...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je pon zář 24, 2018 09:31

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 39 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 27, 2006 20:30 
to Tomáš: benzín startování jako takový moc neusnadní, nevzněcuje se kompresí jako nafta, to by pak benziňáky nepotřebovaly svíčky. Jde o to, že spolehlivě rozpustí parafín v naftě


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 27, 2006 20:32 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13984
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
no pokud vim tak kdyz se uz vytvori parafin tak ho benzinem nerozpustis,mel sem ho uz jednou v aute kdyz jsem cistil nadrz.pustilo to jen trychlorem

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2006 19:34 
No mě to naštěstí vždycky rozpustilo... většinou to při těch mrazech není zdrclý úplně, ale takovej bílej zákal (kterej ale stačí na chcípnutí motoru) a na to se benzín ještě chytá.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 13, 2006 22:10 
S tím startováním vás fakt lituju. Já mám Y 16V a zatím i v -25 vždy napoprvý... Ale to je benzín..
Mám ale jinou otázku. Je jasný, že když je motor studenej a chcete přidat hodně plynu, tak to vůbec nezabere a motor začne mít divnej zvuk atd. Prostě mu to viditělně nedělá dobře a nechce se mu do výkonu. Ale poslední dobou mi to dělá třeba i po 10 min jízdy... Pak se to sice spraví, ale tak dlouho by to dělat nemělo, ne?? Nebo jak to je s vysokou zátěží studeného motoru a po jaké době se může více zatěžovat??


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 13, 2006 22:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Příspěvky: 5483
Bydliště: Praha
tohle vypadá jako problém s termostatem nebo s čidlem teploty já mám doma taky Ypsilonku s tímhle motorem a jede mi dobře už po dvou minutách ale teploměr mi leze nahoru hodně pomalu čekám na trochu normální počasí abych to pořádně vyzkoušel


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 13, 2006 23:09 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 16, 2006 23:50
Příspěvky: 929
Bydliště: Louňovice 739404942
Obecne to muze taky delat labdasonda(zkusit odpojit), nebo svicky :? , ale jenom hadam


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 22:22 
mno ja mam Dedru 1.6 ie r.v. 1991 a najeto ma 116 000 hec sem 2. majitel takze supr stav a zrovna jak byly ty nejvetsi mrazy ted v zime u nas v Šumperku -30 tak lancka stala celej 1 tyden bez nastartovani venku v tech mrazech po tydnu jsem prisel a otocil klickem a naskocila jako by bylo 20 nad nulou :) coz sem valil voci jako bejk :D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 23:09 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Příspěvky: 7052
Ale to je přeci normální! :D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Kontrolka na zhavice
PříspěvekNapsal: čtv pro 07, 2006 08:29 
Skusal uz niekto vyrabat kontrolky na zhavice aby sa jednoducho a rychlo zistilo ze je zhavic spatny... :roll: ja sa oto pokusam ale zatial bez uspechu ak ma niekto nejake skusenosti napiste .. :D


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 39 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz