...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je čtv led 18, 2018 05:30

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 29 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: termostat Lybra
PříspěvekNapsal: ned led 22, 2017 23:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2011 17:01
Příspěvky: 445
Minule som si čítal fórum a pozeral som práve aj túto tému. A hvoril som si chvala bohu, že nemám problém s termostatom. KKs včera sadnem do auta pobehal som asi 120 km a kks voda celý čas max na 70 stupnov. :shock: Vobec to neslo vyššie. kks. #-o Vonku bolo -11 cca. Bude v CENSORED termostat? Nezatváral by sa mi? Ako to viem na 100% overiť či ej zlý? Keby bolo zlé čidlo kvapaliny tak to mi vypíše ale, ručička nekolíše ani nič podobne len sa neohreje voda. :/
Mám síce zaslepené EGR ale to s tým nemôže podla mna súvisieť až takto. mal som to zaslepené aj na 1.9 jtd 77kW a voda sa ohrievala normálne.
Bude to termostat? #-o

Ak je to naozaj termostat dočasne by som tam narval ten renautacky za 12€ ale ten na ktorý je tu link tam uvádzajú že otvára pri 83 [°C] a v lybra je termostat co otvára pri 88 [°C]. Tak tento asi nebude správny. Ide o dočasné riešenie. Nemám garáž.

_________________
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002

ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: termostat Lybra
PříspěvekNapsal: pon led 23, 2017 07:17 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Příspěvky: 6091
Jestli ti budik ukazuje spravnou teplotu vody si muzes overit v pohode sam. Potrebujes k tomu jen teplomer s dostatecnym rozsahem a zmerit v nadobce...ale bacha na otevirani...otevirej pomalu...ale jinak to vypada opravdu na vadny termostat...

_________________
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v - LPG
EX - Lanci Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV
Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: termostat Lybra
PříspěvekNapsal: pon led 23, 2017 14:34 
Offline

Registrován: pát pro 28, 2012 21:13
Příspěvky: 469
Bydliště: Brno
Bude špatný termostat. V nádobce je určitě jiná teplota než v čidle který je přímo u termostatu.
Jinak dává se tam teplota nižší kvůli tomu že ten renault termostat je dál a při teplotě 83°C otvírá stejně jako ten lybráckej při 88°C
Jinak s tímhle řešením jezdíme na 3 autech s nájezdem kolem 60000 ročně a je to naprosto v pohodě.

_________________
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: termostat Lybra
PříspěvekNapsal: pon led 23, 2017 21:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2011 17:01
Příspěvky: 445
Aha no tak asi to vyskusam. A nemoze sa tam stat ze ten povodny sa nejak preberie a potom sa zasekne v zatvorenej polohe? Treba to rozobrat a vykuchat ho alebo len tam supnut ten renaultacky do hadice tesne k tomu origo a je to?
Ked odpojim tu hadicu kam treba napchat ten termostat tak kolko vody vytecie von asi? Kolko bude treba doliat?

_________________
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002

ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: termostat Lybra
PříspěvekNapsal: úte led 24, 2017 09:52 
Offline

Registrován: pát pro 28, 2012 21:13
Příspěvky: 469
Bydliště: Brno
Vím že se po zahřátí párkrát probral a zvládnou fungovat spolu. To že by zůstal zavřenej se mi nestalo. Jinak uteklo mě asi 2-3 litry vody ale vypustil jsem si to do lavoru a přes filtr nalil zpátky.
Stačí ho tam jen nacpat. pro lepší cpaní trochu máznout silikonovou vazelínou na brzdy. Jiná by mohla zapříčinit deformaci té hadice.

_________________
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: termostat Lybra
PříspěvekNapsal: úte led 24, 2017 16:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2011 17:01
Příspěvky: 445
2-3 litre vody? No ty kks to je celkom dost. Ved to je polka obsahu. Fuha.

_________________
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002

ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: termostat Lybra
PříspěvekNapsal: úte led 24, 2017 16:39 
Offline

Registrován: pát pro 28, 2012 21:13
Příspěvky: 469
Bydliště: Brno
Zas tak moc to není :) komplet obsah je 8,5 litru u 2,4jtd.

_________________
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: termostat Lybra
PříspěvekNapsal: úte led 24, 2017 20:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Příspěvky: 2280
Bydliště: Praha 6
Citace:
Minule som si čítal fórum a pozeral som práve aj túto tému. A hvoril som si chvala bohu, že nemám problém s termostatom. KKs včera sadnem do auta pobehal som asi 120 km a kks voda celý čas max na 70 stupnov. :shock: Vobec to neslo vyššie. kks. #-o Vonku bolo -11 cca. Bude v CENSORED termostat? Nezatváral by sa mi? Ako to viem na 100% overiť či ej zlý? Keby bolo zlé čidlo kvapaliny tak to mi vypíše ale, ručička nekolíše ani nič podobne len sa neohreje voda. :/
Mám síce zaslepené EGR ale to s tým nemôže podla mna súvisieť až takto. mal som to zaslepené aj na 1.9 jtd 77kW a voda sa ohrievala normálne.
Bude to termostat? #-o

Ak je to naozaj termostat dočasne by som tam narval ten renautacky za 12€ ale ten na ktorý je tu link tam uvádzajú že otvára pri 83 [°C] a v lybra je termostat co otvára pri 88 [°C]. Tak tento asi nebude správny. Ide o dočasné riešenie. Nemám garáž.
v tomhle počasí je to normální a netřeba hned plašit s termostatem, hlavně při rychlejší jízdě (třeba po dálnici) ledový vzduch proudí na motor a ten se prostě o něco ochladí i když je termostat zavřenej ... kor u jtd, který žere prd a nevyrábí tolik odpadního tepla

jinak špatnej termostat poznáš lehce, tak do 80 stupňů musí být studenej chladič, pokud ne, je termostat KO

_________________
Lancia Beta, Kappa
Alfa Romeo 75, Sprint
Fiat 127, Uno, Panda 4x4, 600D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: termostat Lybra
PříspěvekNapsal: stř led 25, 2017 02:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2011 17:01
Příspěvky: 445
Citace:
Citace:
Minule som si čítal fórum a pozeral som práve aj túto tému. A hvoril som si chvala bohu, že nemám problém s termostatom. KKs včera sadnem do auta pobehal som asi 120 km a kks voda celý čas max na 70 stupnov. :shock: Vobec to neslo vyššie. kks. #-o Vonku bolo -11 cca. Bude v CENSORED termostat? Nezatváral by sa mi? Ako to viem na 100% overiť či ej zlý? Keby bolo zlé čidlo kvapaliny tak to mi vypíše ale, ručička nekolíše ani nič podobne len sa neohreje voda. :/
Mám síce zaslepené EGR ale to s tým nemôže podla mna súvisieť až takto. mal som to zaslepené aj na 1.9 jtd 77kW a voda sa ohrievala normálne.
Bude to termostat? #-o

Ak je to naozaj termostat dočasne by som tam narval ten renautacky za 12€ ale ten na ktorý je tu link tam uvádzajú že otvára pri 83 [°C] a v lybra je termostat co otvára pri 88 [°C]. Tak tento asi nebude správny. Ide o dočasné riešenie. Nemám garáž.
v tomhle počasí je to normální a netřeba hned plašit s termostatem, hlavně při rychlejší jízdě (třeba po dálnici) ledový vzduch proudí na motor a ten se prostě o něco ochladí i když je termostat zavřenej ... kor u jtd, který žere prd a nevyrábí tolik odpadního tepla

jinak špatnej termostat poznáš lehce, tak do 80 stupňů musí být studenej chladič, pokud ne, je termostat KO
Super. Toto budem musiet vyskusat. A zaslepene egr na to moze mat vplyv tiez ze sa motor tak dobre neohrieva a teda ani voda? Ci nie?

_________________
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002

ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: termostat Lybra
PříspěvekNapsal: stř led 25, 2017 13:14 
Offline

Registrován: stř dub 09, 2014 21:26
Příspěvky: 116
Bydliště: Struhy
Egr na to mít vliv nebude,a jestli tak zanedbatelnej. Mě,na 1,9 teda,vadnej termostat začal zlobit nejdřív zlehka,občas to spadlo lehce pod tu devadesátku,pak se to vrátilo,jednou dvakrát za tejden,pak jednou dvakrát za tejden se neohřálo víc jak na 70 a pak už to tam drželo pořád na těch 70. Pokaždý termostat,měnil sem ho 2x,ty náhrady vydržej pěkný kulový. Teď na 2,4 se ta ručka pokud jedu ani nehne,jediný co,tak když dojíždím k domu tak jedu z kopečka,vyhodim kvalt a v těhle mrazech to spadne tak na 80,jinak drží tam kde má.

_________________
ex. Lancia LybraSW 2003 1,9 jtd 85kw
nyní Lancia LybraSw 2001 2,4 jtd 103 kw


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: termostat Lybra
PříspěvekNapsal: stř led 25, 2017 19:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2011 17:01
Příspěvky: 445
Citace:
Egr na to mít vliv nebude,a jestli tak zanedbatelnej. Mě,na 1,9 teda,vadnej termostat začal zlobit nejdřív zlehka,občas to spadlo lehce pod tu devadesátku,pak se to vrátilo,jednou dvakrát za tejden,pak jednou dvakrát za tejden se neohřálo víc jak na 70 a pak už to tam drželo pořád na těch 70. Pokaždý termostat,měnil sem ho 2x,ty náhrady vydržej pěkný kulový. Teď na 2,4 se ta ručka pokud jedu ani nehne,jediný co,tak když dojíždím k domu tak jedu z kopečka,vyhodim kvalt a v těhle mrazech to spadne tak na 80,jinak drží tam kde má.
A dal si tu origo nahradu ci ten co sa strka do hadice?

_________________
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002

ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: termostat Lybra
PříspěvekNapsal: stř led 25, 2017 21:56 
Offline

Registrován: stř dub 09, 2014 21:26
Příspěvky: 116
Bydliště: Struhy
Origo nahradu. O tom do hadice sem nevěděl. Nevim jak na 2,4 ale na ty 1,9 je to děsnej ojeb-na tom termostatu je pověšenej chladič výfukovejch plynů k egru a ten dostat dolů je porod-kdyby nebylo týhle vyfikundace tak je to pohodová práce. Když sem to měnil podruhý,tak sem ten držák ufik.

_________________
ex. Lancia LybraSW 2003 1,9 jtd 85kw
nyní Lancia LybraSw 2001 2,4 jtd 103 kw


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: termostat Lybra
PříspěvekNapsal: čtv úno 02, 2017 20:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 20, 2009 23:47
Příspěvky: 217
Bydliště: okr. Prešov
Zaslepené egr má tiež nejaký vplyv na teplotu motora, ale aký veľký netuším. Chladič výfukových plynov zároveň ohrieva vodu.
Čo sa týka 2.4JTD 110kW tak ten má olejový chladič a teda ani olej nezohrieva vodu. Na mojej 110kW tiež mám teraz trocha problém sa dostať na 90, to isté kolega s takým motorom. V lete a jeseni problém nebol.
103kW nemá olejový chladič ale výmenník olej voda a tá sa mi bez problémov zohreje 90 a tam drží, aj teraz v zime, aj na mieste iba pri naštartovanom motore sa dobre ohrieva.
Na obidvoch mám termostat z Renaultu, na 103kW zhruba 4 roky na 110kW zhruba rok.

_________________
Lancia Lybra SW executive 2.4JTD 110kW 2002
Lancia Lybra SW lx 2.4JTD 103kW 2000
ex. AR 156 2.4JTD 100kW
ex. 2x Lybra SW 2.4JTD 99KW a 110kW
ex. 3x Delta 1.9TD 66kW
ex. Marea Weekend 1.6 16V


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: termostat Lybra
PříspěvekNapsal: pát dub 28, 2017 18:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2011 17:01
Příspěvky: 445
Ako sa oteplilo je to ok. Rucicka ide pekne na 90 a drzi ako treba.

_________________
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002

ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 29 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz