...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je čtv črc 19, 2018 05:36

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Pravidla fóra


Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)



Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 59 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: ned zář 15, 2013 21:35 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 916
tak po skoro 1000 km na Shell Helix 10w40 hlásím, že motor vyšlapuje dobře, olej nebere, táhle jak drak. =D> moc se mi však nezdá ta kultura chodu, tu a tam něco na spodku pravidelně klape, ale ještě se mi nedařilo identifikovat co to je - možná mě jen mate nějaký plech, ale nezdá se mi to moc fajn.. studené to taky občas hnedka po startu chcípne, zaškube a tak. ono také všechna ty čidla, hadičky - sice jsem to prolezl, ale možná tam bude taky něco zle. dělá to všechno jen tu a tam... dokud s ním nedojedu alespoň k příští výměně oleje, tak s ním moc nepočítám, ale třeba překvapí a vydrží. byl bych rád, páč na karoserii peneženka zapláče :)

za víkend jsem nakroutil 500 km a paráda, nikde mě nenechala, přijel jsem za 8 litrů! :shock: to se mi na těch youngtimerech líbí, člověk má radost když ráno nastartuje a večer když dojede.

aktuálně se pos*alo tlačítko stahování pravého okýna od řidiče, ale s tím si poradím... #-o

také jsem vyměnil trysky ostřikovačů za originál, dal nové stěrače, přidělal čudlíky a chystám se přidělat "nové" kliky a označení kufru od miluny. taky jsem tam narafičil kazeťák blaupunkt, zatím nehraje, ale pořád lepší než kabely a díra.

všechno je stejně jen prozatím, páč na podzim budou nové dveře, víko kufru a lemy a začne se odstrojovat a vyvařovat. každopádně těma kravina je to auto nyní kompletní a v originálu - jupí! Snad to do jara stihnu, ať se můžu přijet pochlubit 8-)

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pon zář 23, 2013 09:47 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 916
tak jsem o víkendu vyměnil kliky, opravil stahovačku pravého okýnka a ejhle, v neděli se posral centrál. Vůbec necvaká, ani od spolujezdce, ani od řidiče. Žádné relé, žádné cvakání motorků - prostě z ničeho nic nejede. Možná to souvisí s tím, že jsem omylem zamknul pravé zadní dveře a pak je odemknul ručně vnitřní klikou, od té doby to nejede. Nefungují ani ty vnitřní dvě tlačítka, vůbec to nereaguje.

Nevíte jak najít chybu? Hledal jsem někde pojistky a našel jsem jen u řidiče u levého kolena - tam jich pár je, ale určitě ne celé auto a nic co by mělo společného s centrálem. Zbytek jsem prostě nenašel! to se mi ještě nestalo :lol:
P.S.: centrál je originál.

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pon zář 23, 2013 10:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Příspěvky: 5483
Bydliště: Praha
centrál má relátka i pojistky pod manžetou řadící páky

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pon zář 23, 2013 10:44 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 916
super - díky, takto by mne nenapadlo :lol: omrknu!

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pon zář 23, 2013 10:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 09, 2005 14:10
Příspěvky: 4510
Bydliště: Nový Jičín
Nepomohlo by odpojení a připojení aku ?

_________________
integrale LS SW 4v 4V 4WD 4x42 CV s DPH, 140 k bez


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pon zář 23, 2013 10:52 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 916
nezkoušel jsem :lol: spíš bych vytáhl pojistku, ale zkusím to pak taky, nechtěl jsem resetovat i ECU :)

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: stř zář 25, 2013 19:07 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 916
děkuji Pavlovi za cenou radu, tam bych ty dvě pojistky nehledal. Nevím od čeho byla ta 25 A, ale byly spálené obě. Vyměnil jsem a centrál zase jede =D> tak o víkendu hurá pro karosářské díly a můžu se vrhnout na kastli...

Mimochodem - našel jsem tohle a chvíli jsem přemýšlel jestli ji nevzít a nepřeházet to, ale pak jsem usoudil, že to asi nemá smysl a dám dokupy moji: http://www.sbazar.cz/Bilek.H/detail/326 ... rv-1987-po" onclick="window.open(this.href);return false;

Kdyby alespoň měla přední nárazník s mlhovkama (když už je originál prismáckej) a zadní víko bez toho hrozného křídla, co jsem z mé vyhodil...

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: stř zář 25, 2013 20:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
Příspěvky: 517
Bydliště: Praha - Holešovice
Citace:
Kdyby alespoň měla přední nárazník s mlhovkama (když už je originál prismáckej) a zadní víko bez toho hrozného křídla, co jsem z mé vyhodil...
Mě se docela líbí i takhle a navíc je to můj ročník... :-P Ale kašlu na to, Kappa je Kappa... Jenom ta spotřeba 1,9D by se mě líbila... :D

_________________
http://www.fasterpage.cz/
http://www.facebook.com/FasterPhoto
http://faasteer.deviantart.com/
http://gallery.fasterpage.cz/


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pon říj 14, 2013 14:10 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 916
tak poslední post do mého tématu o integrálce; za celou tu dobu, co jsem ji měl, tak jsem nenašel jedinou další na prodej, jen ve světě tu bicolore asi za 12 tisíc éček, ale ta byla fakt výstavní. moc mě mrzí, že jsem ji byl nucený prodat, protože už nejsou a nebudou. :cry:

nicméně, jak jsem napsal do svého inzerátu, změnil jsem zaměstnaní a nyní denně dojíždím z Liberce do Prahy, což se sotva postarám o sebe a psa. o víkendu se chci věnovat sportu, na který není v týdnu čas, takže zkrátka na Prismu už bych neměl čas, však jsem s ní od konce listopadu prakticky nejezdil a nepohnul už s ničím. Neustále by tam bylo co dělat a já nechtěl být ten, kdo by s ní jen jezdil a nestaral se.

Navíc to teď nebylo růžový ani na finance, což je jedna z motivací změnit práci a vlastně celý dosavadní život. asi za čtvrt roku bych rád opět koupil nějaké auto, ale budu jezdit občas dlouhé cesty (300 km za den), takže potřebuji, abych s tím mohl bezpečně cestovat i po dálnici. takže na pár let se z lancia klubu stáhnu, protože z těchto lancií bych si nevybral. ne snad že by taková auta nedělali, ale nelíbí se mi.

doufám, že jednou se opět ohlásím, z těch dostupných se mi líbí beta montecarlo, fulvia, delta/prisma integrale, tak snad můj plán vyjde a nashle v lepších časech! 8-)

P.S.: budu na ní určitě vzpomínat jen pozitivně, byl to splněný dětský sen a je to skvělý pocit ji mít. za celou dobu mě nikde nenechala a neměla vážný problém, což jsem u takhle starého auta ani nečekal (najel jsem celkem cca 3.000 km).

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: čtv kvě 01, 2014 22:45 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 916
tak už je to lehce přes 1/4 roku co jsem byl nucený Lancii prodat; fakt se mi stýská, nejen po starším a jedinečném autě, ale i po té komunitě kolem italských aut!

letos se to nepovede (čas, finance), ale příští rok urcitě do nějaké starší alfy nebo lancie půjdu. chodím koukat několikrát za týden co je nového :P neviděli jste nedávno tu 164 Q4 v Praze? Nádherná, hnedka bych po ní skočil. Ale potřeboval jsem normální auto na denní ježdění, tak jsem koupil Ford Mondeo (nojono, není to italka, tak alespoň má bezúdržovou V6) :lol: Jak jsem psal - ty novější lancie už mi nic neříkají, Deltou/Prismou a Themou to u mě končí.

Pokud vás neurazí, že nemám momentálně žádnou italku, rád se přijedu podívat na sraz :-) a ještě doplním odkaz na fotky krasavice, co jsem si koupil na stůl na památku 8-)

https://www.icloud.com/photostream/cs-c ... XBubJfvTqI" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pát kvě 09, 2014 10:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Příspěvky: 877
Bydliště: Memmingen
Citace:
neviděli jste nedávno tu 164 Q4 v Praze?
Sice nevím, kterou 164 Q4 myslíš, ale jednu černou prodává jeden můj zákazník. Vzhledem k tomu, kolik 164 Q4 v ČR (ne)jezdí, tak bych se moc divil, kdyby jich bylo aktuálně na prodej víc. Ta je docela pěkná, navíc je na ní uděláno spousta věcí.
Mimochodem, myslíš, že Mondeo V6 je o tolik úspornější, než Alfa s V6? :D

_________________
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pát kvě 09, 2014 12:41 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 916
Počkej, tos inzeroval na sbazaru ty? ona je jestě v nabíce? měl bych na ní případně kupce :lol:

jinak s tou spotřebou jsem si jistý. zaprvé jsem měl zkušenosti s 2.5 V6, zadruhé spritmonitor.de něco naznačuje, a zatřetí s tím umím zajet tohleto: https://www.icloud.com/photostream/#A2GY8gBYKw1dy" onclick="window.open(this.href);return false;

No fun, fakt to s tím lze, když znáš trošku terén a předvídáš abys zbytečně nebrzdil a udržuješ cestovní rychlost kolem kila. Když to řeším míň, tak kolem 8-9 litrů, svezení s využíváním potenciálu je na dálky kolem 10,5. prostě bomba na 220 koňový benzínový třílitr :-) provozní náklady/cena HAV pojištění, vše tohle je výrazně pro Forda. Jenže Ford je takový lepší a zábavnější obyčejný auto, není to holt Alfa (nebo Lancia)... :P

snad si budu moci brzo dovolit i italku pro radost :lol:

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pát kvě 09, 2014 13:03 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 27, 2011 18:15
Příspěvky: 828
Bydliště: Praha
Jezdím po R 10 Praha - Turnov hodně často, do 150km jedu kolem 5,2 l a s př. vozíkem 80-90km podle nákladu 4-5 l, s Mareou 2.4 to bylo kolem 7 l.

_________________
Lancia Lybra 1.9jtd SW
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pát kvě 09, 2014 14:27 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 916
já nemám diesel; a to se co se spotřeby týče moc srovnávat nedá, tak mi nekaž radost :-))

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pát kvě 09, 2014 20:02 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 27, 2011 18:15
Příspěvky: 828
Bydliště: Praha
Citace:
já nemám diesel; a to se co se spotřeby týče moc srovnávat nedá, tak mi nekaž radost :-))
Dobrá tak s Themou 2.0i r. v. 87 a bojící se manželkou do 150 km výr, do 120km okolo 10l a kolem 90km kolem 7-8l.

_________________
Lancia Lybra 1.9jtd SW
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 59 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz