...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je čtv dub 26, 2018 19:36

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 62 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob lis 04, 2017 20:32 
Offline

Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
Příspěvky: 431
Bydliště: Chrudim
Tak jsem začal, na chladiči když povolím šroubek tak vyběhne pár - opravdu málo bublinek, když to samé zkusím za cca 5 min tak taky něco málo ale míň než poprve , při dalším opakování ještě míň, průběžně to dělám ještě na té trubce pod deklem motoru - tam ještě méně a víčko nádržky je otevřené - vše za běžícího motoru. Skoro mám pocit jestli tam fakt není ještě jeden šroubek někde - ale nenašli jsme ho. Jinak diagnostika hlásí:
B0019 snímač znečištění ..............................špatný signál/fatální/kritický
B0015 akční člen směšování vlevo.................špatný signál, uložena


Jinak díky moc za pomoc a tpělivost


Naposledy upravil(a) libors 645 dne úte lis 07, 2017 13:51, celkem upraveno 1 x.

Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob lis 04, 2017 21:44 
Offline

Registrován: pát pro 28, 2012 21:13
Příspěvky: 469
Bydliště: Brno
Tak stejně pokud by jsi si na pravé straně (kde není chyba dle diag) nastavil teplo mělo by ti tam jít. Nezávisle na řidičovi.
Zarostlej radiátor se dá oživit i bez rozdělávání (ne vždy). Dělám to běžně na renaultech. Odpojit hadice od topení a vodou z řádu proplachovat tam a zpět. U všech mi to zatím pomohlo.

_________________
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned lis 05, 2017 15:05 
Offline

Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
Příspěvky: 431
Bydliště: Chrudim
Takže jsem to začal odvzdušňovat tak, že jsem strčil hadičku do díry po šroubku v chladiči a začal pouštět do petky. Je zvláštní (nebo normální???) že to začalo téct až když jsem povolil víčko vyrovnávací nádržky. Šly nějaké bubliny chvíli, pak to přestalo. Odpoledne teď budu něco málo jezdit a pak to znovu zkusím odvzdušnit. Opět děkuji všem za rady a nápady.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon lis 06, 2017 11:08 
Offline
Člen klubu
Člen klubu

Registrován: sob pro 08, 2007 20:12
Příspěvky: 686
Bydliště: Tanvald
a co takhle vodní pumpa,není utržená,že by to málo prohánělo vodu? Když ten odvzdušňovák vyšroubuješ,tak to stříká,nebo jen malinko teče???

_________________
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo-bývalá Harousova
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex


Obrázek Spotřeba LANCIA KAPPA 2.0 20v turbo 162 kW / 0 HP


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon lis 06, 2017 11:22 
Offline

Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
Příspěvky: 431
Bydliště: Chrudim
Děkuju za další typ, jak poznám jestli je utržená? Ale to by se hřálo auto nebo ne? Ale může v ní být nějaký problém - jak jsem už psal tak po 100 km byl chladič nahoře studený. Jinak další poznatek pro který nemám vysvětlení - když jsme včera znovu odvzdušňovali hadičkou tak:
1. pokud bylo zavřené víko nádržky tak to neteklo vůbec
2. pokud bylo otevřené tak to teklo normálně - s nějakými bublinkami především na začátku
3. pokud se nádržka přikryla rukou - jakoby uzavřela, ale ne dokonale tak hadičkou kromě kapaliny běžela spousta bublinek

jinak diagnostika by neukázala vadnou vodní pumpu?
Jinak jsem dal na nádržku jiné víčko - prý se to ním samo má odvzdušnit pokud to je zavzdušněné

ještě jednou děkuju, začínám z toho být zvolna na mrtvici.... #-o #-o #-o
PS při nastartovaném motoru se dá říci, že to spíš stříká než jen teče, ale zase ne někam na 5 m


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon lis 06, 2017 17:51 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Příspěvky: 2228
Bydliště: Příbor-> Prchalov
Citace:
jinak diagnostika by neukázala vadnou vodní pumpu?
nn

_________________
Dedra_1.6_66_97''
''Rob''
Obrázek


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte lis 07, 2017 10:12 
Offline

Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
Příspěvky: 431
Bydliště: Chrudim
Tak včera hadice s vodou rozpálené ( měl jsem hodně zakrytý chladič i když se v něm voda nehřeje tak to stejně asi nemá cenu), teplota přes 90 stupńů, chladič studený a topení tak odhaduju na 10% a chvílemi vůbec. Fakt už nevím co s tím. Kouknu na ty clony, ale to by nebyl studený chladič.......


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv lis 09, 2017 09:14 
Offline

Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
Příspěvky: 431
Bydliště: Chrudim
Tak mi bylo dopručeno osahat hadice k radiátoru - tam i zpět, sice úplně netuším co tím zjistím, ale udělám to. Možná tím eliminuju zarostlej radiátor, kdyby byl zarostlej tak by asi trubkama neproudila voda a byly by stdené nebo ne??


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv lis 09, 2017 16:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
Příspěvky: 3759
Bydliště: Velvary
JJ ta vstupní může bejt trochu teplá, ta výstupní studená.
Co to čerpadlo? Já teda nevim, jak jsou ty hadice k radiátoru uchycený - tu vstupní bych sundal, na ní nebo do ní kus hadice, aby dosáhla do nádobky a vyzkoušet jak to čerpadlo maká... Taky nevim, jestli je tam nějakej zpětnej ventil, takže až ta hadice bude dole, tak ten vstup do radiátoru něčím ucpat, aby to nevychcalo ven...

_________________
Lancia Lybra SW 1,9JTD


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv lis 09, 2017 17:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Příspěvky: 4273
Bydliště: Soběslav tel:608853577
no to je divný že hadice k chladiči jsou vroucí (obě?),a chladič studený.

_________________
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv lis 09, 2017 18:57 
Offline

Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
Příspěvky: 431
Bydliště: Chrudim
Tak pokus proveden a několik info:
1. na displeji (a zároveň myslím na tachometru jako chyba) se mi objevil ČERVENÝ obrázek hladina vody a nad tím vrtulka - mám za to, že to je vodní pumpa. Rozsvěcelo se to víc když byl motor studený a při rozjezdu po nějakém stání, pak to naštěstí zhaslo.Tak jsem objednal rozvody i s vodní pumpou, stejně mají už najeto 70.000 km. Dojedu s tím 150 km?????
2. obě hadice k radiátoru jsou teplé - po asi 15 km poskakování po městě, asi tedy opravdu se mnou nekamarádí to naklánění či natáčení clon a proto to netopí - takže buď já sám nebo autoelektrikář a poznatky od vás jak na to


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv lis 09, 2017 21:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Příspěvky: 4273
Bydliště: Soběslav tel:608853577
ta kontrolka je nízká hladina vody v systému. Zatím žádná diagnostika na odhalení mechanických chyb k běžnému použití není.To že kontrolka po čase zhasne má na svědomí ohřátí vody a tím její expanze.
JTD motory mají tu vlastnost že se dost pomalu ohřívají, a pak stačí že termostat malinko propouští a teplota vody je poměrně nízká.
Dbrý by bylo zjistit jestli hadice do topení mají stejnou teplotu jako do chladiče.
Jde na ně sáhnout po sejmutí deklu motoru,za motorem v prostoru odolejovače-ta černá krabice na motoru-
a jestli mají stejnou teplotu jako chladičové je opravdu problém v ovládání klapek servomotory.
A na rozvody ujedeš i 15tis. :D

_________________
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát lis 10, 2017 18:17 
Offline

Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
Příspěvky: 431
Bydliště: Chrudim
Takže zdá se, že byl nalezen výsledek. Byl jsem u automechanika a ten koukal pod palubovku nějak kolem plynového pedálu a údajně se klapka pohybovala. Ale co je podstatnější - asi je výrazně jinak zahřátá vstupní a výstupní trubka z radiátoru a topení.
Pak byla provedena zkouška - ohřáté auto, jelo se s ním asi kilometr a byl vypnutý ventilátor (aby radiátor naakumuloval teplo) pak byl puštěn ventilátor myslím až na 4. stupeň a docela hezky to teplé foukalo - ALE JEN CHVILKU - prostě tam asi jde málo vody, foukající vzduch ji velmi rychle ochladí a pak to už jen maličko ovlažuje. Asi je fakt zarostlý radiátor. Bylo mi doporučeno koupit nový, žádné vyplachování,že prý to je na chvíli.
Děkuji všem za rady a náměty a případně i tady teď, že to co píšu je blbost :o a je to jinak


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob lis 11, 2017 10:53 
Offline

Registrován: pát pro 28, 2012 21:13
Příspěvky: 469
Bydliště: Brno
Máme jednoho renaulta. Tam sem to jednou vypláchnul a od té doby to nezlobí (tak 3 roky).

_________________
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob lis 11, 2017 12:43 
Offline

Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
Příspěvky: 431
Bydliště: Chrudim
Vím, že jsi to už psal, ale nemám vysvětlení pro to pokud to jde vypláchnout, že se to nevypláchne tím koloběhem vody v potrubí. Máš pro to nějaké logické vysvětlení? Díky


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 62 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz