...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je pon zář 24, 2018 04:35

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 12 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Divny volnoběh
PříspěvekNapsal: úte kvě 10, 2005 15:17 
Lancia Dedra 2.0 i.e.
mám také podobný problém, jenže ten volnoběh (kolem 2500) si kolikrát skočí i během jízdy a pokud vyřadím a nic s tím nedělám, plynule to skáče mezi cca. 1700 a zpět na 2500. Dočasně se toho zbavím, pokud prudce vytáhnu motor do toček, ale jen podřazením ne plynem. Nezáleží na počasí, možná to častěji dělá v létě než zimě. Netušíte někdo? Díky


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 10, 2005 15:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Příspěvky: 2156
Bydliště: Plzeňsko
Čauky. No otáčkám 2500 bych jaksi neříkal volnoběh.. To se mi zdá až neuvěřitelný, že by držel volnoběh takhle vysoko.. Tam bude někde nějakej problém. Drží to furt?? - Vždyť by se s tím nedalo normálně jezdit.. Normální volnoběh bys měl mít cca 800-1000, u studenýho motoru se samosebou ty otáčky drží trochu vejš.. Moc motorům nerozumím ale napadá mě - počítač, škrtící klapka.. Trochu víc bys asi měl tu závadu popsat...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 10, 2005 19:56 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13983
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
skrtici klapka a nebo EGR ventil jak u mne :lol:

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 11, 2005 15:18 
Offline

Registrován: úte kvě 10, 2005 15:22
Příspěvky: 2
Bydliště: JN
Je pravda, že volnoběh má o dost míň. Ježdění s tím je taky dost bídný, okolní řidiči koukaj jak ďas a když náhodou vedle mně na nějakym semaforu najede nějakej mlaďas s tuningáčem, ... radši se ani neptej. A to se ani nezmiňuju o běžný jízdě třeba z kopce.
Otáčky se nedrží uplně konstantně. Lehce kolísají, poté víc a pak se vrátí na normál (cca. 950). Netuším jak blíže to popsat.
Jen kde bych prosimtě našel ten ventil?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 11, 2005 15:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Příspěvky: 2156
Bydliště: Plzeňsko
O ventilu nic nevím, takže neporadím. Ale tu klapku vůbec mechanismus plynu bys skontrolovat mohl.. Ale když to nedělá furt, tak bych to viděl spíš hodit auto na diagnostiku a kontrolu počítače.. Nevím, to je asi na někoho chytřejšího.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 11, 2005 15:39 
Offline

Registrován: úte kvě 10, 2005 15:22
Příspěvky: 2
Bydliště: JN
To už sem zkoušel a ve Fiatu řekli, že na tyhle starší auta nic nemaj. Netušíš, kde se dá na netu sehnat nebo kde to dělaj? Tady sem našel, že snad někde v HK, tak nevim.¨
Dík


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 12, 2005 07:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Příspěvky: 2156
Bydliště: Plzeňsko
To se mi zdá jako pěkná blbost... vždyť se ty motory nedávaly jen do Lancie. Spíš to byli lemplové, který se tim nechtěli namáhat.. Já jsem z daleka, takže neporadím... Spíš kluci co jsou blíž..


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 12, 2005 09:50 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Příspěvky: 6264
V HK je Malecek: http://www.cernilov.cz/firmy/automalecek/index.php ....ten je kousek za Hradcem ,ale dela tedka prestavbu dilen,tak jeste nefunguje....teda alepson co jsem se naposledy ptal.....(jinak bych mozna poradil zformatovat centralni ridici jednotku?.....ja jsem to udelal kdyz mi delaly otacky bordel,ale nevim)....radsi bych to nechal na odborniky :)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 06, 2005 16:25 
Offline

Registrován: pon čer 06, 2005 15:45
Příspěvky: 34
Kdysi jsem měl tento problém u Dedry Integrale 2.0 Turbo - bylo to čidlo teploty motoru, který dávalo řídící jednotce chybné údaje. Ta si pak "myslela" že motor má teplotu jako při startu v mrazu a dávkovala podle toho palivo a pootevírala vzduch elektromag. ventilem. Závada se projevovala jen občas, takže byla docela kalvárie na to přijít. Ale šikovnej autoelektrikář by si měl poradit... Čidlo stálo asi 200 Kč.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 27, 2005 08:13 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Příspěvky: 6264
No tak na tohle cidlo mam podezreni i u moji dedry.....lamdu uz tam nemam a motor mi i na studeny starty startuje bez sitice.....ale treba po 2 minutach chodu motoru se ten sytic zacne poustet.......je to poznat kdyz se vymackne spojka ...otacky se drzi vysoko....


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 28, 2005 21:00 
Videl bych to taky na to cidlo teploty motoru.... Presne tento problem mel kamos na F. Punto.... Po vymene cidla bylo zase fsechno O.K. :)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 07:56 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Příspěvky: 6264
jo to je mozny.....vcera mi to jednou nastartovalo uplne jak podle ucebnice.....start.....2500ot/min......teplota do 80°C.......a pak 1200.... aza chvili 850 ot/min.....jen si brumlal......dneska uz mi to teda neudelalbude to mozn aten kabel od snimace otacek a nebo to cidlo teploty motoru...obcas jde a obcas ne.....promerime a zjistime...


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 12 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz