...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je pon črc 23, 2018 00:18

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 44 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: thema
PříspěvekNapsal: pon bře 13, 2006 16:51 
Chci koupit themu 2,5td.Našel jsem na inzerát 2,5TDI r.v.1995.Na vašich stránkách je psáno,že výroba skončila v roce 1994 a tdi nemůžu taky nikde najít.Jen tds.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 13, 2006 18:03 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Příspěvky: 5239
Bydliště: Praha
Rok 95 bude asi překlep, stejně jako TDI. U nás je totiž tolik koncernových aut, že spousta lidí říká dieselu TDI :)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 13, 2006 20:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 25, 2005 22:11
Příspěvky: 427
Bydliště: Praha
uvádí se rok uvedení do provozu a ne rok výroby aTDI má na některých trzích blokováno škodagrup takže podle trhu tam i to TDI mohlo být pokud na tom trhu neměli zaplacenou ochranu , protože jinak je to všechno TDI


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 13, 2006 21:20 
Tak to jsem rád.Je to teda klasický komůrkáč.Já ho mněl v ivecu daily.
Mněl jsem ho ve verzi 75kw.Byl opravdu na práci.Předpokládám že ty dvě verze 85kw jsou jen vylepšené a to ne na úkor jednoduchosti.Hlavně se mi líbí ta verze s maximálním krouťákem v 2000ot.Díky za info.
Je to druhý majitel a auto kupované u nás.Sice dražší,ale jasný původ.Pojedu se něj podívat.Potřebuji ho na tahání vozíku s plachtou vysokou 2,2m.Když jsem pro to jel 3,0l benzinem tak ve 85km rychlosti byl hotov.Ten vozík byl přitom prázdný.Doma to kamarád zapřáh za starého 2,5 tranzita bez turba a nevěděl že něco táhne.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 13, 2006 23:17 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 16, 2006 23:50
Příspěvky: 928
Bydliště: Louňovice 739404942
za to ale muze aerodinamika ty plachtovy vleky se nejlip tahaj za dodavkou ale za osobakem je to naprd a nepomuze ani TDS nebo JTD. Jedine sundat plachtu jinak je to jak brzdici padak. Ver mi znam to :wink:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 14, 2006 00:36 
Já vím,ale s každou dodávkou se dostanu nad 3,5t a to znamená tachograf.
Částěčně jsem to vyřešil spoilerem na autě a tkzv aerodynamickou špicí na
vozíku: http://www.skz-lamino.cz/vyrobky.php?view_ostatni=6
No a poslední řešení je krouťák při co nejnižších otáčkách.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 14, 2006 20:59 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 16, 2006 23:50
Příspěvky: 928
Bydliště: Louňovice 739404942
Tak to potom jo ta spice se asi hodne projevi :wink: a themu TDS muzu jen doporucit ten motor jakoby byl k tomu urcenej je to tahoun :D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 14, 2006 22:25 
Offline

Registrován: pon zář 26, 2005 22:21
Příspěvky: 116
Bydliště: BRNO
Můžu to jen potvrdit, tahal jsem auta s THEMOU TDS SW 115 PS dva roky (najel jsem jen s vlekem přes 150000 km) předtím rok s CROMOU se stejným motorem, a maximální spokojenost. Porovnání provozních nákladů a užitných vlastností je naprosto bezkonkurenční... Jen příliš nedoporučuji poslední provedení s elektrickým čerpadlem, všechny které jsem měl tak se měnily za klasické s lankovým plynem. Zkrátka nejlepší co se týče jak výkonu tak životnosti jsou auta s typem motoru 8144.97 (obsah 2499, výkon 115 PS).
Jinak co se týče ostatních osobáků na tahání těžkých přívěsů, tak relativně rozumně ještě přichází v úvahu AUDI 100/A6 AVANT 2,5 TDI (nutno však VČAS měnit rozvodový řemen), cenou servisu ale FIATU/LANCII nemůže konkurovat, je dražší... Rekreačně se dá tahat za čímkoli větším, i když velikost nehraje roli... Největší tygři jsou Poláci, potkal jsem je na cestách jak za dvojkovým GOLFEM TD smýkali na vleku DUCATO, za DEDROU OMEGU CARAVAN, za VECTROU SHARANA... :!: :!:

_________________
LANCIA LYBRA 1,9 JTD
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 14, 2006 22:36 
Mám obavy,že to může být ta poslední verze 116k.Já to auto ještě neviděl.
Jsem domluvený na zítra.Jaký je tam rozdíl.Myslíš vstřikovací čerpadlo.To by výměna nebyla zrovna laciná záležitost.Mnělo to ještě jiné problémy proti 115k verzi.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 15, 2006 10:09 
Georgio...Jsou zaměnitelné díly ze 2.5TDS croma na Thema.Našel jsem nabídku na vstřikovací čerpadlo na cromu za 3000,-Kč.
A jak se chová auto s předkem .Teoreticky by se měl předek při rozjezdu odlehčovat.Já jezdil jen velké auta s návěsem a tam se mi vždy zvedal předek.Nedělá to problém při rozjezdu.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 15, 2006 10:14 
oprava má být: giorgio..


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 15, 2006 21:44 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 21, 2006 20:52
Příspěvky: 68
Bydliště: Brno
ze se do toho vkladam , po motorove strance jsou nahradni dily na themu a cromu na 80% stejne , takze by to tam melo pasovat

_________________
Kappa sw 2,4 td / Kappa sw 2,4 jtd ex / Phedra 2,2 jtd


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 17, 2006 13:38 
Offline

Registrován: pon zář 26, 2005 22:21
Příspěvky: 116
Bydliště: BRNO
Thema/Croma jsou v podstatě motoricky a podvozkově stejná auta obskládaná jinými plechy. Do této "rodiny" podvozkové platformy se ještě řadí SAAB 9000 (když jsem ho měl a měnil jsem PZ dveře, dával jsem je tam z themy), ale motoricky je to jiná kapitola. Starší modely do roku 1990 měly motor 2,5 TD obsah 2445 ccm 74kW /typ 8144.91/, pak se začal montovat motor o obsahu 2499ccm 85 kW / typ 8144.97/ s intercoolerem. Od roku 93 se začal montovat 2,5 TDS ECO který má již zmíněmé elektricky ovládané čerpadlo a jinak poskládané příslušenství motoru (např. alternátor je místo shora montovaný zezadu....) Klasické mechanické čerpadlo je zaměnitelné naprosto bez problémů i z CROMY a i ze staršího modelu, musí se ale vyměnit i plynový pedál, neboť nový model má elektrický plyn a starý klasické lanko. Na palubní desce zůstane svítit kontrolka a tato závada se odstraní vyndáním žárovky. 3000,- za čerpadlo je celkem normální cena, je lepší a vyplatí se jej před montáží nechat ještě "udělat" na stolici. Jinak si ještě dej pozor při koupi na těsnost bloku motoru, je ze dvou kusů a častou leč velmi běžnou závadou je netěsnost jak mezi půlkami bloku tak pod bočním krytem. Ale z vlastní zkušenosti Ti řeknu - prošlo mi jich rukama dost, a snad žádná CROMA/THEMA (a v podstatě i DUCATO, které má koncepčně stejný motor) nebyla stoprocentně těsná... :D :D :D

_________________
LANCIA LYBRA 1,9 JTD
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 17, 2006 13:40 
Themu uz si dnes neber,je to uz na dnesek stare auto,radsi si prisetri a kup si uz Kappu 2.4 tds.Themu jsem mel taky,nedal jsem na ni dopustit,nikdy mne nenechala jak se rika "ve stychu",vzdy mne dovezla vsude v poradku.Themy jsem mel do hromady 3,ale proste uz se mi nechtelo do ni vrazet.Mel jsem rok 1992 v top stavu a plne vybave v cetne el.sedacek s vyhrivanim,a mel jsem problem ji prodat za 45 tisic.Nakonec jsem ji prodal za 40,sice mi srdce krvacelo,kdyz si vemu kolik jsem do ni narval,a to jsem vzdy kupoval vse nove,ale rekl jsem si:at uz se o mojeho milacka stara nekdo jinej.Koupil jsem si Kappu a mam klid....teda zatim :) Ale kdybys ji koupil,tak se mi ve sklepe povaluje hromada dilu na ni:napravy,4x dvere kompletni,nejaky ty poloosy.Nechal bych to za par svestek.
LANCIA forever :lol:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 17, 2006 13:48 
Offline

Registrován: pon zář 26, 2005 22:21
Příspěvky: 116
Bydliště: BRNO
A co se týče předního pohonu, najezdil jsem s CROMOU i s THEMOU v létě v zimě dost a nikdy jsem neměl problém, i když jsem měl naložený vlek tak jsem v zimě nikdy nenasazoval řetězy. Zadní náhon je lepší v tom že se dá v případě potřeby naložit auto na vleku hodně na kouli, aby se zadek zatížil. Ale když Ti na sněhu ustřelí zadek, tak tě naložený vlek vytlačí a "zlomí" a v naprosté většině případů s tím nejde nic dělat (i toto vím bohužel z vlastní zkušenosti). Přední náhon Tě může vytáhnout a dá se to zkorigovat... A pak je to dost o zkušenostech a jízdním stylu... Když jedu s autem vážícím 1300 kg a za sebou mám na vleku themu a vlek zas až tak moc dobře nebrzdí, je nutno s tím počítat... Ale to není jen záležitost themy, ale obecně tahání za osobákem.

_________________
LANCIA LYBRA 1,9 JTD
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 44 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz