...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je čtv kvě 23, 2019 18:57

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 2 příspěvky ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát lis 30, 2018 16:56 
Offline

Registrován: pát bře 04, 2016 14:12
Příspěvky: 2
Zdravím všechny ,chtěl by se zeptat na pár věcí ohledně moji delty 1.6 HF turbo . Nechám u někoho dělat komplet motor aby byl jako nový ,jelikož budu dávat jiné turbo,programovatelnou jednotku a úpravy s tím spojené. Budu rád když mi s čímkoli poradíte . Auto bych nechal v orig.stavu,ale bohužel turbo je úplně ruplé,motor žere olej,na ŘJ je špatný potenciometr na řízení bohatosti,je ruplý rozdělovač, výfuková hřídel pred smrti atd.
1.Turbo gt2554 .. je to podle vás dobrá volba? Bude to sedět?
2.Mám možnost koupit vackove hřídele z fiata 2.0 8v .. budou sedět? Má to cenu?
3.Dá se sehnat kovaný vnitřek , zatím jsem potkal jen na 2.0l.
4. Předělával někdo zapalování na 4 cívky?

Dělal někdo z vás podobné úpravy ? Děkuji za každou radu nebo cokoli s tím spojeného .


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv pro 13, 2018 11:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
Příspěvky: 470
Bydliště: lomnice nad popelkou
čau, možná pozdě, ale:

1) s turbem neporadím, ideální okoukat co se používá na podobnejch aplikacích

2) nespecifikoval si z jakého.. obecně 2l atmosféry měli delší časování a větší zdvih, celkem běžnej upgrade pro turbo motory použít sací vačku z atmosféry a výfukovou ponechat serii, nebo zaměnit za původní sací

- pozor jen na drážky pohonu rozdělovače.. v případě těhto 8v a 16v motorů je záměna snadná a výkonový nárust zaručen
- jen je dobré zachovat původní rozvodová kola... tj. turbo kola našroubovat na "nové" vačky.. načasováníms e dá hodně získat , ale i ztratit, tak je dobrý použít nějakej rozumnej zákldní bod

3) kovaný vnitřek na 1.6 jsme nikde moc neviděl, ale písty jsou stejné jako na 2l (kompresní výškou a vrtáním) jen bacha na kompresní poměr - 2L písty pro KP kolem 8:1 udělaj v 1.6tce něco kolem 6,5:1 což je hodně oldskůl pro vysoký přeplňování :)
Výrobce co to má v katalogu (ty 2l písty) by ti měl po specifikování požadavků na KP/objem motoru vyhovět.. nebo dodáš potřebný parametry..

ojnice jsem nikde neviděl, ty má 1.6tka svoje..takže zadta výrobu..

ppřípadně to můžeš nechta vyrobit celý na zakázku - buď kopie seriovejch dílů po dodání originálních dílů, nebo si můžeš pohrát s délkou ojnice (menší boční namáhání pístu) a jinou kompresní vejškou pístu (v serii je dost velká...) což má za následek mimochodem i těžší píst..

4) když seženeš celou řj vč. všeho z fiatu coupe 16VT bude to snadný pro oživení a získáš i větší rozsah map.... případně jak jsi psal programovatelná ecu ti usnadní život se vším (volba senzorů atd.. dle libosti..) a většinou se dávaj cívky co jsou zrovna dostupný...

_________________
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 2 příspěvky ] 

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz