...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je pát kvě 24, 2019 03:28

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 70 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 06, 2007 19:49 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Příspěvky: 9942
Bydliště: Praha-východ
tak sem dneska koukal na měrku a z maxima co tam bylo po výměně je tam teď půlka....je pravda, že od té doby sem najel 5000 km.....kolik se tak ztratilo toho oleje? kolik je to tak cca litránků?

_________________
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 06, 2007 22:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Příspěvky: 2156
Bydliště: Plzeňsko
Rozdíl mezi min a max je prej cca litr..


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: SPOTŘEBA OLEJE
PříspěvekNapsal: sob led 06, 2007 22:39 
DĚKUJI ZA VŠECHNY RADY, KTERÉ MAJÍ SNAHU MI POMOCI SE ŽROUTEM OLEJE, GUFERKA JSME MĚNILI DNES , ZJISTILI JSME ,ŽE DŘÍVĚJŠÍ MAJITEL ASI JEZDIL BEZ OLEJE A TÍM SE VYDŘELA VAČKA, TAKŽE TEĎ MAKÁME NA OPRAVĚ VAČKY A POTÉ BUDEME PO SLOŽENÍ MOTORU ZJIŠŤOVAT DO JAKÉ MÍRY TO BYLO GUFERKAMA. ZATÍM MOC DĚKUJI VŠEM, JAKMILE SE MOTOR SLOŽÍ DÁM O SOBĚ A PROBLÉMECH VĚDĚT


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: olej-hlava
PříspěvekNapsal: sob led 06, 2007 23:45 
Offline

Registrován: čtv dub 13, 2006 10:37
Příspěvky: 181
Bydliště: Chudobín 50
Citace:
A taky jeste neco pokud jsi si jisty ze je tesneni v poradku tak to taky muze byt hlavou valce, ja jsem koupil moji Kappu s poruchou motoru s tim ze je praskla hlava ten borec co ji mel prede mnou ji taky uvaril, hlavu jsem nechal opravit a ten co mi to delal rikal ze kdyz uvaris motor tak se vetsinou hlava pokrouti u moji hlavy valce to tak bylo, musel ji srovnat a ubral na plose 2,5mm mez se mu ji podarilo srovnat tak jestli ji nemas taky pokroucenou a nepronika ti ten olej mezi blokem,tesnenim pod hlavou a hlavou valce i pres to ze to mas dobre utazene.

Ale ja bych asi zacal tim nejjednoduchsim, podival bych se na ty guferka ventilu a taky bych je asi vymenil neni to nejak nakladna polozka ja jsem za ne dal 16,-kč za jeden. Kdyz tak napis na co si prisel.
____________________________________________
No nechci bejt moc rozumnej ale 2.5 mm srovnávat hlavu tak to je podle Mě dost , řekl bych že ta hlava je spíš na VYHOŽENí .Prutože 2.5 mm na spodu je i2.5 mm na vačce a ta musí po pár kilometrech prasknout .Takovou vlnu nemůže přežít .Hlavy se srovnávají ve stokách , max.desetinách ane v milimetrech , to se shání druhá ????
Lancia Kappa 2.4TDS
Alfa 75 2.0 TD
Fiat Uno 1.3 D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: olej-hlava
PříspěvekNapsal: ned led 07, 2007 15:21 
Citace:
Citace:
A taky jeste neco pokud jsi si jisty ze je tesneni v poradku tak to taky muze byt hlavou valce, ja jsem koupil moji Kappu s poruchou motoru s tim ze je praskla hlava ten borec co ji mel prede mnou ji taky uvaril, hlavu jsem nechal opravit a ten co mi to delal rikal ze kdyz uvaris motor tak se vetsinou hlava pokrouti u moji hlavy valce to tak bylo, musel ji srovnat a ubral na plose 2,5mm mez se mu ji podarilo srovnat tak jestli ji nemas taky pokroucenou a nepronika ti ten olej mezi blokem,tesnenim pod hlavou a hlavou valce i pres to ze to mas dobre utazene.

Ale ja bych asi zacal tim nejjednoduchsim, podival bych se na ty guferka ventilu a taky bych je asi vymenil neni to nejak nakladna polozka ja jsem za ne dal 16,-kč za jeden. Kdyz tak napis na co si prisel.
____________________________________________
No nechci bejt moc rozumnej ale 2.5 mm srovnávat hlavu tak to je podle Mě dost , řekl bych že ta hlava je spíš na VYHOŽENí .Prutože 2.5 mm na spodu je i2.5 mm na vačce a ta musí po pár kilometrech prasknout .Takovou vlnu nemůže přežít .Hlavy se srovnávají ve stokách , max.desetinách ane v milimetrech , to se shání druhá ????
Lancia Kappa 2.4TDS
Alfa 75 2.0 TD
Fiat Uno 1.3 D
Taky jsem si to myslelm muj selsky rozum mi rikal ze to mepujde opravit ale ten chlapek co mi to delal mi to vysvetlil a to tak ze se musi o tu samou miru zapustit i sedla ventilu a semozrejme upravit i ventilove vule jinak by byly ventily porad priotevrene tak jsem mu to tam vsechno dovezl (ventily vacku, pruziny zdvihatka,proste vsechno co jsem predtim sundal) a on mi udelal celou generalku hlavy i ze zaskrabanim vacky, zatim mam najeto 5000 km a vse v pohode a motor ma zvuk jak novy a to ma najeto 200 tiskm. Kdyz to vezmes logicky tak u komurkovych motoru jde pist az k hlave takze mi tim vubec nezvysil kompresni pomer, ten chlapek se tim zabyva uz 15 roku takze nejake skusenosti s tim asi uz ma. Kazdopadne jsem velice spokojen jak mi to opravil a sel bych do toho podruhe zase.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 07, 2007 16:06 
Co jste dělali s tou hlavou , to je vše v pořádku . Ale měli jste tedy udělat ještě jednu věc a to na horizontce srovnat uložení vačky . Přece 2,5 mm je na hlavě velká míra ,jestli Ti motor funguje tak to asi jenom proto že je vačka na ložiskách dost volná a neláme se . Tak přeji aby ještě dlouho fungoval .


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 07, 2007 16:08 
Offline

Registrován: čtv dub 13, 2006 10:37
Příspěvky: 181
Bydliště: Chudobín 50
Citace:
Co jste dělali s tou hlavou , to je vše v pořádku . Ale měli jste tedy udělat ještě jednu věc a to na horizontce srovnat uložení vačky . Přece 2,5 mm je na hlavě velká míra ,jestli Ti motor funguje tak to asi jenom proto že je vačka na ložiskách dost volná a neláme se . Tak přeji aby ještě dlouho fungoval .


Zapoměl jsem se přihlásit .


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 07, 2007 18:12 
Vidim ze se v tom taky vyznas, to co pises taky delal, udelal mi na te hlave kompletni GO, musel srovnat jak spodek hlavy tak i ulozeni vacky proto taky potreboval vsechny dily i loziskove domky lozisek vacky.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: stř led 10, 2018 10:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 29, 2017 22:34
Příspěvky: 22
no , já mám spotřebu oleje Lancia Dedra 1.8 16 v. cca odhadem 0,1 l na 1000 km, ale je fakt že mam motor po repasi v excelentnim stavu.

_________________
Lancia Dedra 1,8 16v, r.v. 1997, LPG


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: stř led 10, 2018 15:34 
Offline

Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
Příspěvky: 475
Bydliště: Chrudim
2.4 JTD, najeto 275000, těch cca 13000 za které měním vůbec nedolejvám - tak jen teď abych to nezakřikl :D


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 70 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz