No, musim pridat obecnu skusenost co sa tyka vydrze podvozka Kappy. Po dovoze z IT, to bola doslova zehlicka nerovnosti (snad lepsia nez Thesis) a jazdne vlastnosti, no klobuk dolu - cakal som, ze auto tejto triedy bude drzat dobre ale predcilo to vsetky moje ocakavania. Svoje nadsenie som ale pripisoval velkemu skoku pri presadnuti z uz dost ojazdneho auta o triedu a pol dole (Mitsubishi Lancer). Casom som to ale vylucil, mal som tu moznost skusit vacsinu sucasnych aut od malych az po velke ceske "luxusne kociare"

Vtedy som si uvedomil, ze Kappa je skutocne vynimocna. Jej suverenita na dialnici, kde sa pri jej kupnej cene vyslovene usmievate stastim ked v spatnom zrkadle vidite ludi v predrazenych nemeckych krabiciach. Kto bude namietat, ze Kappa je predsa velka a az tak moc dobre nedrzi - ano velka vacsina K ma podvozky kompletne vymlete - nedrzia. Moje auto malo skutocnych 130tis. km (rocnik 95), kto videl na zraze, potvrdi ze nevyzera na viac.
Ako pribudali kilometre na ceskych aj slovenskych cestach, uz podvozok stracal suverenitu...zacal viac reagovat na bocny vietor a auto sa viac naklanalo. Vysledok prehliadky servisu bol vyteceny predny pravy tlmic a vybity lavy cap riadenia. Zohnal som za slusnu cenu japonske KYB a bol som zvedavy na zmenu. V ocakavani po par metroch od doktora Sedlaka (ktory vymenil naviac komplet capy a spravil geometriu) som vedel, ze je dobre =D>
Casom, kedze jazdi Kappa na dlhych trasach vzdy s plnym obsadenim a kufrom klesla zadna cast nepekne nizko k zemi. Zo zaciatku to nebolo take strasne, ale rychlo zacala reagovat aj na dve 50kg osoby aj s topankami - zadok na zemi. No bol to v podstate len opticky problem, ale nasledne sa zadna cast auta pri rychlejsej jazde zacala pri prejazde nerovnosti kolisat (v rychlostiach 180-200kmh dost neprijemne

) Tuto na klube sa mi podarilo zohnat prakticky zadarmo nove tlmice Monroe, chcel som pri tejto prilezitosti vymenit aj pruziny ale to som este netusil aky velky problem je ich zohnat. Nakoniec som nove pruziny nasiel na polskom aukre. Po vymene (ako inak u doktora Sedlaka

) som bol uz na parkovisku pri optickom pohlade nadmieru spokojny. Zadna cast bola konecne v spravnej vyske a kolisanie prestalo, auto drzalo nadherne. Dnes aj po vymene tychto dielov, musim povedat, ze uz to proste nie je ono. Rozmyslam, ci mozu byt na vine silentbloky, ktore maju urcite dost (uz len vek - 16 rokov), stabilizatory, horne ulozenia tlmicov - neviem. Na internete som nasiel opravnu sadu na predne ramena, dokonca aj silentbloky stabilizatorov (dilyfiatov.cz), na zadnu cast nieco tiez ale menej. Na klube je vela temat kde sa riesi podvozok Kappy, ale v podstate som nikdy nenasiel pripevok alebo cloveka, ktory by jasne povedal, ze vie co kde a ako vymenit aby to bolo ako ma byt.
Ospravedlnujem sa za OT, ale ked uz sa tu riesi vydrz...chcel som nadhodit tema k diskuzii a radam co kde zohnat. Kappa je uz vyslovene srdcova rodinna zalezitost - chcem aby bola v dobrom stave sluzila este dlho
