...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je čtv črc 19, 2018 15:30

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Pravidla fóra


Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)



Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 142 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 15 6 7 8 9 10 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned led 18, 2015 19:12 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Příspěvky: 2268
Bydliště: Příbor-> Prchalov
Jedna radost dívat se na ty fungl závity v náboji :)


Předpokládám, že ten ořech máš na 3/4'' trhák.

_________________
Dedra_1.6_66_97''
Obrázek


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned led 18, 2015 19:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 15, 2013 01:11
Příspěvky: 688
Bydliště: Bytča (SK) / Havl.Brod
Mám i nové matice do naboju, ale jak je vidět na fotkách ty novější jsou takové, no prostě forovější. Mám z toho takovou dilemu - starší/použité, ale mohutnější nebo nové, ale útlejší? :-k No a nebo teda koupit nové. :lol:

Ten ořech pasuje na klasickou gola sadu, takže asi 1/2 palce.

_________________
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.

Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon led 19, 2015 10:25 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Příspěvky: 7052
Obě budou fungovat stejně, záleží, jak moc origo to chceš ve výsledku mít:)

_________________
xxxx


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon led 19, 2015 21:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 15, 2013 01:11
Příspěvky: 688
Bydliště: Bytča (SK) / Havl.Brod
Takže Powerflex silenty jsou osoustružené a nalisované v plochých ramenou.
Silenty je nutné soustružit po co nejmenších úbytcích a při soustružení chladit vodou.
Bez chlazení vodou se materiál "táhne" a povrch je cuckovatý/žmolkovaný.

Použil jsem silenty Powerflex PF99-102 (koupeny 2 balení).

_________________
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.

Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte led 20, 2015 14:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 15, 2013 01:11
Příspěvky: 688
Bydliště: Bytča (SK) / Havl.Brod
Uvažuju o nových kolech. :-k
http://www.autobazar.eu/sk/momo-fiatalf ... 70284.html" onclick="window.open(this.href);return false;

První pokusné složení zadní nápravnice s podélnými rameny. Chybí vahadlový mechanismus pro brzdový regulátor a brzdový regulátor.

_________________
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.

Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv led 22, 2015 17:30 
Offline

Registrován: ned kvě 25, 2008 15:12
Příspěvky: 1427
Citace:
Uvažuju o nových kolech. :-k
Myslim, ze na themu se nebudou hodit. Doporucil bych ti sehnat originaly a nebo mám ja jedny neoriginalni na prodej 15"

Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob úno 07, 2015 23:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 15, 2013 01:11
Příspěvky: 688
Bydliště: Bytča (SK) / Havl.Brod
Citace:
Jak jsi měnil přední ložiska?
Vyndal jsem homokineťáky. Pohoda.
Vylisoval jsem středový "čep" s vnitřnim tisíchranem. Pohoda.
Na "čepu" zustal vnitřní kroužek ložiska. Problém.
Vevnitř těhlice zustal obal ložiska s vnitřní hranou. Problém.

Vnitřní kroužek na čepu dokážu sundat pomocí flexy a nařezávání, to už jsem dělal na zadní nápravě.
Ale co vnější obal ložiska zalisovaný vevnitř těhlice? Nechat si u soustružníka udělat přesně padnoucí "píst", který zapřu do vnitřní hrany v obalu ložiska a vylisuji to? A tělo těhlice pro jistotu nahřát aby se trochu roztáhlo?

Ty čepy s vnitřním tisíchranem stojí v Německu 16€, tak nevim, zda se mi s tím chce drbat a nedám rovnou nové. :-k
Děkuji
Citace:
vnitřek vylisovat,ještě pozor-je zevnitř segrovka.
Pak těhlici ohřeješ-v troubě,na kamnech,atd.Ložisko si dej na noc do mrazáku,a náboj též.
Do ohřáté těhlice ti půjde ložisko prakticky rukou-neb jemným klepnoutím.
Ložisko se ti po nasazení do těhlice ohřeje,pak naklepneš náboj,zde už musíš klepnout víc.Proto si podepři vnitřní kruh ložiska protikkoužkem,aby jsi ho z nového nevyrazil.
Díky za rady. =D>
Dneska jsem vylisoval obal starého ložiska. Vysochal jsem si pomocí flexy "kulatou" vložku z cca 6-7mm silného plátu železa a přes tu jsem to vylisoval. Připadal jsem si s tou flexou jak v Nohavicových Stodolách - "Kristus pán sekerou tesaný..." :lol:
Zkusil jsem si cvičně nahřát těhlici na kachlových kamnech a dobře se rozehřívá. Mnohem lépe než přední plechová ramena. :wink:
Už se těším až budu zasouvat... :twisted:

Pravou těhlici jsem už dříve koupil novou (holou bez ložisek a ABS), ale levou jsem na e-bayi ani jinde nenašel. [-(

Edit 09-02-2015 - zkusmo sesazené PP rameno, těhlice a tlumičová skupina. Na novém LP rameni jsem vyměnil 17mm čep Vema za 15mm Moog.

Edit 22-02-2015:
Natřená LP těhlice, zinkovou barvou pak kryty předních brzd (sice tam jdou origo nové s pozinkem, ale snažím se pojistit) a držák výfuku u bloku motoru.
Srdnatě bojuji o odznak "Malý feťáček" - čistil jsem obal převodovky. Použil jsem technický benzín a přemýšlím, zda nebude lepší Arva. :-k

Edit 24-02-2015:
Objednány v AF Centru další origo šrouby (tlumiče na těhlici, brzdiče k těhlici, šrouby a podložky poloosy k převodovce).
Včera jsem konečně omyl olejovou vanu z vrstev bordelu a zjistil jsem, že je železná. :o
Nejhorší na mytí je převodovka zasraná od vazelíny z vnitřního homokyneťáku. Nechce to vubec pustit. :evil:

Edit 26-03-2015:
Od posledně sundaná vana (musel jsem šáhnout mezi vanu a blok motoru a odmontovat koš sání, jinak to nešlo dolu), objednané šrouby už mám doma (nakonec sleva -30% z ceníkové ceny =D> ), v týdnu snad dojdou pozinkované bočnice vahadla k zadnímu brzdovému regulátoru, abych mohl konečně skládat zadní nápravu.

Edit 29-03-2015:
Dneska zkusmo složená zadní náprava a chybí mi jen podložky na šroubu spojujícím podélná ramena s těhlicí.

Edit 01-04-2015:
Pohrávám si s myšlenkou implikace čtyřpístkových Brembo brzd z AR166, jen pak musím sehnat dostatečně velké brzdové kotouče s roztečí 4x98 (AR Mito 1.4 Tb) a hlavně pak kola, která se vejdou na brzdy. Ale to jen tak blouzním...

_________________
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.

Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte dub 07, 2015 21:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 15, 2013 01:11
Příspěvky: 688
Bydliště: Bytča (SK) / Havl.Brod
Mám dilemu, jaké disky bych pro Krabici koupil...
Lákají mně více paprskové "propletené" - http://auto.bazos.sk/inzerat/48255689/d ... -4x98-.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Nebo disky z AR164 preFL s plnými středy, které se podobají na Lancia disky pro první Deltu - http://auto.bazos.sk/inzerat/48113496/disky.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cena vyjde na stejno, když si započítám náklady na dopravu. Ale ten z Považskej Bystrice by k tomu mohl prihodit i jeden origo Lancia disk co prodává. :-k

Jinak zadní náprava stojí a padá na tom, že čekám, až mi dojdou pozinkované části vahadla zadního brz. doregulátoru.

_________________
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.

Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte dub 07, 2015 22:38 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Příspěvky: 7052
ani jedny na themu nepatří

_________________
xxxx


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř dub 08, 2015 00:13 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Příspěvky: 9941
Bydliště: Praha-východ
Libi se mi oboje..Mozna spise ty prvni. Tyhle paprskove, kor kdyz maji jeste limecek, tak jsou hezke :)

_________________
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Lancia Delta HPE HF 16v
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm
Fiat Ducato Panorama 2.5TDi
Fiat Punto Cabrio

Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř dub 08, 2015 05:40 
Offline

Registrován: ned kvě 25, 2008 15:12
Příspěvky: 1427
Nelibi se mi ani jedny. Na themu se hodit nebudou. Pokud bych chtel na themu jine kola nez ty klasicke, tak bych aspon sehnal 16" at uz to ma aspon lepsi vzhled.

Nicmene, popremyslej o klasickych co se na themu davaji. Taky jsem chtel ruzne kola ale jelikoz ty davas themu téměř do noveho stavu, zaslouzily by si i slusne kola (originalni) a bude vypadat luxusne. Hadam, ze lak prijde na radu taky? (lak auta).


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř dub 08, 2015 08:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Příspěvky: 2297
Bydliště: Praha 6
pavučiny jsou ok, jen přesně jak píše Dresik, chce to trochu límec....ty ze 164 moc ne
http://static2.carsablanca.de/files/med ... 1280328306" onclick="window.open(this.href);return false;

hezký pavučiny dělal třeba taky remotec, nebál bych se ani ačkovejch borbetů
http://static.pagenstecher.de/uploads/6 ... 3/hili.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

jinak moje oblíbený dobovky jsou tyhle intry, a dají se sehnat za pár korun
http://www.aussiefrogs.com/forum/attach ... c01584.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

s originalitou bych si hlavu moc nelámal, jsou to jen kola co se dají kdykoliv přehodit...takže si vyber to co se ti líbí, jenom pokud možno něco aspoň trochu dobovýho

_________________
Lancia Beta
Alfa Romeo 75, Sprint, 159
Fiat 127, Uno, Panda 4x4, 600D


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř dub 08, 2015 09:12 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Příspěvky: 9941
Bydliště: Praha-východ
Tak presne co pise Honza, na Thene by se mi libili vsechny v jeho odkazech a nejvic ty prvni :)

_________________
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Lancia Delta HPE HF 16v
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm
Fiat Ducato Panorama 2.5TDi
Fiat Punto Cabrio

Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř dub 08, 2015 12:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 15, 2013 01:11
Příspěvky: 688
Bydliště: Bytča (SK) / Havl.Brod
Tak ony ty propletené vícepaprsky s krytými středy byly i v origo nabídce...

A děkuju za kritiku a komentáře chlapi.

edit: Tak pro zatím budu dokupovat klasický disk, abych měl sadu včetně rezervy.

_________________
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.

Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř dub 08, 2015 16:18 
Offline

Registrován: ned kvě 25, 2008 15:12
Příspěvky: 1427
Urcite si na sve auto dej kola, ktere se ti libi a nehled na ostatni. :)
Ja kdybych měl v tp 17" nebo 16" tak ihned menim. Ale v 15" jsou pro me lepsi ty ktere na themu patri.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 142 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 15 6 7 8 9 10 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz