...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je ned dub 22, 2018 22:23

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Pravidla fóra


Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)



Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 59 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: čtv srp 29, 2013 23:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Příspěvky: 5381
Bydliště: Nedachlebice
az ti to to zacne tect pres tesneni tak se nediv. Ten motor je delany na starsi typ oleje

_________________
Italy = Lancia
Lancia = Italy


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pát srp 30, 2013 06:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
viskozitní třída není o stáří oleje :) nebo měl shánět po krámech olej vyrobený v devadesátých letech? :D

když tady proti té 10W40 tak brojíš, tak mi aspon obecně nastiň, co si představuješ, že by se v tom motoru teď mělo začít dít, aby to začalo téct přes těsnění a tak

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pát srp 30, 2013 10:23 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 887
a jéé, oleje jsou vznětlivé téma :lol:

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pát srp 30, 2013 23:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Příspěvky: 5381
Bydliště: Nedachlebice
Tak si dej do toho sveho ridky olej a uvidis sam 8-)

_________________
Italy = Lancia
Lancia = Italy


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pát srp 30, 2013 23:10 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13911
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
ridky olej patri do nadrze :wink:

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 4x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 3x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: sob srp 31, 2013 08:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
škoda no, že nedokážeš ostatním přiblížit důvod své argumentace

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: sob srp 31, 2013 09:54 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13911
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
jednoduchy, vyuziju jako palivo smichane s naftou :lol:

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 4x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 3x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: sob srp 31, 2013 09:55 
Offline

Registrován: stř dub 04, 2007 18:47
Příspěvky: 486
Bydliště: Zlin
chce se tím říct,že tyto motory sou dělané s větší vůlí a při dalším opotřebení (nikdo neví co má za sebou) hrozí s řídkým olejem vážné poškození. black sneep: na své otázky si mosíš vyčkat,nikdo nesedí u komplu nepřetržitě,a tak nelze čekat odpověd' za 2 hod'. :wink:

_________________
delta 1.6 16v
delta 1.6 HF
delta 1.6 Gti Bára


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: sob srp 31, 2013 10:19 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7787
Bydliště: Kolín
Tak nevím, ale rozdíl mezi 10W-40 a 15W-40 by měl být hlavně při nízkých teplotách ne? Liší se zimní třída, ne letní. Jak se zahřeje na provozní teplotu tak budou vlastnosti toho oleje srovnatelný ne?

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: sob srp 31, 2013 12:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
zjednodušeně řečeno je to jak píše Harous

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: úte zář 03, 2013 11:41 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 887
tak olej Shell Helix HX7 10w40 se zatím osvědčil: nikde nic neteče, motor si přede jako kotě a po dnešních 300 km v těch lijácích nezmizela ani kapka.

vyměnil jsem svíčky NGK, kabely BOSCH, rozdělovač (víčko a palec) FACET, zadní destičky a sehnal přední uložení, které o víkendu vyměním. trošku jsem poladil zavěšení výfuku, takže se to už chová jako docela normální auto. ještě nechám vyvážit kola a pak už jen karosářské práce, na tom bude práce jak na kostele :lol:

musím říct, že ta integrale sedí velmi dobře a vyjede snad i po zdi :lol: na to, že je to takovej favorit, vlastně ještě starší, tak to je bomba kára! 8-)

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: úte zář 03, 2013 11:45 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 887
jinak olej splňuje normu SM, což je výrazně novější typ oleje, než pro který byl konstruován. nicméně u dřívejších aut jsem měl předepsaný třeba SJ a také jsem používal SM či SL, a nic se nedělo. ono sehnat olej s nějakou starší výkonostní třídou lze, ale jsou to oleje přímo do veteránů a jsou blbě k dostání. nakonec jsem ověřil, že viskozita oleje se dává podle provozních podmínek - a tím, že jsem nasadil 10w, tak se to lépe maže při jízdě po městě a v zimě. pokud to motor udrží a nebude ho ztrácet ani později, pak není důvod přecházet na 15w. :wink: nakonec jsem vás teda neposlechl a ještě si to zdůvodnil, tak uvidíme, určitě přispěju zkušenostmi s odstupem času.

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pát zář 06, 2013 22:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 24, 2005 22:28
Příspěvky: 4624
Bydliště: hnedka u Benešova
Krásný auto =D>
Olej bych už tady u takhle starýho motoru neřešil, hlavně aby ho bylo dost a nepřehřejval se :lol: :lol:

_________________
http://jmesystems.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://elektrikar.jmesystems.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst :-) )
Volvo 740 kombi :-)
Ford focus


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: sob zář 07, 2013 23:57 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 887
díky za pochvalu :oops:

dneska jsem zase trošku pokročil: sundal jsem to odporné křídlo a vyměnil uložení tlumiče od lemforderu. v podstatě to chce akorát klempíře, pak lak a hurá pod plachtu do garáže 8-) akorát ty dva se docela vyřádí :-/

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pon zář 09, 2013 19:13 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 887
tak jsem se pustil do rozlešťování laku a docela to šlo, min. lépe než jsem čekal! asi ji letos opravím jen tak sám před zimou, tj. spodní část dveří, víko kufru a lemy přelakuji sprejem - mám v tom docela praxi a dá se to udělat pěkně.

celolak pak případně příští rok na konci a pak už vyjede jen výjimečně 8-) klempířovi pak nechám se vyřádit na některých místech na spodku, kde je to teda fakt akutní.

aktualizoval jsem fotoalbum, auto je poprvé pořádně umyté a kapotu jsem rozleštil. na zbytek se vrhnu jeden z dalších víkendů, bude to facha...

http://www.zonerama.com/Link/Album/148448" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 59 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz