...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je ned říj 21, 2018 05:18

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Pravidla fóra


Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)



Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 59 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: čtv srp 29, 2013 23:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Příspěvky: 5641
Bydliště: Nedachlebice
az ti to to zacne tect pres tesneni tak se nediv. Ten motor je delany na starsi typ oleje

_________________
Italy = Lancia
Lancia = Italy


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pát srp 30, 2013 06:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
viskozitní třída není o stáří oleje :) nebo měl shánět po krámech olej vyrobený v devadesátých letech? :D

když tady proti té 10W40 tak brojíš, tak mi aspon obecně nastiň, co si představuješ, že by se v tom motoru teď mělo začít dít, aby to začalo téct přes těsnění a tak

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pát srp 30, 2013 10:23 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 933
a jéé, oleje jsou vznětlivé téma :lol:

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pát srp 30, 2013 23:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Příspěvky: 5641
Bydliště: Nedachlebice
Tak si dej do toho sveho ridky olej a uvidis sam 8-)

_________________
Italy = Lancia
Lancia = Italy


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pát srp 30, 2013 23:10 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13997
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
ridky olej patri do nadrze :wink:

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: sob srp 31, 2013 08:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
škoda no, že nedokážeš ostatním přiblížit důvod své argumentace

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: sob srp 31, 2013 09:54 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13997
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
jednoduchy, vyuziju jako palivo smichane s naftou :lol:

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: sob srp 31, 2013 09:55 
Offline

Registrován: stř dub 04, 2007 18:47
Příspěvky: 499
Bydliště: Zlin
chce se tím říct,že tyto motory sou dělané s větší vůlí a při dalším opotřebení (nikdo neví co má za sebou) hrozí s řídkým olejem vážné poškození. black sneep: na své otázky si mosíš vyčkat,nikdo nesedí u komplu nepřetržitě,a tak nelze čekat odpověd' za 2 hod'. :wink:

_________________
delta 1.6 16v
delta 1.6 HF
delta 1.6 Gti Bára


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: sob srp 31, 2013 10:19 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7986
Bydliště: Kolín
Tak nevím, ale rozdíl mezi 10W-40 a 15W-40 by měl být hlavně při nízkých teplotách ne? Liší se zimní třída, ne letní. Jak se zahřeje na provozní teplotu tak budou vlastnosti toho oleje srovnatelný ne?

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: sob srp 31, 2013 12:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
zjednodušeně řečeno je to jak píše Harous

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: úte zář 03, 2013 11:41 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 933
tak olej Shell Helix HX7 10w40 se zatím osvědčil: nikde nic neteče, motor si přede jako kotě a po dnešních 300 km v těch lijácích nezmizela ani kapka.

vyměnil jsem svíčky NGK, kabely BOSCH, rozdělovač (víčko a palec) FACET, zadní destičky a sehnal přední uložení, které o víkendu vyměním. trošku jsem poladil zavěšení výfuku, takže se to už chová jako docela normální auto. ještě nechám vyvážit kola a pak už jen karosářské práce, na tom bude práce jak na kostele :lol:

musím říct, že ta integrale sedí velmi dobře a vyjede snad i po zdi :lol: na to, že je to takovej favorit, vlastně ještě starší, tak to je bomba kára! 8-)

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: úte zář 03, 2013 11:45 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 933
jinak olej splňuje normu SM, což je výrazně novější typ oleje, než pro který byl konstruován. nicméně u dřívejších aut jsem měl předepsaný třeba SJ a také jsem používal SM či SL, a nic se nedělo. ono sehnat olej s nějakou starší výkonostní třídou lze, ale jsou to oleje přímo do veteránů a jsou blbě k dostání. nakonec jsem ověřil, že viskozita oleje se dává podle provozních podmínek - a tím, že jsem nasadil 10w, tak se to lépe maže při jízdě po městě a v zimě. pokud to motor udrží a nebude ho ztrácet ani později, pak není důvod přecházet na 15w. :wink: nakonec jsem vás teda neposlechl a ještě si to zdůvodnil, tak uvidíme, určitě přispěju zkušenostmi s odstupem času.

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pát zář 06, 2013 22:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 24, 2005 22:28
Příspěvky: 4624
Bydliště: hnedka u Benešova
Krásný auto =D>
Olej bych už tady u takhle starýho motoru neřešil, hlavně aby ho bylo dost a nepřehřejval se :lol: :lol:

_________________
http://jmesystems.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://elektrikar.jmesystems.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst :-) )
Volvo 740 kombi :-)
Ford focus


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: sob zář 07, 2013 23:57 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 933
díky za pochvalu :oops:

dneska jsem zase trošku pokročil: sundal jsem to odporné křídlo a vyměnil uložení tlumiče od lemforderu. v podstatě to chce akorát klempíře, pak lak a hurá pod plachtu do garáže 8-) akorát ty dva se docela vyřádí :-/

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
PříspěvekNapsal: pon zář 09, 2013 19:13 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Příspěvky: 933
tak jsem se pustil do rozlešťování laku a docela to šlo, min. lépe než jsem čekal! asi ji letos opravím jen tak sám před zimou, tj. spodní část dveří, víko kufru a lemy přelakuji sprejem - mám v tom docela praxi a dá se to udělat pěkně.

celolak pak případně příští rok na konci a pak už vyjede jen výjimečně 8-) klempířovi pak nechám se vyřádit na některých místech na spodku, kde je to teda fakt akutní.

aktualizoval jsem fotoalbum, auto je poprvé pořádně umyté a kapotu jsem rozleštil. na zbytek se vrhnu jeden z dalších víkendů, bude to facha...

http://www.zonerama.com/Link/Album/148448" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Lancia Delta & Ford Puma Amateur Racing Team driver

Ford Mondeo ST 220
BMW M3 E46

history: Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 59 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz