...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je pon pro 10, 2018 22:14

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 67 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte lis 04, 2014 22:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 13, 2009 21:02
Příspěvky: 149
Bydliště: Mrákotín okr. Chrudim
Jeste jsem si vsiml ze ten tlumic je v tom ulozeni k jedne strane asi o 1cm, asi by mel byt na stredu ze.

_________________
Lanča lybra SW 2,4 JTD 99kW rv.99


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř lis 12, 2014 08:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 13, 2009 21:02
Příspěvky: 149
Bydliště: Mrákotín okr. Chrudim
Tak uložení nové a kola jsou furt do A :(

_________________
Lanča lybra SW 2,4 JTD 99kW rv.99


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon lis 17, 2014 22:44 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Příspěvky: 7052
Tak to je logické, protože to na to nemá vliv nebo tak zanedbatelný.
Přední kola jsou cca jeden stupeň do negativu, je třeba upravit geometrii tak, aby náprava nebyla rozbíhavá, ale na nule. Pak to přestane zlobit. Přečti si moje příspěvky výše.

_________________
xxxx


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát lis 21, 2014 23:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
Příspěvky: 687
Bydliště: city Olomouc a okolí
souhlas s Kůrkynem, jednoduchý návod
http://www.youtube.com/watch?v=wjZUu_d08t8" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo zde
http://www.youtube.com/watch?v=0sguZ-gRF9I" onclick="window.open(this.href);return false;

špagát porovnáš s diskem a seš v obraze,
já si již dřív vyrobil něco podobného
http://www.youtube.com/watch?v=A6BTwC3jjdE" onclick="window.open(this.href);return false;

ale míru odměřuji z disku né z pneu , pokud je rantl na disku poškozený , tak vybírám místo vedle rantlu směrem ke středu disku a měřím šuplerou, naměřenou hodnotu pak rozdělím po 1/2 na obě kola

_________________
ksw 2.0 t 20V
http://uwall.tv/
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=734864


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob bře 07, 2015 23:02 
Offline

Registrován: úte říj 15, 2013 07:48
Příspěvky: 37
Ahoj jen bych rád doplnil vysledek meho badani se sjizdenim vnitrni hrany pneu.
Naaute jsem vymenil predni ramena, tyckyrizeni, stabilizatory, ulozeni tlumicu tlumice a pruziny (kyb a pruziny monroe) no sice jeted auto jak nove ale odklon mam stale nicmene pneu se nesjizdi pokud tam jsou 15ky pokud dam 16ky s ET35 takje to stale vic bere z vnitrni strany ale uz se to dá zkousnout pricitam to odklunu kol a tomu ze stimto Et a sirkou kol 205 se odklon projevuje vice. Na zadni napravebyl lehky odklon taky ale to se vyresilo po vymnene prozin a tlumicu. Auto nebylo nikdy bourane a predek je temner celej novej tak je to asi dano konstrukcne nebo uz nevim alespon ze ted je auto mnohem komfortnejsi a lepe sedi tak to alespon nejakej efekt mnelo :D

_________________
Lybra SW1,9 85KW 2004


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned bře 08, 2015 06:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 13, 2009 21:02
Příspěvky: 149
Bydliště: Mrákotín okr. Chrudim
Citace:
Ahoj jen bych rád doplnil vysledek meho badani se sjizdenim vnitrni hrany pneu.
Naaute jsem vymenil predni ramena, tyckyrizeni, stabilizatory, ulozeni tlumicu tlumice a pruziny (kyb a pruziny monroe) no sice jeted auto jak nove ale odklon mam stale nicmene pneu se nesjizdi pokud tam jsou 15ky pokud dam 16ky s ET35 takje to stale vic bere z vnitrni strany ale uz se to dá zkousnout pricitam to odklunu kol a tomu ze stimto Et a sirkou kol 205 se odklon projevuje vice. Na zadni napravebyl lehky odklon taky ale to se vyresilo po vymnene prozin a tlumicu. Auto nebylo nikdy bourane a predek je temner celej novej tak je to asi dano konstrukcne nebo uz nevim alespon ze ted je auto mnohem komfortnejsi a lepe sedi tak to alespon nejakej efekt mnelo :D
Přesně jak pises jsem dopadnul i ja, vsechno jsem vymenil a odklon porad v haji takze jsem na freze projel na tlumicich drazky a odklon dal na nulu a mam klid :)

_________________
Lanča lybra SW 2,4 JTD 99kW rv.99


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned bře 08, 2015 09:19 
Offline

Registrován: úte říj 15, 2013 07:48
Příspěvky: 37
Joo asi něco soudruzi v Itálii něco zanedbali :twisted:

_________________
Lybra SW1,9 85KW 2004


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned led 17, 2016 13:16 
Offline

Registrován: pát bře 08, 2013 21:45
Příspěvky: 302
tak s tim bojuji taky. ted dokud nebyl snih sme dojizdel pneumatiky kvalitni Contiky 4 mm a za 1500 km se mi sjela vnitrni hrana na 0,5 mm a druha strana je vpohode. mel sme ko cep rizeni na druhe strane tak sem vcera udelali geosku a byla tma rozbyhavost jen 0,5 takze uplne prd. asi si budu muste nachystat vic gum. ty letni Dunlopy sem zlikvidoval za 6 tis km a mely 5 mm ale pravda ,ze celkove

_________________
lancia lybra SW 7/2003 -2,4 JTD 110 kw(odhad reálného výkonu 125 kw)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát dub 08, 2016 13:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2011 17:01
Příspěvky: 448
Ludkovia vrzga a pukoce mi pri toceni volantom. Dnes som to dal pozret a bude to zrejme horne ulozenie tlmicov. Na jednej strane mi koleso dokonca jemne stoji sikmo. Ked by sme brali obe strany tak by to bolo do A. Chcem sa spytat ci treba objednavat len to lozisko alebo je najlepsie kupit a vymenit cele ulozenie s otocnym loziskom? Rozmyslam ze si to vymenim doma a potom pofrcim na geometriu. Chcem len vediet ze ked chcem vymenit horne ulozenia ci treba stahovaky na pruziny a dat ich dole? Alebo tlmic len poodpajam a vytiahnem von aj s pruzinou normalne na tlmici? Este som takuto opravu nerobil, tak chcem vediet na co sa pripravit.
Dakujem za pomoc.

BTW čo z tohoto mám objednať keď mám vymeniť horné uloženie tlmiča? Veď ako vidím tu je všetko gumené. :shock: Kde je to ložisko teda? :shock:

Obrázek Obrázek

_________________
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002

ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát dub 08, 2016 14:32 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Příspěvky: 2329
Bydliště: Příbor-> Prchalov
Není z Lybry, ale je to horní uložení. Ložisko je to černé. Na obrázku 9 ložisko, 8 ten horní díl.


Přílohy:
DSC05882.JPG
DSC05882.JPG [ 370.95 KiB | Zobrazeno 1176 x ]

_________________
Dedra_1.6_66_97''
Obrázek


Naposledy upravil(a) Baltik 615 dne pát dub 08, 2016 14:35, celkem upraveno 1 x.
Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát dub 08, 2016 14:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2011 17:01
Příspěvky: 448
Ďakujem za odpoveď.
A je lepšie meniť horne uloženie aj ložisko? alebo len ložisko?
Lebo ako píšem pri točení volantom mi to tak vrzgoce, pukoce. (hokinet bol pozrety, manžety sú neporušené) a zvuk pri točení ide z hora.

_________________
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002

ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát dub 08, 2016 14:39 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Příspěvky: 2329
Bydliště: Příbor-> Prchalov
Jó, to ti nepovím. To musí někdo zkušený. Problémy s tím nemám, ale vzal jsem komplet a udělám při jednom. Navíc, mně to těleso dost hnije.

_________________
Dedra_1.6_66_97''
Obrázek


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát dub 08, 2016 15:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2011 17:01
Příspěvky: 448
Citace:
Jó, to ti nepovím. To musí někdo zkušený. Problémy s tím nemám, ale vzal jsem komplet a udělám při jednom. Navíc, mně to těleso dost hnije.
OK asi zoberiem komplet sadu ORIGINAL IMPERIUM 26362 Opravná sada horného uloženia tlmiča ak mi odpíšu že to pasuje. Ale hľadal som to podľa eperu.
alebo našiel som aj samotné valivé ložisko ORIGINAL IMPERIUM 27752 Valivé lożisko ulożenia tlmiča asi vymením len toto. pod tým krytom čo je z vrchu pri motore nevydnu hrdzu ani nic podobne. Tak asi vymenim len tie ložiská a asi hneď na oboch stranách.
A pri výmene je nutné stianuť pružinu? či mám zohnať aj sťahovák na pružinu. Alebo pružina ostáva na tlmiči v pohode po celý čas?

_________________
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002

ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát dub 08, 2016 15:04 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Příspěvky: 2329
Bydliště: Příbor-> Prchalov
Pružina je právě nahoře opřena o ložisko. Když otáčíš volantem, točí se to v ložisku. Taky nemám stahováky, buď je koupím nebo nějak zaimprovizovat 8-)

_________________
Dedra_1.6_66_97''
Obrázek


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát dub 08, 2016 15:06 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 06, 2007 14:26
Příspěvky: 430
Bydliště: Dolina Urgatina
Stahovák budeš potřebovat. Z auta vyšroubuješ celý tlumič i s pružinou a horním uložením vcelku. Pak stakovákem stlačíš pružinu a povolíš horní matku na tlumiči, celé to rozebereš a přehodíš ložisko. Viz obrázek (je z jiného vozu, ale pro představu to stačí)


Přílohy:
Horni_ulozeni_tlumice_0003_JAPANCAR_FM.jpg
Horni_ulozeni_tlumice_0003_JAPANCAR_FM.jpg [ 34.73 KiB | Zobrazeno 1175 x ]

_________________
Kappa Coupe 2.0t 20v
Ypsilon 1.2 8v (843)
Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 67 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz