Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Sekce, kde můžete všem ukázat, na čem děláte. Co opravujete a co máte v garáži.
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
F@ster
Příspěvky: 517
Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
Bydliště: Praha - Holešovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

#166 Příspěvek od F@ster »

Po delší době menší update.

- Díky Jirkovi mi už do auta neteče a zadní okno drží na svém místě
- Výfuk taky na místě, jen ten poslední díl vyměnit
- Dveře od kufru už mě nemlátí po hlavě
- Něco málo na elektrice taky opraveno

Uživatelský avatar
bras
Příspěvky: 690
Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
Bydliště: city Olomouc a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

#167 Příspěvek od bras »

tak skoro jako nové :twisted:

Uživatelský avatar
Jan 69
Příspěvky: 2330
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Bydliště: Praha 6

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

#168 Příspěvek od Jan 69 »

F@ster píše: EDIT: Tak záhada zadního okna rozřešena, ta svině se kompletně odlepila a drží jenom na stěrači...
tak jsem na tom úplně stejně :lol: ani to nevypadá že by to okno bylo měněný, prostě se asi někde vloudila chybička...
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, Panda 4x4, 600D

Uživatelský avatar
F@ster
Příspěvky: 517
Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
Bydliště: Praha - Holešovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

#169 Příspěvek od F@ster »

Jan 69 píše:tak jsem na tom úplně stejně :lol: ani to nevypadá že by to okno bylo měněný, prostě se asi někde vloudila chybička...
Nepovídej, že bych fakt nebyl jedinej exot, kterýmu se prostě kompletně odlepilo okno? Já jsem na to koukal jako blázen, v životě se mi to na autě nestalo. :D

Uživatelský avatar
bras
Příspěvky: 690
Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
Bydliště: city Olomouc a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

#170 Příspěvek od bras »

není problém koupit pár tubiček lepidel na akvárko a heftnout zpět :D

Uživatelský avatar
F@ster
Příspěvky: 517
Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
Bydliště: Praha - Holešovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

#171 Příspěvek od F@ster »

Nakonec se to vyřešilo u Jirky na servise, okno těsní a drží jako nikdy. nicméně začínám velmi reálně uvažovat o prodeji Kappy. Zjistil jsem, že to auto absolutně nepotřebuju, za posledního půl roku jsem s ní jel cca 3x a ještě jenom proto, že mě bylo líto, jak pořád stojí v garáži...

Uživatelský avatar
bras
Příspěvky: 690
Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
Bydliště: city Olomouc a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

#172 Příspěvek od bras »

nesmíš tolik jezdit na kole, z toho se pak moc hubne :D

Uživatelský avatar
F@ster
Příspěvky: 517
Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
Bydliště: Praha - Holešovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

#173 Příspěvek od F@ster »

Po delší době jsem měl trochu času na údržbu, takže zas nějaký ten postup:

- Konečně jsem kompletně odrbal motor od bordelu (klasická oxidace všude možně i nemožně).
- Podařilo se mi najít tu povolenou sponu na hadici, díky který to lehce přisávalo vzduch.
- Postoupil jsem v problému nefungujícího centrálu. Jednak jsem zacvakl vypadnutý vodič od jednotky
a po dalším bádání jsem zjistil, že zámek v PZ dveřích je kaput. Čili kdyby někdo věděl, viz. toto téma...

Uživatelský avatar
F@ster
Příspěvky: 517
Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
Bydliště: Praha - Holešovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

#174 Příspěvek od F@ster »

Tenhle víkend byl ve znamení práce na autě. Takže se podařilo vyřešit nefunkční centrál (respektive mě to čeká ještě u předních dveří spolujezdce, ale tam to zlobí jen občas a čekám na další dodávku motorků)...

Dotaz pokládán zde: forum/viewtopic.php?f=7&t=216352&start=15#p276560" onclick="window.open(this.href);return false;
Řešení tady: forum/viewtopic.php?f=17&t=102576" onclick="window.open(this.href);return false;

Všechny budoucí repasovatele zámků bych rád upozornil na fakt, že celý mechanismus uvnitř zámku je z hodně měkkého materiálu a bude velmi pravděpodobně ohnutý - vlastní zkušenost a zbytečná (opakovaná) demontáž z auta. A chce to docela nervy, není to úplně sranda...

Uživatelský avatar
F@ster
Příspěvky: 517
Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
Bydliště: Praha - Holešovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

#175 Příspěvek od F@ster »

Posledních cca 14 dnů jsem řešil menší problémy s motorem, Kappě se chvilkama moc nechtělo za plynem, měla tendence zdechat při rozjezdu, podřazování
a celkově jí razantnější změny otáček nějak nesedly. Prostě a jednoduše se chovala dost podivně a už mě to moc nebavilo. Nakonec to byla docela prkotina.

1) Oprava netěsnících hadic kolem motoru. Hlavně té, která je držákem chycená k vrchu, potvora se uklepala, spona povolila a sálo to vzduch
2) Oprava netěsnící hadice do chladiče + výměna chladiva (vhodné i pro motory s ALU hlavou + ochrana proti korozi a nějakej "mazací bordel")

O víkendu jsme to byl cvičně projet a pohodička.



PS: Ještě stále mě čekají dva motorky zámků centrálu (hlavně ten u řidiče je v háji), ale víkend jsem raději věnoval focení, kamarádce, lesům, skoro-manželce, pesanům a houbaření. :)

Uživatelský avatar
bras
Příspěvky: 690
Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
Bydliště: city Olomouc a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

#176 Příspěvek od bras »

tak videjko na Kilianský pěkný, až romantický, akorát nesmí moc pršet :D

Uživatelský avatar
Richie 10
Příspěvky: 6391
Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

#177 Příspěvek od Richie 10 »

Ja porad cekal nejakou roštovačku :)
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0

Uživatelský avatar
F@ster
Příspěvky: 517
Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
Bydliště: Praha - Holešovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

#178 Příspěvek od F@ster »

bras píše:tak videjko na Kilianský pěkný, až romantický, akorát nesmí moc pršet :D
Je tam krásně, to okolí je prostě super. A barák vydržel ty loňský povodně bez ztráty kytičky, takže pohoda... :)
Richie 10 píše:Ja porad cekal nejakou roštovačku :)
Nějak nebyl důvod, ale někde kolem 2:10 je tam při tom předjíždění na tacho něco přes 140km/h...

Uživatelský avatar
F@ster
Příspěvky: 517
Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
Bydliště: Praha - Holešovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

#179 Příspěvek od F@ster »

Alespoň jedna dobrá věc v té hromadě špatných... Prvních 34km v letošním roce, leccos se bude muset ještě dodělat, ale zase žije, mrcha jedna italská...

Naposledy upravil(a) F@ster dne čtv bře 19, 2015 19:09, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
F@ster
Příspěvky: 517
Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
Bydliště: Praha - Holešovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

#180 Příspěvek od F@ster »

Vážení a milí uživatelé, tímto bych prosil minutu ticha za zesnulou Kappu...
Dnes na dílně diagnostikována ulomená svíčka, která spadla do válce a ten poškodila. Vzhledem k tomu, že na tomto autě
už jedna GO motoru proběhla, odmítám dělat další a nabízím auto k prodeji "na díly nebo na opravu". Inzerát najdete i zde
v sekci "Prodej". Ale skoro každý tuto Kappu zná...

Odkaz: forum/viewtopic.php?f=9&t=241288" onclick="window.open(this.href);return false;

Informace, které dám teď z hlavy:
- rok 1999
- MĚNĚNÉ NIVOMATy
- Turbo silnější/odolnější, mechanická regulace
- po GO najeto asi 7 000km, pak to stálo a chvíli po znovuoživení se ulomila ta svíčka
- 17ti palcová litá kola + podložky
- EKO se platilo
- Není to tak dlouho, co se dělala STK

CENA: nabídněte, nemám možnost to rozebrat, takže jedině vcelku...

Odpovědět