...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je úte úno 20, 2018 05:41

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 11 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kappa 16vt
PříspěvekNapsal: pon zář 07, 2015 20:53 
Offline

Registrován: ned úno 01, 2015 18:31
Příspěvky: 52
Dobrý den, mám kappu předělanou na plyn, po nastartování na benzín motor cuká, zvlášť když přidám plyn jakoby auto jelo na 3 válce, ovšem když auto přepne na plyn, vše je v pořádku, palivový filtr je 5 dnů starý, benzínové čerpadlo je 2 roky staré, svíčky jsou klasické na benzín. Můj tip je špatný vstřik, máte někdo tip co by to mohlo být? Pořípadě kdyby to bylo vstřikem, jak ho vyčistit a nebo koupit nový? Předem děkuji


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: kappa 16vt
PříspěvekNapsal: pon zář 07, 2015 22:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Příspěvky: 4255
Bydliště: Soběslav tel:608853577
co takhle diagnostika?Nebylo by to levnější tím začít?To může být tak dalšíma x chybama.

_________________
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: kappa 16vt
PříspěvekNapsal: pon zář 07, 2015 22:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 10, 2008 11:33
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc
Taky bych začal diagnostikou...A ozvi se až na něco přijdeš, nám to dělají obě Kappy-pětiválce...předělané na plyn. Taky nevím co je tam špatně, na LPG to jede dobře...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: kappa 16vt
PříspěvekNapsal: pon zář 14, 2015 08:36 
Offline

Registrován: čtv črc 15, 2010 00:01
Příspěvky: 206
V drtive vetsine staci sestelovat plyn a je po problemech.

_________________
Carpe Diem quam minimum credula postero


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: kappa 16vt
PříspěvekNapsal: pon zář 14, 2015 09:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 15, 2013 01:11
Příspěvky: 657
Bydliště: Bytča (SK) / Havl.Brod
Mám pocit, že s tímhle přes rok laboroval Richie na své AR166 a nakonec to byl potenciometr plynového pedálu s vyvyklanými/oxidovanými kontakty, tak to nechal na pevno spájet. Ale nejsu si jistá, zda Kappa potenciometr má či nemá. :-k

_________________
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.
Dřív busem, dneska Bussem.
Většinou však vlakem...

Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: kappa 16vt
PříspěvekNapsal: pon zář 21, 2015 18:28 
Offline

Registrován: ned úno 01, 2015 18:31
Příspěvky: 52
Našel jsem závadu. Prasklý plast na vstřiku, zde zelená část: http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... F/$_35.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: kappa 16vt
PříspěvekNapsal: sob lis 14, 2015 16:45 
Offline

Registrován: ned úno 01, 2015 18:31
Příspěvky: 52
oprava, plastik byl prasklý i gumičky už měly něco za sebou ale hlavní důvod byly ucpané vstřiky, nechal jsem je za 250,-/ks vyčistit a jeden byl úplně ko, tak jsem dal jiný z fiatu coupe 20vt a jede to jak má


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: kappa 16vt
PříspěvekNapsal: pon lis 16, 2015 14:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 21, 2015 16:31
Příspěvky: 90
Co moze byt pricina ? Blby plyn alebo sa malo jazdi na benzin a necistia sa vstriky ?

_________________
Lancia Kappa 2.0
Volvo 850 T-5R


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: kappa 16vt
PříspěvekNapsal: stř lis 18, 2015 17:18 
Offline

Registrován: ned úno 01, 2015 18:31
Příspěvky: 52
na benzin jsem jezdil jen dokud se auto nezahřálo a nepřeplo samo na plyn a občas při rychlejší jízdě...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: kappa 16vt
PříspěvekNapsal: pát čer 02, 2017 09:21 
Offline

Registrován: ned úno 01, 2015 18:31
Příspěvky: 52
Problém: po nastartování mi kape chladící kapalina na turbo (olej to není, není to mastné a nemá to barvu oleje) a z expanzky jde smrad jako z výfuku, po nastartování jsem zaregistroval bílý kouř z výfuku, ale to byl asi zbytek vody z předchozí jízdy, kdy se muselo něco stát, po chvilce kouř přestal. Navíc se motor třepe ale ne jako když kolísají otáčky ale jako by jel snad jenom na tři nebo dva válce. Už se mi to stalo dříve ale vždy to snad po 20 vteřinách nebo zvýšení otáček přestalo. Můj tip je, že někde něco prasklo (moc těch hadiček s kapalinou v místě nad turbem není a ten smrad z expanzky...), nemám moc času na obhlížení (stejně to nevidím z vrchu odkud to valí, jen že ta voda kape na turbo) mám týden do státnic a dovolenou jsem si vybral na učení :-) kdyby někdo tedy měl zkušenosti co by to mohlo být prasklé, uvítal bych jakékoli info, děkuji


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: kappa 16vt
PříspěvekNapsal: pát čer 02, 2017 11:36 
Offline

Registrován: ned úno 01, 2015 18:31
Příspěvky: 52
záhada vyřešena, prasklé těsnění pod hlavou


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 11 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz