...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je ned črc 22, 2018 18:54

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Pravidla fóra


Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)



Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 18 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Delta 1.6 HPE Fart Racing
PříspěvekNapsal: pon bře 19, 2018 23:09 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 916
Ahoj,
tak jsem zdejší Lancii za 5 tisíc od Kuby vytáhl na závodní okruhy :lol:

Sledovat nás můžete tady:
https://www.facebook.com/fart.racing.team

Pokud máte někdo nějaký tipy, jak z toho auta lacině vytahat víc, tak šup sem s nima. Přemýšlím, že bychom vyhodili katalyzátor...

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2018 09:35 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Příspěvky: 5239
Bydliště: Praha
Vzpomínáš na díl Top Gearu, kde na okruhu vylepšovali Avantime? Dřevěné lízátko, pořádné křídlo... :lol:
Obrázek

_________________
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v
Lancia Lybra SW 2.4 JTD


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2018 09:36 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7921
Bydliště: Kolín
To s tím na ty závody jezdíte po ose?

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2018 11:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 15, 2013 01:11
Příspěvky: 688
Bydliště: Bytča (SK) / Havl.Brod
Pro odlehčení: jestě tapecírung ze dveří, tapecírung z haubny nad motorem, střešní tapec, zadní stěrač a jeho motorek, jestli to má, tak pryč s chladičem klimy.

_________________
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.

Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2018 13:32 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 916
všechno z toho co jsi jmenoval je pryč, zůstal jen u ridiče, kdyby přišel boční náraz, bude to lepší :lol:
jezdíme po ose no, je to budgetový ježdění, takže daší auto s koulí, plaťákem by to dost prodražilo :lol:

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2018 13:36 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 916
Citace:
Vzpomínáš na díl Top Gearu, kde na okruhu vylepšovali Avantime? Dřevěné lízátko, pořádné křídlo... :lol:
Obrázek
ten splitter vypadá dost dobře, asi kuchnu náš kuchyňský stůl, má přesně ten tvar :D

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2018 15:33 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7921
Bydliště: Kolín
A o tomhle víš? :D
http://www.12bodu.cz/bodovany-prestupek-125c-1a-3.html

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2018 17:12 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 916
"řízení vozidla, které je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích"

čím ohrožuje můj karimatkový nárazník? :lol: je to pěkně měkký a příjemný na dotek :twisted:

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2018 18:07 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7921
Bydliště: Kolín
Hele to je Tvůj boj. Já bych se s takovým vrakem bál jet i u nás na vsi pro rohlíky... :lol: Rozhodně bych se velkým obloukem vyhýbal místům STK... :lol:

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2018 20:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
Příspěvky: 468
Bydliště: lomnice nad popelkou
no tak s něčím podobným (Bravo 1.6) začínal jeden kluk na bravoklubu .. úpravy systematický, ale auto velmi funkční.. na hobby závodech ale ztrácejicí na saxa a civic, takže to skončilo přestupem na civica.


v rámci udržení low cost:
1) maximální odlehčení je samozřejmost -klidně, pokud ti není líto (a auto je ve stavu že by znova nedalo STK) kapoty a 5 dveří tak vyřezat jejich nosnou konstrukci a přidělat to na rychloupínáky..

zadní boční okna a okno v 5tkách nahradit 3mm makrolonem... úspora kg zejména na 5tkách značná.. ale cena za makrolon... to sme zas mimo low cost...

2) kola s menším průměrem = změna celkovýho stálýho převodu a výrazný zlepšení dynamiky ..samozřejmě auto klesne a sníží se těžiště a občas se bude víc kvrdlat fofrklackem..malý kola jsou navíc většinou lehčí..

3) kat off ano... ale ne vytlučením (to se míjí účinkem, vzniklá prázdná komora je větší brzda..), ale náhrada trubkouodpovídajicícho průměru

když už jsme u vejfuku, nechal bych střeďák (je většinou průchozí) a zahodil koncák - do místa koncovky nátáhnout trubku - ten je přepážkovej... kupodivu tato kombinace bejvá tišší než jen koncák...

dále sundat vejfukový litinový svody a spasovat otvory v nich s těsněním.. ale to už je víc práce :)

4) na podvozek lze dát jiný pružiny z auta stejný platformy - když jsem na Tipo 2l dal pružiny z coupe 2L 16v, tak auto ztvrdlo (o 0,5mm silnější drát a o 1 závit méně na předku, na zadku počet závitů stejný, ale drát o 1mm silnější) a kleslo o 2 cm... náklady na pořízení pružin 0 :)

5) pokud už není rádoby sportovní filtr, tak vyrabovat sací potrubí před filtrem - nechat jen airbox a rozvrtat ho (mam to tak na coupe, tipu a jinejch autech - základ je nemít podtlak před filtrem v boxu, ale atmo tlak)... airbox je na dobrým místě, odstíněn baterkou.. takže ani nemá smysl dávat ryhclej filtr.. ..pokud se nemílím, tak 76kW 1.6tka mívá v hadici před škrtící klapkou restriktor na cca 30mm.....o5 tlaková ztráta... která by správně v oblasti před škrtící klapkou vůbec neměla bejt..

_________________
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
PříspěvekNapsal: stř bře 21, 2018 09:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Příspěvky: 2297
Bydliště: Praha 6
Citace:
Hele to je Tvůj boj. Já bych se s takovým vrakem bál jet i u nás na vsi pro rohlíky... :lol: Rozhodně bych se velkým obloukem vyhýbal místům STK... :lol:
Kdo se bojí, se.e v síni... mě se to líbí, ideální využití pro jinak bezcenný auto.

_________________
Lancia Beta
Alfa Romeo 75, Sprint, 159
Fiat 127, Uno, Panda 4x4, 600D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
PříspěvekNapsal: stř bře 21, 2018 13:57 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7921
Bydliště: Kolín
Tak na ty závody super, o tom žádná. Ale ty přesuny s tím bych já osobně neriskoval. :wink:

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
PříspěvekNapsal: stř bře 21, 2018 16:37 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 916
Citace:
v rámci udržení low cost:
1) kapoty a 5 dveří tak vyřezat jejich nosnou konstrukci a přidělat to na rychloupínáky..

3) kat off ano... ale ne vytlučením (to se míjí účinkem, vzniklá prázdná komora je větší brzda..), ale náhrada trubkouodpovídajicícho průměru

když už jsme u vejfuku, nechal bych střeďák (je většinou průchozí) a zahodil koncák - do místa koncovky nátáhnout trubku - ten je přepážkovej... kupodivu tato kombinace bejvá tišší než jen koncák...

4) na podvozek lze dát jiný pružiny z auta stejný platformy - když jsem na Tipo 2l dal pružiny z coupe 2L 16v, tak auto ztvrdlo (o 0,5mm silnější drát a o 1 závit méně na předku, na zadku počet závitů stejný, ale drát o 1mm silnější) a kleslo o 2 cm... náklady na pořízení pružin 0 :)

5) pokud už není rádoby sportovní filtr, tak vyrabovat sací potrubí před filtrem - nechat jen airbox a rozvrtat ho (mam to tak na coupe, tipu a jinejch autech - základ je nemít podtlak před filtrem v boxu, ale atmo tlak)... airbox je na dobrým místě, odstíněn baterkou.. takže ani nemá smysl dávat ryhclej filtr.. ..pokud se nemílím, tak 76kW 1.6tka mívá v hadici před škrtící klapkou restriktor na cca 30mm.....o5 tlaková ztráta... která by správně v oblasti před škrtící klapkou vůbec neměla bejt..
Honzo, tohle jsou přesně ty super tipy co jsem potřeboval, moc díky :-) to sání a restriktor udělám hned o víkendu a nad vyřezáním dveří a kapoty se zamyslím, no proč ne! par kg dobrejch :)

kdyby měl někdo nějaký pružiny za hubičku, tak bereme :-)

jinak to auto je samozřejmě vizuálně hrozný, ale imho to není úplně ohrožující stav. na přejezd na okruh a zpět si to troufám

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
PříspěvekNapsal: stř bře 21, 2018 16:58 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7921
Bydliště: Kolín
Tak já bych se nebál ve smyslu techniky, ale ve smyslu příslušníků PČR který když zahlídnou takový auto, tak se vidí minimálně s frčkou navíc a s vyznamenáním. :lol: Alespoň to tak je u nás.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
PříspěvekNapsal: stř bře 21, 2018 19:54 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 916
no samozřejmě jsem hned po dvou kilometrech projel okolo hlídky křižovatkou, stáli jako první na světlech po pravé straně, ničeho si však za jízdy nevšimnuli. jak říkám, normálně s tím jezdit nebudu :lol:

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 18 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz