspěvekNapsal: ned pro 21, 2014 12:16 
Offline

Registrován: pát říj 03, 2008 12:39
Příspěvky: 293
Bydliště: Zlín
Citace:
Tohle ti vydrzi tak par mesicu
Z jakeho důvodu ? :) Jako nepovažuji to za nejlepší opravu tj jasné. Ale vzhledem k tomu že to tam drží na nýtech a svárech tak pokud ta koroze nepojede šílenou ryhclotí (ze vzdušné vlhkosti) tak by to snad mohlo vydržet. Navíc ten autoseal kterým jsme to zalepili umí prý i pohlcovat vlhkost (je dělaný na tyto opravy).

"Tixotropní izolační a antikorozní hmota na báti kaučuku k lepení a těsnění kovových ploch a dílců automobilu, k utěsnění bodově svařovaných zatmelovaných plechů,"

Upadnout to neupadne. To by museli ureznout ty sváry a rez se rozšířit ještě tak 20cm do všech stran. Momentálně se tam nemá absolutně jak dostat vlhkost z venčí. Navíc je to (děláno v sobotu) zatáhlé pomocí Body 930. Já počítám s tím že časem přikoupím lybru ale tato deltuška mi holt dělá jen radost. Nekazí se a je to prostě parádní fáro na takové to polítání po krají a okolí. Dál se s ní už nepouštím.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta II díra v kastli
PříspěvekNapsal: ned pro 21, 2014 22:45 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Příspěvky: 9943
Bydliště: Praha-východ
No jedine co jsi udelal, ze jsi diru preplatoval dvouma kusama vinglu- Diru jsi tam nechal, tak k cemu je to dobry? Obrousil jsi nepatrny kousek dobreho plechu, aby si privaril jine zelezo. Tim navarenim jsi porusil zbytek vrstvy pozinku,ktery to chranil. A pak si to cele rezave i nerezave zalil nejakou srajdou. Ano, ono to chrani, super, ale to shnile pod tim bude hnit dal a jeste rychleji, protoze jsi to schoval pod nanos toho kaucuku.
Spravny postup je vyriznout vse co je derave. Zbytek osetrit odrezuvkou, navarit plech misto toho puvodniho, udelat lemy podle toho kam se to bude bodovat. Cele to osetrit zakladem, pak nejakym kaucukem treba...Musi se to odstrojit i zevnitr a osetrit.. Chapu, ze je to dost prace, ale tohle co jsi udelal je proste ztrata casu..

_________________
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta II díra v kastli
PříspěvekNapsal: pon pro 22, 2014 00:52 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 960
je to tak, všechno orezlý musí dočista pryč, jinak to je oprava pro dobrý pocit :-)

na tohle prasení jsem měl fígl, kterej teda držel fest. je potřeba to pořádně obrousit - já to vzal na vrtačku s drátěným kartáčem. ošetřil jsem to základní barvou. vzniklé díry jsem překryl síťkou na okna proti komárům a přetáhl kitem se skleněnými vlákny. nakonec jsem to celé ještě jednou ošetřil a zalil tlumexem.

jediná nevýhoda byla v tom, že jsem to měl opravdu hezky rovný a pak to nešlo poznat, takže kdyby se to za to někdo pokusil zvednout... nevím nevím :-) je to ale opravdu postup u aut, který jsou určený na dojetí a pak na likvidaci :-) takový poklady fakt nikomu už neprodávejte :!:

_________________
Currently no Lancia.

My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta II díra v kastli
PříspěvekNapsal: pon pro 22, 2014 12:01 
Offline

Registrován: pát říj 03, 2008 12:39
Příspěvky: 293
Bydliště: Zlín
Taky že to auto bych nedal z ruky :P Ono je to taky moje první autíčko. Ale tak 5let s ním hodlám určitě ještě dojezdit. Mezi tím asi povolám do služby nějakou lybru nebo thesisku.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 11 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz