...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je ned říj 21, 2018 22:34

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 494 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 533 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Lancia 2.4 TDs aneb vše o ropácích
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2007 19:25 
Offline

Registrován: pon úno 19, 2007 19:21
Příspěvky: 63
Bydliště: Klatovy
Mylím že je nás tu už dost a mohli bychom společně přijít na to jak je to s tím úbytkem výkonu na našich pětiválcových miláčcích.Vím že už se toho hodně popsalo ale výsledek se nějak nepodařil.Spolehat se na servisy ,jak jsem si tak četl příspěvky ,asi taky nebude to pravé .Největší zkušenosti má určitě Tomáš oaza, zkusil a vyměnil kdeco, jen co já vím tak čerpadlo repase ,EGR ventil, , snímač polohy plyn pedálu, váhu vzduchu,teď se chystá na turbo.Taky jsem s tímto problémem byl potrefen a přidám něco ze svých zkušeností.O EGR ventilu se tu taky hodně psalo,jen tedy na okraj .Jsou zastánci jak mechanického uzavření EGR tak zase ponechání,moje zkušenost je taková , že pokud EGR ventil netěsní tak vlastně utíká tlak před turbem a to nastupuje dýl a musí se točit víc než je třeba a tím se zmenšuje jeho živostnost,dál stačí se podívat do sacího potrubí na ten humus ,který tam EGR ventil vytváří a prostě ucpávka je pro mě jediné řešení. Ekologové prominou .Elektricky ho ponechávám zapnutý a řj. tak nehlásí chybu a ani nemá možnost to vlastně zjistit a není tudíž nouzový režim.Turbo jsem změřil -mechanickým manometrem pracuje jak má tedy tlaky do 1 atm, nástup mezi 2-2,5 tisíce ot, podle rychlosti sešlápnutého plynu a zařazené rychlosti.Protože jsem četl Tomášovo příspěvky tak jsem to měl snažší v tom co neměnit.Vstřikovací čerpadlo nefunkční jsem jedno získal a rozebral-tady jsou zjištění- snímač který tam je , není poteciometr je to již ta vyspělejší varianta-čili velmi nepravděpodobně poruchová věc.čidlo teploty, měl jsem dvě a zkoušel na autě-to poruchové je .když jsem použil to z rozbitého čerpadla tak chvíli nic a potom začaly chvílema lítat otáčky mezi 400- 1000, po výměně za původní bez problému,ale možná trochu houpání ale mezi 800-850ot, po delší jízdě nebo při zapnuté klimě se už nevyskytuje.Takže přišla i řada na váhu vzduchu-tam poteciometr je a vydřený drážky tam taky byly.Takže posunutí mimo vydřené drážky a závada :twisted: byla odstraněna :D :D .konzultoval jsem to s Tomášem on provedl to samé a závada :( :( byla u něj pořád.No a teď je právě řada na někom z vás aby sdělil svoje zkušenosti nebo postřehy jak zápasil s našimi pětiválcovými miláčky.Myslím,že se to nemusí týkat jen přísně úbytku výkonu , ale můžeme rozvinout širší diskusi.Čau všem, dýzlákům zvláště.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2007 19:37 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13998
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
co se toho tyce,tak pokud jedu normalnim stylem tak to vubec nejde poznat ten ubytek,ale kdyz si chci s autem zablbnout tak to poznat je a dost je to neprijemny.hlavne to nase... kdyz jedu s vlekem a mamna nem auto :lol: to se pak neda ani predjizdet.
vahou to neni,zkusil jsem uz 4 kusy a to i z aut ktery jezdi v pohode
egr ventil, jsem zkusil ten podtlak jak je na parohach a otvira se lehce,
egr ventil elektromagnet ktery je pod oknem,tak ty mam doma uz 3 a ted mam v aute dalsi a je to porad stejny :lol: .zaslepeni egr dle nekolika pracovniku co delaji na emisich a v boschi se na tomto motoru nedoporucuje protoze to pak haze chybovy hlasky.
vstrikovaci cerpadlo mam komplet zrepasovane, turbo udelam az casem ale jen preventivne protoze funguje jak ma :lol:
chci zkusit vymenit snimac otacek(mam ho taky rezervni) a nebo tedy jeste zkusit ten potenciometr plyn pedalu.
zajimavy ale je ze jsem zkusil odpojit vahu vzduchu,najel asi 1500 km a propad to neudelalo ani jednou.auto sice jede v nouzaku ale jede bez diry vykonu :wink:
tentoi problem neresim jen ja ale i ze par mareaku co maji ten stejny motor,a pak uz znam i majitele asi 3 kapp co jim to dela taky.
jediny co na to pomuze je ze kdyz jedu a najednou ztrati vykon,tak vyslapnu spojku ,necham otacky padnout na volnobeh a pak pustim spojku a auto vystreli jak raketa znova

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2007 20:08 
Offline

Registrován: pon úno 19, 2007 19:21
Příspěvky: 63
Bydliště: Klatovy
Tomáši ale já mluvím o EGr ventilu , který je na výfukovém potrubí a ne o podtlakovém ventilu který ho řídí, ten řídící ventil musí být zapnutý pro řídící jednotku aby nehlásila chybu , ale ty popsané věci jsou a tom EGR ventilu na výfukovém potrubí.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2007 20:21 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13998
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
neboj, ja zkusil ruzny varianty s ucpanim :lol:

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 01, 2007 20:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 24, 2007 01:33
Příspěvky: 84
Pánove jestliže máte váhu vzduchu a říd. jednotka začne ovládat EGR změní se množství čistého vzduchu,protože se přisajou výf. plyny (na čiste str. se zmenší průtok vzd.) Pokud EGR ucpete a nebo netěsní jednotka ví že EGR nefunguje správně a jde do chyby.

_________________
Lancia Delta 1.4T-jet Oro


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 01, 2007 21:20 
Offline

Registrován: pon úno 19, 2007 19:21
Příspěvky: 63
Bydliště: Klatovy
No já to mám vykoušeno u HDI , kde je měřen i tlak turba ,elektronická váha vzduch a řj žádnou chybu nehlásí ani neskáče do náhr režimu,když je mechanicky ucpán EGR na výfuk potrubí, takže u TDs kde nemám snímač taku turba a mechanickou váhu vzduchu, si myslím že to také řj nemůže poznat ale nemám to potvrzeno diagnostikou


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 02, 2007 06:33 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13998
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Citace:
Pánove jestliže máte váhu vzduchu a říd. jednotka začne ovládat EGR změní se množství čistého vzduchu,protože se přisajou výf. plyny (na čiste str. se zmenší průtok vzd.) Pokud EGR ucpete a nebo netěsní jednotka ví že EGR nefunguje správně a jde do chyby.
jo to je presne to co mi rikal jeden servisak taky,navic me presvedcuje stale ze je to tim el ventilem egr. ale dela to jen na techto autech,pokud ten ventil hodim do jinych aut tak tam fakci uplne normalne,protoze jim to jednotka do nouzaku neodstavi. zkusil jsem tri ventily z kappy,jeden z octavie a jeden z dedry,tyto auta jezdili bez jakyhokoliv problemu.

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 02, 2007 17:12 
Offline

Registrován: pon úno 19, 2007 19:21
Příspěvky: 63
Bydliště: Klatovy
No já mám EGR mechanicky ucpanej elktrickej ventil EGR připojenej, a auto mi jezdí normálně, bez toho úbytku výkonu , ale mě nepomohlo jako Tomášovi odpojit váhu vzduchu mě to blblo i s odpjenou váhou vzduchu, ale nemám ten snímač na sacím potrubí co tam má Tom, takže musí existovat dvě provedení TDS jedna s tím snímačem a jedna bez něho, a zřejmě tam budou dvě verze řj, a budou zřejmě jinak nastavený, nebo jinak reagovat,chtělo by to elektrický schema .


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 02, 2007 17:34 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13998
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
tak tedkom koukam do toho vividu a vidim ze sou dva typy 2,4 tds jeden motor je typ 838A7.000 a ten druhej je 838 A3.000
a jak tak koukam do tp tak nemam ani jeden z nich :lol: mel bych ten druhej typ ale za 3 mam jiny cisla

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 02, 2007 21:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 13, 2007 00:28
Příspěvky: 3331
Bydliště: Brno--608753688
Tome,to je v poho,vždyť tvoje auto je přece -TOMÁŠOVA KAPPA-,tak to bude asi tím :lol: :lol: :lol: ,jinak sorry za OT,ale to jsem musel pustit,dnes žádná sranda na obzoru :finga:

_________________
Fiat Tipo 1.4 16V
Lancia Delta II 1.6 8v - Prcek
Ex : Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S.
Ex : Lancia Thema 2.0i.e.
Ex : Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 06:38 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13998
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
to bych si moh zalozit svoje vlakno taky ze? :lol: :lol: :lol:
tomasova kappa + dalsi 2,5 td :lol: :lol:

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 07:11 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Příspěvky: 6275
ja myslim ze by se tady klidne mohla udelat sekce clen a jeho vuz a tam by si kazdy psal o tom svym auti :)

_________________
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v - LPG
EX - Lanci Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 10:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 19, 2006 08:43
Příspěvky: 1214
Bydliště: Mikulov
Citace:
ja myslim ze by se tady klidne mohla udelat sekce clen a jeho vuz a tam by si kazdy psal o tom svym auti :)
přesně tak, tam by si každej buď chválil nebo nadával na tu svou káru a rozebíralo by se vše co by chtěl. Stejně tak jak to má Richie. :wink:

_________________
(ex-Mazda Premacy 2,0 DiTD)
(ex-Mišák Galant 1,8 16V GLSi)
(ex-Lančija Delta Nuova 1,6i)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 15:02 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13998
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
no tak jsme si pokecai OT :wink: ale ja bych rad slysel rady at vim kde muzu zase zkouset hledat problem :lol:

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 16:24 
Offline

Registrován: pon úno 19, 2007 19:21
Příspěvky: 63
Bydliště: Klatovy
Myslím že bude nutný zjistit zda jsou rozdílné řj,myslím Tome že máš dvě tak na ně mrkni , nebo spíš nějakej programátor nebo chipař by mohl zjistit zda jsou tam stejné programy.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 494 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 533 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz