...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je stř zář 26, 2018 13:18

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 10 příspěvků ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv srp 10, 2006 10:25 
Zdravím, nevíte náhodou někdo, na co je na řídicí jednotce u Delty HF Turbo štelovací šroubek? Po rozebrání jsme zjistili, že na druhé straně je potenciometr, ale nechceme zatím nic moc štelovat, dokud nebudeme vědět něco víc..Máme ty jednotky jen dvě... :-)

Taky by mě zajímalo, jestli nevíte kde se sehnat ruční regulační ventil tlaku turba, tři tisíce se mi za něj zdá sakra moc...
Díky za odpovědi a názory..


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 10, 2006 18:22 
Offline

Registrován: sob bře 04, 2006 12:23
Příspěvky: 105
Bydliště: praha
koukni na nw www.bervid.cz myslim ze stoji talir jestli je to ono


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 11, 2006 10:15 
Offline

Registrován: pon úno 20, 2006 20:52
Příspěvky: 85
hmm, stánka nějak nemaká, ale i tak díky


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 11, 2006 16:17 
Offline

Registrován: sob bře 04, 2006 12:23
Příspěvky: 105
Bydliště: praha
jestli mas na mysli manual boost controler tak to normalne napis do seznamu a najdes ho stal 986 kc


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 12, 2006 23:36 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Příspěvky: 7052
ten šroubek je na štelování bohatosti směsi

_________________
xxxx


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 18, 2006 14:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 20, 2006 08:41
Příspěvky: 90
Bydliště: Most
Citace:
ten šroubek je na štelování bohatosti směsi
Souhlas. Ale bacha, otáčení o cca 270 stupňů maximálně !!! :lol:

_________________
Lancia Dedra 1.8 i.e. 8v + SGI LPG
Když jí miluješ, není co řešit :)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 21, 2006 10:01 
Offline

Registrován: pon úno 20, 2006 20:52
Příspěvky: 85
Ok, ten boost controler najdu, díky, vůbec mě to nenapadlo, asi proto, že mám teď trochu jiný starosti. S rozstříštěnou čéškou se totiž nedá řídit! Sakra.. :evil:

A za info o tom šroubku díky, rozhodně si s tím pohrajeme.

Díky za informace.

Zatím


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 22, 2006 10:23 
Offline

Registrován: pon úno 20, 2006 20:52
Příspěvky: 85
Ještě by mě zajímalo, jak máme zjistit, jestli už to není nastavený na maximum, tzn. jak poznáme, kdy je štelovátko v poloze, za kteoru už by sme neměli jít. Asi nijak co?

Abysme nezrušili jednotku...

Díky


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 22, 2006 11:47 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Příspěvky: 7052
Když sundáš z řj kryty, tak ten potenciometr bude vidět. Pak uvidíš v které je poloze. Co se týče toho ladění, tak bez měření složení výfukových plynů na emisáku je to o ničem. :lol:
řekl bych, pseudoladění...

_________________
xxxx


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 22, 2006 12:11 
Jo, to jsme zjistili, podle tý polohy, ale takhle to asi stejně nemá cenu, když nemůžeme měřit ty plyny a další hodnoty...

Jinak díky!"


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 10 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz