...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je sob zář 22, 2018 21:14

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 203 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 110 11 12 13 14 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Palubka -problém
PříspěvekNapsal: čtv kvě 02, 2013 15:14 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7976
Bydliště: Kolín
Aby za chvíli nepálil, nekopal a nezabíjel i Pepa... :lol:

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Palubka -problém
PříspěvekNapsal: čtv kvě 02, 2013 15:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
Příspěvky: 3782
Bydliště: Velvary
JJ už k tomu má hodně blízko :?

_________________
Lancia Lybra SW 1,9JTD


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Palubka -problém
PříspěvekNapsal: čtv kvě 02, 2013 15:55 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7976
Bydliště: Kolín
Tuningrob - mrkni na tohle a vezmi to hezky od jedničky. :wink: Ač se Ti to možná nezdá, ušetříš si tím dost času...

http://www.8bitu.cz/rubrika/zaklady/

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Palubka -problém
PříspěvekNapsal: pát kvě 03, 2013 10:03 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Příspěvky: 2304
Bydliště: Příbor-> Prchalov
Napojil sem reostat ještě jednou do auta ovšem na přivodni drat s napětím sem napojil pomocnych 12v a vše funguje. Měřil sem to a napětí se mění od 0 po 12v. Takže jediný problem v dratu vedouci od pojistek

_________________
Dedra_1.6_66_97''
Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Palubka -problém
PříspěvekNapsal: pát kvě 03, 2013 10:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
Příspěvky: 3782
Bydliště: Velvary
Tak tím jsi nad sebou vypsal ortel - seru na tebe. Že nezměříš takovou pičovinu hned z kraje, to snad neni možný :?
Takže 12 stran na h*o*v*n*o
Dokud si nepřečteš všechno, na co ti sem dal odkaz Harous, tak se neopovaž něco chtít :evil:

_________________
Lancia Lybra SW 1,9JTD


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Palubka -problém
PříspěvekNapsal: pát kvě 03, 2013 11:15 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7976
Bydliště: Kolín
Jo, oni elektrický přístroje většinou fungují lépe jsou-li pod napětím... :lol: :finga:

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Palubka -problém
PříspěvekNapsal: pát kvě 03, 2013 11:23 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Příspěvky: 2304
Bydliště: Příbor-> Prchalov
Tady je video, reostat napojen na +12,21V a kostra taktéž. Doteky na krokodýlech sou v pořádku, s kolečkem točím pomalu z jedné strany na druhou s pauzami na konci.



http://uloz.to/x4Tgd22G/mov06907-mp4" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Dedra_1.6_66_97''
Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Palubka -problém
PříspěvekNapsal: sob čer 01, 2013 14:49 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Příspěvky: 2304
Bydliště: Příbor-> Prchalov
Citace:
No zkoušel sem to ještě parkrat zapojít a fakt to svítí. Ja su cely šťastný, ale jako čekám že to zas prubne. Nechápu to, já nic nedělal jen sem měřil,měřil,pískal,pak tam pouštěl těch 12V a zase měřil

Tak přispěju do tohoto tajemného vlákna, ač nerad :D

Opět mi podsvícení klimy přestalo, tak sem to všechno začal měřit jak sem tady popisoval a uplně stejný problem a hodnoty naměřené. Ale už vím jak se to samo opravilo. Zapojil sem to aby to svítilo, a prstem se dotknul těch diod, mj. jak si Pepo psal, topí to jak sviňa, no dotkl sem se a rožlo se to. Zjistil sem že druhá dioda je volná. Okem to nejde hned poznat, vypadá že je vše ok ale při pozorném zkoumaní se trošičku hýbe

Obrázek

Tak i pro ostatní, kdo bude mít s tímto problém

_________________
Dedra_1.6_66_97''
Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Palubka -problém
PříspěvekNapsal: ned dub 06, 2014 10:52 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Příspěvky: 2304
Bydliště: Příbor-> Prchalov
Ale jo fáááájn, před rokem bylo peklo a teď zase !!!!!!!!! :rock:

Zničeho nic zase nejde otáčkoměr, kontrolka ruční brzdy a kontrolka IMMO. Ale startovat jde...Pěkně z rána nám to začíná ten den =D>




Po výměně přístrojovky vše funguje. Problém bude v otáčkoměru, kde jeden jeho kontakt je na plošňáku spojen s žárovkou na IMMO, ručku a pokračuje dál. Soudím, že právě ten jeden kontakt z otáčkoměru vydával'' nesmysly'' a oblboval kontrolky, proto se nerožly.

Dále jsem zjistil, když jsem pootočil s ručičkou a následně ji pustil, neměla žádný odpor a spadla hned, přitom na druhém otáčkoměru ručička klesala výrazně pomaleji. Kdyby někdo věděl, zda jde rozebrat otáčkoměr, abych si ho mohl případně vyměnit, byl bych rád. Zezadu to není problém, hlavně osička s ručičkou...

_________________
Dedra_1.6_66_97''
Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Palubka -problém
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2014 07:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
Příspěvky: 3782
Bydliště: Velvary
Citace:
...Kdyby někdo věděl, zda jde rozebrat otáčkoměr...
Rozebrat jde určitě na 100%. Ale jestli jde i složit nevim :lol:

_________________
Lancia Lybra SW 1,9JTD


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Palubka -problém
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2014 12:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 09, 2005 14:10
Příspěvky: 4518
Bydliště: Nový Jičín
Ručička je normálně nasazená jako na hodinkách a ostatních přístrojích. Je nutno dodržet polohu ručičky ( předpětí pružinky ). Tlumení (rychlost pohybu ) ručičky bych asi neřešil, to je rozdílné u jednotlivých přístrojů i když větší utlumení bude lepší.

_________________
integrale LS SW 4v 4V 4WD 4x42 CV s DPH, 140 k bez


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Palubka -problém
PříspěvekNapsal: ned kvě 04, 2014 16:51 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Příspěvky: 2304
Bydliště: Příbor-> Prchalov
Věděl by mi někdo říci, zda se nějak vystředí a srovná počítadlo kilometru při stočení ? Měnil jsem otáčkoměr i s tachometrem a musel jsem si stočit něco přes 10tis km, se štěstím se mi povedlo přiblížit o par km na danou hodnotu, zbytek jsem dotočil ručně ať mi sedí i nulovací počítadlo pro detail. Vše ok, jenže při stavu XXX 589 mi při dalším kilometru skončilo na XXX 690. Po ujetí dalších 10km tam bylo už XXX 700 a po dalších par Km se tam vrátila šestka, ale jen napůl.

Tak jestli mi to bude pokaždé předbíhat nebo při další stovce se to srovná, můžu pořád použít původní tacho, ale stočit 100km při maximálce trvá fakt dlouho (a vymelu si ještě futro pro lanko)


Přílohy:
DSC09346.JPG
DSC09346.JPG [ 383.6 KiB | Zobrazeno 909 x ]
DSC09357.JPG
DSC09357.JPG [ 401.06 KiB | Zobrazeno 909 x ]

_________________
Dedra_1.6_66_97''
Obrázek


Naposledy upravil(a) Baltik 615 dne ned kvě 04, 2014 17:26, celkem upraveno 1 x.
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Palubka -problém
PříspěvekNapsal: ned kvě 04, 2014 16:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 09, 2005 14:10
Příspěvky: 4518
Bydliště: Nový Jičín
Nasadil jsi špatně plechové jazýčky do zajištění.

_________________
integrale LS SW 4v 4V 4WD 4x42 CV s DPH, 140 k bez


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Palubka -problém
PříspěvekNapsal: ned kvě 04, 2014 18:29 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Příspěvky: 2304
Bydliště: Příbor-> Prchalov
Takže porovnání, muj původní jsem stočil na aktuál, a jde vidět že ty dorazy sou ve stejné pozici, na druhe fotce jsem dorazy nechal na přeskáčku. To je ten problem ? musí byt všechny pod tyčinkou ?

Protože když jsem to tak nastavil, tak právě řád desetitisícu - X1X XXX který jsem potřeboval na X0X XXX mi nejde dostat do správné polohy, to asi až najedu těch 10 000 tak půjde hnout se zarážkou. Skusím ten záložní tacho rozebrat více .
Příloha:
Poznámka: Špatné
DSC09359.JPG
DSC09359.JPG [ 460.25 KiB | Zobrazeno 895 x ]


Přílohy:
Poznámka: Po upravení, řád desetitisícu nesedí
DSC09360.JPG
DSC09360.JPG [ 463.03 KiB | Zobrazeno 891 x ]
Poznámka: Správné
DSC09358.JPG
DSC09358.JPG [ 397.25 KiB | Zobrazeno 895 x ]

_________________
Dedra_1.6_66_97''
Obrázek
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Palubka -problém
PříspěvekNapsal: ned kvě 04, 2014 19:07 
Online
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Příspěvky: 4385
Bydliště: Soběslav tel:608853577
kolečka s číslicema mají na boku výstupky,na nich záleží jak je nastavíš.Právě jaksi otočil jen ty který si potřeboval tak už nezapadají do protistrany.Už si to moc nepamatuju,ale když jsem mech.tacho ladil na správnou hodnotu,sundaljsem koleška z hřídelky a znova poskládal.Až to uvidíš,poznáš že to má svou logiku.

_________________
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 203 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 110 11 12 13 14 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz