Po třech letech Delta 1,9 Twin turbo

Sekce, kde můžete všem ukázat, na čem děláte. Co opravujete a co máte v garáži.
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Brada 491
Příspěvky: 5
Registrován: ned kvě 31, 2009 18:56

Po třech letech Delta 1,9 Twin turbo

#1 Příspěvek od Brada 491 »

Po hodně dlouhé časové odmlce a ujetí dost velkého objemu kilometrů jsem se dostal k tomu, abych se Vám svěřil s dalšími zkušenostmi s tou neposednou kozičkou. Od května 2010 do konce roku 2013 jsem s ní natočil cca 116 tis. km. :lol: V roce 2011 a 2012 jsem měl průměrnou spotřebu 7 l/100 km. V letošním roce průměrná spotřeba klesla na 6,6 l/100 km. Asi je to dáno i tím, že jsem si na začátku května letošního roku nechal přečipovat motor v PowerTECu na 164 kW / 223 PS / 450 Nm. Jezdí to tím pádem o něco lépe než před úpravou. Protože jsem nezměnil styl jízdy, tak asi přečipování má skutečně vliv na spotřebu, což jsem ani nepředpokládal. :o
Aby auto i z venku lépe vypadalo, tak jsem si nechal nalakovat ty 18´ráfky lakem v barvě vozu (jsou určené jen na léto). Můžete posoudit, zda je to lepší, než ty čistě stříbrné. Ty paprskové rafky (17´) mám na zimu.
Žádné problémy jsem „zatím“ nezaznamenal, deltička jezdí o sto šest. Jo, ty roletky na střešních oknech mi už v Imofě dávno vyřešili, dali tam magnetky a je to v pohodě.
Co jsem pořád nerozdejchal je to, že mi systém nabízí ovládání v jazycích zemí, kde předpokládám, že se prodá ještě méně takovýchto aut, než v Česku a přesto ji Italové do systému zavedou. [-X Zřejmě to záleží i na aktivitách importéra. Dnes auta za 1mil Kč, tak si bez češtiny neškrtnou. Tak to je vše. Kdo by chtěl vědět něco víc, tak napište.
Přílohy
Delta zima 2_1.jpg
Delta léto 3_1.jpg
Delta léto 2_1.jpg

Uživatelský avatar
Habby 598
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 210
Registrován: úte pro 14, 2010 10:50

Re: Po třech letech Delta 1,9 Twin turbo

#2 Příspěvek od Habby 598 »

Modrý kola mi přijdou super =D>
Co se týče spotřeby, tak asi Deltu moc nešetříš, já jezdím v průměru lehce přes 6. A nebo jezdíš hodně krátký trasy, to mi to pak taky vyskočí.
Měl jsi s ní během těch tří let nějaký problém, nebo je vše OK? Co olej, jak často měníš? Mě se moc nechce čekat až do předepsaných 35 tisíc.
Delta S Momo 1.9 twinturbo
Kappa Coupe 16VT
Bylo Lybra SW 2.0 113kW
Forman Solitaire

Uživatelský avatar
Štefan 368
Příspěvky: 833
Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
Bydliště: Kuřim, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Po třech letech Delta 1,9 Twin turbo

#3 Příspěvek od Štefan 368 »

35tis. km je vrazda pre motor ! :roll: Ak mas svoje auto rad, tak neprekrocis interval 20 000 km :)
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'

Uživatelský avatar
Luko 428
Příspěvky: 503
Registrován: pát srp 22, 2008 09:44
Bydliště: F-M
Kontaktovat uživatele:

Re: Po třech letech Delta 1,9 Twin turbo

#4 Příspěvek od Luko 428 »

Tak tak.
Long life- zabiják motorů.
Výrobci chcou prodávat motory,event celé nové auta #-o
Lancia Lybra 1,9jtd SW rv 2000 chip 85KW
Ex :Delta 1,6hf / 1,6gtie
Ex:Uno 1,3D / 1,7D / 1000fire
Ex:Alfa Romeo 33 1,8td

Uživatelský avatar
haus
Příspěvky: 11
Registrován: čtv led 30, 2014 20:55

Re: Po třech letech Delta 1,9 Twin turbo

#5 Příspěvek od haus »

Presne tieto iste kolesa mam aj ja ale 8x :)
Rozmyslam ze letne nalakujem aj ja na nejaku titanovu farbu; ciernu na kolesach nemusim, hlavne na bielom aute ale tvoje v kombinacii s tou uzasnou modrou uplne super :)

Uživatelský avatar
Brada 491
Příspěvky: 5
Registrován: ned kvě 31, 2009 18:56

Re: Po třech letech Delta 1,9 Twin turbo

#6 Příspěvek od Brada 491 »

Olej měním tak po 20 - 25 tis. km, vždy je tam Selenia 5W-30. Teď ho budu měnit pošesté, až nalítám cca 125 tis. km. Co se týká stylu jízdy, tak je to asi o razantní jízdě i když zatím čerti mi vybrali jen jednou :lol:, ale pohrozili mi, že když ještě jednou budu v průběhu půl roku slovenej s rychlostí o 30 km než je povolená, tak mi dají papíry do úschovny na nádraží celken na dost dlouhou dobu :cry: . S autem kolem Kotnovské věže rozhodně nejezdím, to bych asi tolik km nenajezdil. Používám to na cestu do práce Tábor -Praha a na cesty za kolegy do krajských měst a dalších míst, takže nejkratší vzdálenost je cca 40 km.

Odpovědět