...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je čtv kvě 24, 2018 13:54

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Pravidla fóra


Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)



Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 228 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 111 12 13 14 15 16 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob říj 30, 2010 23:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
Juro a přisolíš to i občas? :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob říj 30, 2010 23:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 15, 2007 21:33
Příspěvky: 7850
Bydliště: Italské město Rousínov 725 736 245
to ne :lol:

_________________
:rally: Lancia Delta 1600 HF turbo


JURA - HF - www.lanciamoravia.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 01:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 10, 2006 19:21
Příspěvky: 1013
a co na ten základ? :wink: .. zadní nápravu jsem natřel obyčejnou černou barvou, no nevím jestli je obyčejná, ale krasně se roztahuje, že to po natření vypadá jak stříkané, protože dedra už zimu a vlhko nepozná, tak to asi zase natřu tou černou ..

_________________
Obrázek


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 09:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 15, 2007 21:33
Příspěvky: 7850
Bydliště: Italské město Rousínov 725 736 245
Podvozkové díly na Deltě jsem nechal opískovat a vykoupat v zinkové lázni. Potom jsem tam nechal dát práškovou barvu upečenou v peci o tlouštce 100 mikronů. Uvidíme..... :wink:

_________________
:rally: Lancia Delta 1600 HF turbo


JURA - HF - www.lanciamoravia.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 10:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 10, 2006 19:21
Příspěvky: 1013
no jo, zas tak dokonalý to mít nebudu :), nechávám zinkovat jenom těžce namáhaný, nebo tenký plíšky, držáky brzdových trubiček, atd. to, co první rezaví. Nápravnice je v klidu, ta vydrží i nenatřená :)

_________________
Obrázek


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 10:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 15, 2007 21:33
Příspěvky: 7850
Bydliště: Italské město Rousínov 725 736 245
JJ, nápravnice je kus materiálu... Já mám s Deltou na takové hovadinky čas... :lol:

_________________
:rally: Lancia Delta 1600 HF turbo


JURA - HF - www.lanciamoravia.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 10:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 10, 2006 19:21
Příspěvky: 1013
:lol: já sem už půl roku nejel a krajně mě svrbí noha :D

_________________
Obrázek


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 10:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 15, 2007 21:33
Příspěvky: 7850
Bydliště: Italské město Rousínov 725 736 245
já jen startuju v garáži :lol:

_________________
:rally: Lancia Delta 1600 HF turbo


JURA - HF - www.lanciamoravia.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 10:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 10, 2006 19:21
Příspěvky: 1013
:lol:

_________________
Obrázek


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 10:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Příspěvky: 1368
Bydliště: Frenštát p.R.
Juro jen malá připomínka k tomu zinku ... co jsem se já bavil ohledně nápravnice s jedním mistrem co dělá v galvanovně, tak mi radil, abych svařence typu nápravnice nedával nikam pokovovat ... že kyseliny a jejich soli po všech těch lázních vyvzlínají do spár ve spojích a nikdy to nikdo odtama už nedostane a že po čase to bude mít spíš opačný ekfekt .. nápravnice na venek hezká, ale spoje to začne pěkně zevnitř rozežírat. Osobní zkušenost nemám, takhle mi to bylo podáno jedním kolegou a já to pouze v rámci mojeho nekonečného teoretizování předávám dál :)
.. pro drobné a jednoduché části je samozřejmě pokovení vítaná ochrana :)

_________________
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 11:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 15, 2007 21:33
Příspěvky: 7850
Bydliště: Italské město Rousínov 725 736 245
Je to pravda co píšeš, je fakt, že na Deltě co jsem zinkoval podvozkové části nejsou složité svařence, takže se tam téhle reakce nebojím. Ta nápravnice co dával Dom, by mohl už být problem. Ale u nás v práci děláme na rychlovlaky nástupní rampy a schody, jsou tam hodně složité svařence a pod každou barvu se to zinkuje ( ať je to do Franice, nebo švédska apod. ) .
S tím "špatným" vymytím se také setkáváme, že nám na skladě špatně oplachnuté díly v některých rožkách korodují, ale je to spíš nekvalitním oplachem po zinkové lázni. Možná i to vede zinkaře říkat bajky o nezinkování svařenců...
Rovný plech se přeci jen zinkuje lépe...

_________________
:rally: Lancia Delta 1600 HF turbo


JURA - HF - www.lanciamoravia.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 20:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 10, 2006 19:21
Příspěvky: 1013
kamarád v zámečnické dílně dělá velký rošty do automyček a nechává se to zinkovat žárově, jako že se to strčí do roztavenýho zinku a jsou na tom vidět i místy poteklé cestičky a zaschlé kapky toho zinku .. a to prej už snad vydrží napořád :)

_________________
Obrázek


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 21:36 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Příspěvky: 7053
ale v žárové lázni se jakýkoli díl z auta zkroutí jak paragraf. Vystříkat konzervačním olejem a nazdar.
http://kurkyn.cz/uploaded_files/AGIP-RUSTIA-27.pdf

_________________
xxxx


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 21:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 10, 2006 19:21
Příspěvky: 1013
kůrky já to stříkám nějakým sprejoolejem od wurthu, drží to perfektně, je to odolný vůči tlaku, časem se to neztrácí, taky to je super, ale už mi došel, tak bych zkusil i to tvoje, co to stojí a kolik je toho tak potřeba na celý auto? cca, díky

_________________
Obrázek


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 21:57 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Příspěvky: 7053
na auto tak 0,5-1 litr. Mícháme to 1:1 s resistinem ML (do dutin). Litr oleje stojí 163,- kč

_________________
xxxx


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 228 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 111 12 13 14 15 16 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz