...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je úte dub 24, 2018 22:41

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Pravidla fóra


Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)



Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 180 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 18 9 10 11 12 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob říj 29, 2011 14:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
mnoo :) a to je slovo do pranice ... samozřejmě, že kdyby se něco takového našlo (jakože mezi Cromama sem nenašel), tak by to byl zřejmě docela fajn kompromis

tááák ... kdo prodá SP z turbo Themy? :D

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 30, 2011 01:00 
Offline

Registrován: ned kvě 25, 2008 15:12
Příspěvky: 1427
Nevim co je to SP ale ja bych mel mit snad prevodovku jednu navic na moje auto, kdyby se ti to k necemu hodilo.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 30, 2011 09:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
SP - stálý převod ... moje chyba :)

díky za nabídku, ale asi budu vážně potřebovat ten z turbové .... nebo má to ta atmosféra podobně? Pavle? :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 30, 2011 10:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Příspěvky: 5483
Bydliště: Praha
atmosféra má stálej převod 3,421 ale jenom sedan kombík je ještě pomalejší 3,562 taky tu mám jednu převodovku ze sedana navíc ale počítám s tím že si jí dám do kombíka až k tomu bude příležitost protože mi ta kombíková převodovka taky připadá pomalá

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát črc 20, 2012 11:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
tak se konečně vracím k pracem na TDčku :) V6ka udělala úspěšně technickou a můžu směle pokračovat na TD

aktuální vývoj je takový, že složený motor byl opět rozhozený, protože jsem hloupý zelenáč a nepohlídal jsem si některé věci které mi teď hrozně ležely v hlavě (nejvíc zakopaný pes je v tom, že za tu dobu získávám jednak zkušenosti a především - původní plán byl jen přetěsnění motoru, pak se to zvrhlo ve výměnu spotřebních dílů, pak i těch méně spotřebních a skončil jsem vlastně u kompletní GO :)), tak jsem to musel ještě rozhodit ... motor je teď přehonovaný a je srovnaný blok, v současné době kompletuju, ale s tím je spojený muj dotaz na motoráře ... blok se musel srovnat o 0,12mm a hlava byla předtím taky líznutá, bohužel jsem si nepoznačil o kolik :( jde mi o to, jestli teď můžu použít to původní těsnění se sériovou výškou 1,8mm a nebo mám raději nechat vyrobit 1,9mm ... nevím, jak velký vliv může ta 0,1mm mít u toho TD, tak se raději ptám

děkuji :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned črc 22, 2012 08:59 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Příspěvky: 7053
někde v manuálech je hodnota výšky hlavy, kterou je potřeba naměřit a podle toho dát těsnění. Na těsněních jsou zářezy, které značí jeho tloušťku.

_________________
xxxx


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned črc 22, 2012 10:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
Zářezy jsem neřešil, protože na origo těsnění byla vyznačená výška 1,8mm (proto jsem nechal vyrobit zase 1,8mm) .. v případě, že by vše zůstávalo původní, tak myslím, že by nebyl důvod to měnit ... když je líznutá hlava o pár setin, tak to podle mě vliv nemá, horší je, že teď mám líznutý i blok o více jak desetinu, tak mě jen zajímá, jestli bych to měl dohánět na tom těsnění a nebo ta jedna desetina nehraje takovou roli? Jakože nejde o to, že bych potřeboval uplně za každou cenu na tom těsnění ušetřit ... jde spíš o to, at kvůli nějakému nesmyslu nevyšiluju a nenaháním nové těsnění a pak mi tu zbytečně neleží staré, když s tím 1,8mm bych docílil naprosto stejného výsledku .... a to je právě to, s čím mi chybí zkušenost ... jestli ta desetina na těsnění hraje roli a nebo to je ještě relativně zanedbatelná hodnota

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv srp 16, 2012 22:18 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 16, 2006 23:50
Příspěvky: 925
Bydliště: Louňovice 739404942
Kup to co je hodnotami nejbliž, mám za to že co zářez to 0,25 mm (asi), u benzína nejlépe to nejtenší u tebe (diesela) +-stejná výška.

_________________
DEDRA 1.8VVT
DEDRA SW TD
Yamaha XJR 1300
AUTOSERVIS 739404942
JM AUTOSLUŽBY Říčany


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon zář 17, 2012 21:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 15, 2008 10:51
Příspěvky: 355
Bydliště: Litovel
kdybys chtěl, měl bych tu cromáckou převodovku 2,0 Tie nečetl sem to do písmene pro co ses nakonec rozhodl, tak kdyžtak napiš SZ :-)

_________________
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon zář 17, 2012 22:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Příspěvky: 4271
Bydliště: Soběslav tel:608853577
Citace:
Zářezy jsem neřešil, protože na origo těsnění byla vyznačená výška 1,8mm (proto jsem nechal vyrobit zase 1,8mm) .. v případě, že by vše zůstávalo původní, tak myslím, že by nebyl důvod to měnit ... když je líznutá hlava o pár setin, tak to podle mě vliv nemá, horší je, že teď mám líznutý i blok o více jak desetinu, tak mě jen zajímá, jestli bych to měl dohánět na tom těsnění a nebo ta jedna desetina nehraje takovou roli? Jakože nejde o to, že bych potřeboval uplně za každou cenu na tom těsnění ušetřit ... jde spíš o to, at kvůli nějakému nesmyslu nevyšiluju a nenaháním nové těsnění a pak mi tu zbytečně neleží staré, když s tím 1,8mm bych docílil naprosto stejného výsledku .... a to je právě to, s čím mi chybí zkušenost ... jestli ta desetina na těsnění hraje roli a nebo to je ještě relativně zanedbatelná hodnota
Tady musíš počítat s přesahem pístu.Podle naměřenýho přesahu se dává tlouštka těsnění.Za jedno aby píst netluok do kedlubny,a taky hlavně kvůli detonacím.

_________________
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř zář 19, 2012 21:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
Huty: díky za nabídku, mám sice něco napůl rozjednaného, ale kdyby něco, písnu ti ;) musím se ještě dokopat k jedněm výpočtům, kde zohledním i výkon motoru, jestli to není nesmysl takto do rychla a bude se s tím dát jezdit, takže sám ještě nevím

Karel: nakonec jsem to minulý týden pořešil impulzivně a operativně nákupem hotového těsnění 1,9mm po prozkoumání nějakých katalogů a příruček atd. Že jsem si 'zahrával' s kolizí vím, právě proto jsem chtěl poradit, jak velký vliv má konkrétně ta jedna desetina, protože občas se dějou takové neuvážené upravy, že se sníží hlava a "zvýší se výkon" ... ale vzhleem k tomu, že s brusem o něco málo přes desetinu jsem se dostal spíše na horní hraniční hodnotu přesahu pístu, tak jsem se rozhodl nad tím nešpekulovat, byl jsem nakonec rozhodnutý pro Kalinovo těsnění 2,0 mm, ale nakonec jsem zvolil rychlejší cestu objednávky hotového dílu ... motor je tedy zase, už podruhé :oops: , složený a jen přiložím něco málo k nahlídnutí, než se dokopu k nahrání více fotek případně pokecu :)

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

a ještě nápravnička :) epoxidový základ, epoxidová bariérová mezivrstva a polyuretanový černý polomatný vršek :)
Obrázek
ale z blízka to není tak pěkné, jako na fotce :( a docela mě to mrzí, pač sem si posral tu první vrstvu hustou barvou

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte zář 25, 2012 21:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
Snad se nikdo nebude zlobit, když jen zduplikuju svůj příspěvek z mého fóra ... čímž tu bude nějaká fotka dvakrát, ale abych byl aktuální trochu i tady :)

Ve všech těch volnějších chvílích jsem si trochu hrál s brzdama :)
Obrázek Obrázek Obrázek

velkou část času zabrala renovace nápravnice ... pečlivě otryskáno a natřeno třívrstvým nátěrovým systémem ... epoxidový základ,epoxidová bariérová mezivrstva a nahoru černý polomatný polyuretanový lak ... rovnou jsem tím vzal i nové ramena, které byly ze skladu malinko potlučené a na těch místech by začaly nejdříve reznout ... a zkusil jsem to i na kryt mezi převodovkou a blokem, ktery býl trochu potlučený a pomačkaný ... ted je jako nový, ale fotku hotového ještě nemám
Obrázek Obrázek Obrázek

hned ze začátku jsem nechával dělat ten blok, takže krásně obnovená drsnost na stěnách válců, aby se zaběhly perfektně nové pístní kruhy a srovnaný blok .... srování bloku mi ale přineslo trochu starosti, protože kvůli korozi v oblasti chladících kanálů byl líznutý trochu víc a musel jsem začít řešit co s tloušťkou těsnění pod hlavu ... to mě trochu zdrželo, ale nakonec jsem se rozhodl nevymýšlet vymyšlené a takto to potom dopadlo :) už tu podobný obrázek jednou byl, ale je tam pár věcí navíc a teď už snad nebudu muset nic rozkládat :)

Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte zář 25, 2012 21:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
a ještě ... kdyby snad někdo zapomněl, jak to vypadalo dříve :)

Obrázek

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř zář 26, 2012 07:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Příspěvky: 5483
Bydliště: Praha
moc pěkný ještě napiš co to všechno stálo peněz a hodin

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř zář 26, 2012 10:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 22, 2008 09:44
Příspěvky: 503
Bydliště: F-M
Krásná práce =D>
Mě by zajímaly ty brzdiče.Jaká to je povrchová úprava?Postup?

_________________
Lancia Lybra 1,9jtd SW rv 2000 chip 85KW
Ex :Delta 1,6hf / 1,6gtie
Ex:Uno 1,3D / 1,7D / 1000fire
Ex:Alfa Romeo 33 1,8td


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 180 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 18 9 10 11 12 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz