...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je pát lis 16, 2018 00:40

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Pravidla fóra


Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)



Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 180 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 16 7 8 9 1012 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát črc 15, 2011 16:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Příspěvky: 2309
Bydliště: Praha 6
corteco i goetze už jsem na auto dával a pokud vím tak zatím ok

nemělo by to vypadat třeba takhle (výroba brazílie, otřepy, špína a rez, to snad nemůže fungovat ani nový )
http://www.flat4.org/gal/albums/userpic ... 070977.JPG

a taky je dobrý nevěřit nápisům na krabičkách a na nákupy vyrazit s šuplerou :)

_________________
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, Panda 4x4, 600D


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát črc 15, 2011 20:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
Tak zřejmě budu věřit GOETZE, když je tam pralo i IVECO od výroby

jinak vidím, že zřejmě taky sleduješ vývoj "Evžena 1964" co? :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát črc 22, 2011 09:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
tak aby to nevypadalo, že nic nedělám, tak hodím nějaký report :) nekonal se žádný obrovsky viditelný pokrok, protože jsem na spoustu různých věcí čekal, takže jsem vyplňoval čas čím to šlo, ale povětšinou to nebylo vidět.

Při nakupování všech těch věcí zažívám druhé vánoce :D všechny ty pestré a krásné krabičky ... jako od ježíška :D tak jsem prostě neodolal tomu, abych si alespoň něco nevyskládal na fotku :)
ObrázekObrázek

originál FIAT černé prachovky tlumičů budou k těm Bilsteinům ladit více, než moje současné "bílé" ... nějaké ty nášlapy na pedály, abych při prodeji mohl stáhnout km a prodat ji jako novou :D :P silentbloky zadní nápravy a ty slavné silentbloky motoru, za které italové neví co by chtěli :roll: pak nějaké brzdy, těsnění, hlavové šrouby, brzdy, ramena, pumpa, olio AGIP atd. ... prostě se snažím vše nachystat, aby to pak už odsejpalo

další průser byl, že když jsem poslal kliku (tu z 2,8 Ducata :D) na vyvážení, tak tam trochu orezla ... sypu si popel na hlavu, nejspíš moje chyba slabé konzervace, ale problém už byl na světě, tak se musel řešit ... objednal jsem si proto odrezovač od kolegy z Alfisti.cz a vyzkoušel ho a výsledek super ... přihodil jsem ještě dvě fotky jedné konzoly, která tím bude nakonec ošetřená ještě celá, ale v krátkosti jsem vyzkoušel, jak si to poradí s takovouto rzí ... je to takový gel, který se nanáší štětečkem, takže to docela drželo i na těch broušených plochách čepů

ObrázekObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázek

dále jsem se nakonec rozhodl nenechat blok úplně bez zkrášlení, byť v rámci zachování původnosti padla volba na světle šedou (sneslo by to malinko tmavší odstín, ale ve skutečnosti to je o fous tmavší, než na fotkách) saténovou, takže není úplně lesklá, ale zachovala si trochu matu, navíc v kombinaci s hrubým povrchem bloku a natíráním za pomocí "ťupkání" štetcem .... co jsem ale chtěl jednoznačně zachovat jako z fabriky, tak byly všechny ty strojně opracované plochy, bez ohledu na to, jestli mají, nebo nemají funkci ... u některých jsem si pak říkal, že možná fakt i zbytečně, každopádně minimálně mrazovky musely zůstat v původním stavu, protože mě osobně se nelíbí, když se celý motor polije barvou

ObrázekObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázekObrázek

Obrázek

každopádně tímhle výmyslem jsem si pěkně naběhl :D olepování trvalo několik hodin a byla to neskutečná pakárna :D ale zase o to víc jsem si pak užíval ten pocit, když jsem to olepení z toho krásně svítícího bloku sundával :D

toť prozatím vše ... včera jsem blok připravil do finální podoby (obroušení styčných ploch, vyfoukání kanálků atp.) a přeleštil čepy na klikovce a taktéž na ní vyčistil mazací kanálky, takže dneska ještě spodní díl bloku, nějaké držáky, abych mohl lépe upnout ten motor a hurá s klikou do bloku

jinak chci se zeptat, neví někdo, co použít na slepení a utěsnění těch dvou polovin bloku? silikon? nebo se poohlédnout po něčem jiném?

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Naposledy upravil(a) Simmy dne pon pro 19, 2011 14:01, celkem upraveno 1 x.

Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát črc 22, 2011 12:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Příspěvky: 2309
Bydliště: Praha 6
hezký =D>

jak jsi nakonec vyřešil ty brzdový třmeny? já jsem dneska jedny odvezl na chromátování, předtím se ještě pískovaly a domluvil jsem si větší než obvyklou vrstvou, tak to snad vydrží

jo, a evžena sleduju, je to zajímavý a člověk aspoň vidí jak to má vypadat :)

_________________
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, Panda 4x4, 600D


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát črc 22, 2011 13:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
jj, Evžen je řacha ... hltám ten zápal a smysl pro perfekcionismus :) to se mi líbí

jinak třmeny buďto jen odrezím nebo obrousím (pískování jen kdyby se mi někdo známý nabídl levně a hlavně rychle, nechci s třmenama nikde lítat po všech čertech) a půjde na to zlatý alkyton ... alkyton je ověřený, zlatá vypadá podobně jako chromát a je to na dlouho ... s tím chromátem jsi podle mě nezvolil uplně šťastně ... co jsem to zkoumal, tak nejde ani tak o výhodu silnější vrstvy, protože on nemá tendenci "slézt" ale "olézt" ... takže se na něm vytvoří takový matný olezený povlak, který pak černá

ještě dotaz na všechny ... otravuju s tím sice opakovaně :) ale čím lepíte těsnění a podobné srandy? prostě nějaký ověřený tmel na motory ... vyplatí se připlatit za kvalitu v podobě Wurthu? slyšel jsem, že ten je prý tutovka ... a já u motoru typu olejnička tutovku potřebuju :D

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon črc 25, 2011 18:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
žádný velký progres se nekoná :) ale konečně sem se rozhoupal, jaké vzít těsnění/silikon na motor, takže jsem mohl konečně nahodit klikovku a uzavřít ten blok :) pak jsem zase půl dne sháněl momenťák na 180Nm, pač na staré dílně sem našel jen do 110Nm no a to je pořád něco ... např. o víkendu se konalo přehození motorů v Puntu, což mě taky o den zdrželo


ObrázekObrázekObrázek

no a taky jsem si ještě trošku hrál s tím odrezovačem :)

ObrázekObrázek

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Naposledy upravil(a) Simmy dne pon pro 19, 2011 14:01, celkem upraveno 1 x.

Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 19:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
tak dneska jsem vyčistil palivový sací koš v nádrži a nestačil jsem se divit, co za kentus se tam nacházel ... až mě mrzí, že jsem to nevyfotil, jak to vypadalo před tím ... a na fotce potom zase není nic moc zajímavého :)

připravil jsem si expanzní nádržku na nějaké to vybělení, takže jsem se tam chvíli mordoval s čidlem hladiny, aby nepřišlo k úrazu a doma na ní zapracuju

pak jsem si zase chvíli hrál s odrezovačem, když jsem chystal nějaké díly, které přijdou do žlutého chromátu, aby to vypadalo jako z fabriky :)

ObrázekObrázekObrázek

pak jsem při čištění startéru poprvé věnoval pozornost jedné nálepce na těle a vida ... startér byl zřejmě repasovaný, jestli to teda chápu správně :)

Obrázek

no a přes den jsem ještě čistil nějaké zbylé díly, a byl jsem večer na odchodu z dílny a říkám si, že ještě vyzkouším připasovat těsnění z té slavné těsnící sady od Reinze ... no myslel sem, že se vyvrátím ... z těch "papírových" mi pasuje na ty prsa jen jedno (mimochodem, asi se jim při vystřihování spojily dva archy, tak ho mám v balení 2x :D) a to druhé mi bude uplně k hovnu ... takže ze sady za milion peněz už mi nepasuje gufero na klikový hřídel (na ten můj stojí guferko sympatických 1100 ká-čé) a jedno těsnění na prsa, a to jsem to vpodstatě kupoval jen kvůli nim, takže mám velikánskou radost

ObrázekObrázek

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Naposledy upravil(a) Simmy dne pon pro 19, 2011 14:02, celkem upraveno 1 x.

Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 20:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Příspěvky: 2309
Bydliště: Praha 6
to potěší :roll:
Já jsem dřív takový věci vozil na smíchov, bylo tam družstvo invalidů a vyráběli všechny možný těsnění. Stačilo přinést vzorek, nebo jednou jsem tam dával celou oil vanu, vybrat si matroš, tloušťku a zaplatit pár korun. Bohužel asi před rokem zkrachovali a o ničem podobným nevím :(

_________________
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, Panda 4x4, 600D


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 20:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Příspěvky: 5483
Bydliště: Praha
teď už jedině koupit vhodnej materiál a vyříznout sám ale někdy je to pěkná piplačka a nebo motorovej silikon na některejch novejch motorech nenajdeš jediný těsnění všechno je lepený

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 20:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 03, 2009 22:52
Příspěvky: 1734
Bydliště: Praha 4
jakekoli tesneni,at uz do motoru,do vodovodnich trubek,nebo prose takove,co si vymyslis delaji u nas v Malešicích v zelenem domku,a je to firma RIHA a.s

http://economos.trade.cz/

me tam delali tesneni do prismy,co se uz nevyrabi a to velmi kvalitne,rychle a za hubicku

_________________
Fiat Brava 1.2 16v 2001
IFA Trabant P601 12V .1971- limuzínka
Yuki 125 Fairy 2014 - Red Dwarf :)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 20:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
no při odchodu z dílny jsem se smířil s použitím jen silikonu ... sehnal jsem si trochu lepší, takže věřím, že by to mohl udržet ... jen ještě budu muset prozkoumat, jestli se tam s tím těsněním nebude nějak přímo počítat co se týče jeho tloušťky ... aby pak někde nebyly jiné vůle, než bylo zamýšleno ... vyrobit si těsnění bych vklidu svedl, ale tady je to co 2cm šteft, takže to by byla těžká pakárna

tak uvažuju, jestli to lípnout na ten silikon a nebo Wurth dělá přímo tmel jakoby náhradu právě za tyhle těsnění ... vím, že s tím možná až moc špekuluju, ale těžce mě to s prominutím se*e, bo tohle je jedno ze slabých míst toho motoru co se úniku týče a říkal jsem si jak to konečně vyřeším, no a přijde taková podpásovka

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 20:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
Šušeň: nejspíš tam zkusím zavolat, jestli by si poradili i s těma šteftama ... co orientačně znamená to "za hubičku"? ... zas je na pytel, když jsem ted na druhé straně republiky, tak posílat takové fláky hliníku do Prahy a ještě se při skládání zaseknout na těsnění :roll: to se prostě může stát jenom mě ... tohle jsou okamžiky, kdy si říkám "zlatá 74kW dva-a-půlka"

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 21:00 
Offline

Registrován: ned kvě 25, 2008 15:12
Příspěvky: 1427
Simmy kdyby jsi neco potreboval tak ja bych se ti tam snad mohl i stavit. Mam to asi 15 minut chuzi od domu :)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 21:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Příspěvky: 5483
Bydliště: Praha
v tom zeleným domku se dají koupit i ty těsnící materiály, všemožný simeringy, O kroužky a i ty speciální silikony pro nejrůznější použití. Ten silikon těsní líp jako ty papírový těsnění akorát hrozí nebezpečí že když se to přežene tak ti ty silikonový žmolky ucpou i nějakej mazací kanálek. Navíc si správně podotknul že někdy se s tou tloušťkou těsnění počítá někdy se zase počítá že tam žádný těsnění nebude

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte črc 26, 2011 21:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
Jos: díky moc za ochotu ;-) ale nejspíš mi to moc nepomůže, protože tak jako tak budu muset ten díl někam poslat

každopádně teď mi došlo, jaký jsem idiot a všichni tu tu jen mlčky sledujete :D ten díl se šteftama musí mít logicky i nějaký protikus, se kterým to těsní a ten štefty mít nemůže :D takže problém snad bude řešitelný :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 180 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 16 7 8 9 1012 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz