...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je pát lis 16, 2018 00:49

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Pravidla fóra


Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)



Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 3 příspěvky ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kappa 2.0L 16VT
PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2012 13:10 
Offline

Registrován: úte úno 26, 2008 21:40
Příspěvky: 166
Ahoj,
mam rozebrany motor a chystam se na generalku a trochu naladit vykon tak jsem vas chtel poprosit o nejake tipy a rady :-)).

-zatim jsem si nechal odlehcit ojnice,kliku,setrvak
-vyvazovaky pujdou pryc
-hlava se necha taky trochu poupravit

kdyz zaslepujete vyvazovaky davate neco i do tech kanalku nebo tak nalisujete jen zaslepky?
kolik ten motor snese plnici tlak a jak oblbnout ridici jednotku?nebo kdo je schopny mi ji upravit?

Dekuji za vsechny rady :-)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Kappa 2.0L 16VT
PříspěvekNapsal: ned pro 09, 2012 21:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 09, 2012 19:44
Příspěvky: 153
Bydliště: Tajanov u Klatov
čau Kappu 2.0 16VT mam kupoval jsem již upravené a sestavené od kámoše a jelikož jsem truhlář tak za jeho asistence a rad si udělám třičtvrtě vecí ale na 100% tomu nerozumim :)
čip mam bitpower u kterého udávají hodnoty na 265ps a 395Nm,výfuková vačka z 2.0 16v,jiné větší turbo na mou kappu tehdy zbylo z volva 2.5td myslim ale jaký typ přesně nevim,celohliníkový velký ic myslím z renault master který na kappě sedí pěkně pod nárazník jak kdyby tam patřil,výfuk s jednim tlumičem z 60ky nerezu,přefuk přebytečných spalin mimo turbo i výfuk,jinou převodovku ale jakou to bych kecal a samozřejmě taky bez vyvažovací hřídele:)
a co se tlaku týče tak s mou kappou jezdíme dost nafoukaně :D
mam 1.6bar a jede to neskutečně s tim všim co jsem výše popsal,max rychlost sice tak 200km/h při 6000rpm víc netočim(kvuli té přeskládané převodovce) ale tich 200 je tam během chviličky a na letních 19kách si hvízdala na suchém asfaltu i za tři při došlápnutí plynu a na 15kách origo které mam ted 1,2,3, se na suchým asfaltu neudrží když chci a když jsem prase... :twisted:
ovšem vybírá si to svou daň,už jsem kvuli tomu tlaku dělal 2krát těsnění pod hlavou,když je teplo je vše ok ale jak je zima tak se musim držet protože se vejde víc vzduchu a není tam tich 1.6 které ukazuje budík ale logicky víc...


Naposledy upravil(a) 2016VT dne ned led 13, 2013 01:51, celkem upraveno 1 x.

Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Kappa 2.0L 16VT
PříspěvekNapsal: stř pro 26, 2012 08:55 
Offline

Registrován: stř pro 28, 2011 13:43
Příspěvky: 144
Bydliště: Strakonice
2016VT, to by si zasloužilo nějaký fotky a hlavně video. :)

_________________
k 2,0T 16V
Obrázek


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 3 příspěvky ] 

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz