...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je stř pro 19, 2018 15:54

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 4 příspěvky ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nejde nastartovat - snímač otáček?
PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2018 20:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 27, 2010 12:00
Příspěvky: 724
Bydliště: Rožnov p.R
Chci si jen potvrdit, jestli si o daném problému myslíte to stejné.

Projevy:
- už cca 2 týdny auto po ránu startuje déle než obvykle
- na první start po ránu je za poslední dny potřeba cca 3-15 pokusů (dnes cca 15x točení po dobu 10 sekund)
- další starty během dne bez problémů
- během startu ráno se nezvedne ručička otáčkoměru = neukazuje nic
(tohle mi kdysi někdo poradil, že pokud je snímač K.O. tak se ručička otáčkoměru při startu ani nehne, zatímco pokud je snímač OK tak se ručička aspoň o 2mm zvedne)
- diagnostika hlásí špatné čidlo otáček

Objednal jsem snímač otáček na klice.
Má na to někdo jiný názor?

P.S. Thesis je miláček :D 8-) takový hodný a nenáročný :s-l:

_________________
Lancia Thesis 3.2 V6 Emblema - Lovato GPL
Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy"
Lancia Lybra SW 1.9 JTD 77KW - ještě jede


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2018 21:15 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Příspěvky: 2331
Bydliště: Příbor-> Prchalov
Máš teda kuráž na 15 pokusu startování. Aku ti moc nepoděkuje.

_________________
Dedra_1.6_66_97''
Obrázek


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob srp 18, 2018 22:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 27, 2010 12:00
Příspěvky: 724
Bydliště: Rožnov p.R
Update - zdá se, že to opravdu byl snímač otáček.

Info - vadný snímač otáček na Lybře se nejspíš projevuje o dost jinak než na Thesisovi. Zatímco Lybra v pohodě nastartuje a pak chcípne při jízdě, tak Thesis nechce moc startovat a měl jsem pocit, že při couvání a parkování občas střelil do výfuku. U Lybry byl volnoběh v pohodě. U Thesise jsem měl o kus horší volnoběh poslední dobou.

Taky to vypadá že Lybra má hallův článek který reaguje na magnet, zatímco u Thesise je možná uvnitř cívka (každopádně při měření jsem zjistili že špička snímače otáček magnetizuje).

Výměna na Thesisovi docela v pohodě, akorát je snímač pod plechovým krytem (tepelný štít) a trošku tam překáží výfuk. Za tepla to nejde dělat.

P.S. Snad bylo špatné startování způsobeno jen tím a ničím dalším :wink:

_________________
Lancia Thesis 3.2 V6 Emblema - Lovato GPL
Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy"
Lancia Lybra SW 1.9 JTD 77KW - ještě jede


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned zář 02, 2018 22:24 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
Příspěvky: 1364
Bydliště: Brno Komín 728887525
Ideální měřit osciloskopem. Jinak záleží který že snímačů je na pochodu. Jeden je jen pro určení začátku vstřikování.

_________________
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 4 příspěvky ] 

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz