...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je sob pro 07, 2019 23:49

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 6 příspěvků ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř srp 07, 2019 20:47 
Offline

Registrován: stř srp 07, 2019 20:23
Příspěvky: 2
Zdravým chtěl bych názor na problém který mě již delší dobu sužuje. Dedra 1.8 ie sw 74kw Problém: při jízdě trvající min. cca 20min se projevuje cukání při sešlápnutí plynu to se děje při otáčkách okolo 1800-2000 při podřazení a pozvolném přidávání plynu se motor do vyšších otáček dostane ale výkon motoru je nestabilní..je skokový jednou se výkon s vzrůstajícími otáčkami zvyšuje jak má jindy se otáčky pomalu zvedají ale výkon se nezvětšuje a jako by se motor zahlcoval to je doprovázené hlubokým tonem ze sání.Po uvolnění pedálu a pozvolném přidávání auto tnj. jede. Při volnoběhu vytočit motor do omezovače nedělá problém, volnoběh běží na 950-1000 otáček zcela bez problémů.Při rozjezdu a pokusu o prudkou akceleraci se motor hltí a postrádá výkon a o zrychlení se nedá mluvit opět se musí uvolnit pedál a zvolna jakoby houpavě přidávat plyn.Tyto komplikace se dějou ale až po nějaké době jízdy cca až se ohřeje motor.Při studeném startu a následné i svižné jizdě se po nějakou dobu motor chová jak má reaguje na plyn jde do otáček akceleruje... Provedené Opatření a Opravy:výměna kabelů svíček,svíčky,obě cívky,vyčištění klapky a čidla teploty vzduchu,výměna lambda sondy,vzduchový filtr,záměna za jinou řídící jednotku,záměna za čidlo nasávaného vzduchu Tyto všechny kroky nevedly k odstranění závady Závěr: domívám se že by mohlo jít o přicpaný palivový filtr který se po odstavení vozidla do klidu a tím uvolněním tlaku v potrubí se trochu zprůchodní a proto studené starty probíhají bez komplikací než se proudícím palivem a sedimenty ve filtru opět zhorší průchodnost která vyvolává výše popsané problémy Může někdo posoudit zda tato má téze je reálná nebo má jiné vysvětlení,nechci to řešit metodou postupné výměny dílů a zbytečně vyhazovat prachy Moc dík za názory


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř srp 07, 2019 21:49 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Příspěvky: 4487
Bydliště: Soběslav tel:608853577
Ahoj,jo může být,ale na diag.bych se podíval na teploty vody v řj,i na tepl.vzduchu.

_________________
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř srp 07, 2019 22:39 
Offline

Registrován: stř srp 07, 2019 20:23
Příspěvky: 2
Jenže jsem si říkal že když odpojím čidlo na teplotu vzduchu a nebo čidlo na tep. vody a i třeba lambdu tak se řj. přepne na základní nastavení od výrobce u vzduchu to je myslím asi 20°C a v takovém případě se může zvednout spotřeba a zhoršit akcelerace ale takové zahlcování a pouze se zařazenou rychlostí? na volnoběch by to muselo dělat taky, proto jsem čidla vyloučil, taky se to stává při průjezdech dlouhých prudších zatáčkách.
Dostanu se k filtru zevnitř auta nebo jen ze spodu? doufám že nebude pod tím plastovým deklem co má vzadu ze spodu jelikož šrouby jsou zarezlý a bez jejich odstranění se to asi neobejde


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv srp 08, 2019 07:52 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Příspěvky: 2441
Bydliště: Příbor, Novojičínsko
Bohužel, zespod.


Přílohy:
Bez názvu.png
Bez názvu.png [ 204.98 KiB | Zobrazeno 787 x ]

_________________
Dedra_1.6_66_97''
Obrázek
Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2019 01:27 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 16, 2006 23:50
Příspěvky: 966
Bydliště: Louňovice 739404942
Podle toho co píšeš to může dělat cokoliv, ale výměna filtru určitě nebude na škodu, ideálně cvrkni do nádrže 10% lihu nebo ethanolu vyjezdi to donkuj benzin pak ho vyměň, je vpavo před nádrží nad tím plastovým krytem jak píšeš, pkud se nic nezmění tak jak píše Karel. Diagnostika a postupovat dál ...

_________________
DEDRA 1.8VVT
DEDRA SW TD
Y 16v elefantino rosso
Yamaha XJR 1300
AUTOSERVIS 739404942
JM AUTOSLUŽBY Říčany


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte srp 13, 2019 08:18 
Offline

Registrován: stř úno 22, 2006 02:45
Příspěvky: 20
Bydliště: Hradec Kralove
Je to asi nesmysl, ale kdysi se nám něco trochu podobného stalo a bylo to ucpáváním sání vzduchu do airboxu volným předmětem v motorovém prostoru.Spíš bych to ale tipoval na palivový filtr.
Nejezdil jsi na E85? Ten uvolní nepořádek v nádrži a po čase ucpe palivový filtr.
Radovan


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 6 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz