Kousek náklaďáku Lancia

Sekce, kde můžete všem ukázat, na čem děláte. Co opravujete a co máte v garáži.
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Roman 9
Příspěvky: 436
Registrován: pát bře 25, 2005 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Kousek náklaďáku Lancia

#1 Příspěvek od Roman 9 »

K celému náklaďáku se asi nikdy nedostanu tak alespoň kousek :shock:


Lancia Esaro je italský nákladních automobilů Lancia vozy vyrobené v Bolzanu Industrial během druhé světové války.
Tento vozík, které lze identifikovat společnost jako série 267, jak jeho název napovídá, je součástí rodiny nákladních automobilů vyrobených Lancia od proslulé modelu Lancia ro. Zejména je to jedna z variant Lancia 3Ro. Verze Esaro BM byla vyvinuta v roce 1941 a vyrábí hlavně pro vojenské účely od roku 1942 do roku 1945. verze se vznětovým motorem, NM, byl vyroben místo po válce z roku 1946 do roku 1948. V roce 1947 to vstoupila do výroby nový těžký dům, Lancia Esatau. Díky vysokou pevnost a nízkou spotřebu energie, bylo použito s uspokojením z královské armády v mnoha vojenských verzích největší 3Ro. Stejně jako jeho velký bratr, poté, co výroba příměří pokračovalo ve prospěch německých vojsk Médium je do značné míry založen na podvozku, mechanické a karoserií Lancia 3Ro. Namísto toho se lišily pro motorizaci. Ve skutečnosti byly vyrobeny dvě varianty: na NM (Nafta vojenských) s benzínovým a naftovým BM. U varianty BM motoru byla Lancia 102 5-válec 6875 cc modifikovaného 3Ro když benzín a detuned 80 hp omezit spotřebu. V roce 1946 Esaro také přijal Lancia 102 naftu, se stejnými vlastnostmi posunutí ale oslabila až 81 hp oproti 96 3Ro. Modely vyrobené pro Wehrmacht po příměří rovněž obdržela standardizovanou dřevěný srub
Přílohy
Esaro_1944_(3).jpg
Esaro_1944_(3).jpg (19.88 KiB) Zobrazeno 2740 x
280px-Lancia_Esaro_1944_(1).jpg
280px-Lancia_Esaro_1944_(1).jpg (8.1 KiB) Zobrazeno 2740 x
56f7930ed20c8f5600630200.jpg

Uživatelský avatar
Roman 9
Příspěvky: 436
Registrován: pát bře 25, 2005 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kousek náklaďáku Lancia

#2 Příspěvek od Roman 9 »

bedna odsunula vše stranou
Přílohy
IMG_4555.JPG

Uživatelský avatar
Roman 9
Příspěvky: 436
Registrován: pát bře 25, 2005 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kousek náklaďáku Lancia

#3 Příspěvek od Roman 9 »

opískovaná
Přílohy
IMG_4557.JPG

Uživatelský avatar
Roman 9
Příspěvky: 436
Registrován: pát bře 25, 2005 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kousek náklaďáku Lancia

#4 Příspěvek od Roman 9 »

po odrezovači a v černém zinku
Přílohy
IMG_4566.JPG
IMG_4568.JPG

Uživatelský avatar
Roman 9
Příspěvky: 436
Registrován: pát bře 25, 2005 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kousek náklaďáku Lancia

#5 Příspěvek od Roman 9 »

trochu plniče a nyní zjistit jaký odstín používali němci ve 2. sv válce nebo italové , ale sem s ní dorazili asi němci :-k
Přílohy
IMG_4572.JPG

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8263
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Kousek náklaďáku Lancia

#6 Příspěvek od Harous 239 »

Odstíny používané wehrmachtem:
http://auradesign.eu/camo_p_wh.htm

Osobně ale pochybuju, že by to bylo v barvách wehrmachtu. Spíš si myslím, že to Němec vzal v Itálii a jel. A neřešil kamuflážní schéma.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP - 17´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Roman 9
Příspěvky: 436
Registrován: pát bře 25, 2005 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kousek náklaďáku Lancia

#7 Příspěvek od Roman 9 »

tak dáme
DUNKELGELB RAL 7028
Jednotná barva pro vozidla a techniku WH od jara 1943, oficiální kodifikovaný odstín. [PM, PM+ nebo M]

to asi nebyli zabavený auta - to byla výpomoc ,Aprilie tu taky zustaly po němcích a měli tu ve skladech i náhradní díly ,např kompletní motory

Odpovědět