Chci se zeptat zda s tím nemá už někdo zkušenost, třeba z jiného auta s tímhle motorem, jedná se o klasickou 1,6 16v 76Kw euro 2 s klapkou ovládanou lankem a volnoběžný ventil je součástí klapky. Jedná se o to že auto funguje bezvadně na krátký trasy ale po trochu delší jízdě zejména když je hicák a motor se plně zahřeje začne houpat volnoběh po záběru chcípá. Už jsem měnil 2x klapku, podtlakový hadičky zdaj se ok, dále je měněná zapalovací cívka, svíčky, kabely, čidlo teploty vody, snímač na klice, ale problém stále přetrvává, jinak mezi tím odešel vstřik ten už jsem taky vyměnil takže za většiny okolností to šlape, ale když do toho sedne majitel Lybra za chvilku začne zlobit. Jinak to normálně startuje, jen občas lehce střelí do sání ale běží hned na 4 a jednotka píše 0 chyb. Už mi docházejí nápady, majitel je z toho na prášky tak pokud s tím má někdo zkušenost pochlubte se prosím. Už mě jen napadá jestli není problém v samotné jednotce motoru nebo v palivové čerpadle což se mění asi blbě

.