...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je úte srp 21, 2018 23:18

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 10 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: No-body - Lancia Delta 2011, 2.0 JTDm
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2015 23:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 16, 2015 23:01
Příspěvky: 13
Čao všem ...
Jsem tady poprvé a doufám, že ne naposled. Lancii jsem si koupil před 3 dny, naprosto mě učarovala ... no a já neodolal.
Delta je moje první italské auto (doteď jsem byl tak nějak "německy" konzervativní, ŠKODA, OPEL, VW a poslední SEAT - to byl zřejmě náznak změny). :lol:
V dohledné době dodám nějaké fotečky ...
Zároveň budu mít brzo asi milión dotazů, tak snad nebudu "votravnej"

Drobná prosba o radu ...

Děti si okamžitě po dovezení vozu domů do auta vlezli a pomačkali veškeré dostupné čudlíky. Od té doby se mě u navigace v levém spodním rohu objevila ikonka přeškrtnutého reproduktoru (předpokládám, že nějak dokázali vypnout hlasovou navigaci) a zatím se mě ani přes podrobné "študování" v příručkách nepodařilo hlasové navádění aktivovat. Navigace jinak naprosto precizně funguje ... ale nemluví

Předem díky


No-body

Zatím jen fotečky z bazaru ...


Přílohy:
lan6.jpg
lan6.jpg [ 161.16 KiB | Zobrazeno 1616 x ]
lan7.jpg
lan7.jpg [ 158.6 KiB | Zobrazeno 1616 x ]
lan1.jpg
lan1.jpg [ 111.86 KiB | Zobrazeno 1616 x ]
lan4.jpg
lan4.jpg [ 143.2 KiB | Zobrazeno 1616 x ]
lan3.jpg
lan3.jpg [ 143.4 KiB | Zobrazeno 1616 x ]
lan2.jpg
lan2.jpg [ 152.31 KiB | Zobrazeno 1616 x ]
Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2015 21:43 
Offline
Člen klubu
Člen klubu

Registrován: úte črc 10, 2007 08:14
Příspěvky: 1566
Ciao,
pokud jde o umlcenou navigaci, melo by stacit zmacknout na volantu + cudl na zvyseni hlasitosti nebo na radiu. Pripadne ESC na volantu pri spusteny navigaci. Bud kratky stisk nebo podrzet >1s, to si presne nepamatuju...

_________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia kC 2.4


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2015 15:12 
Offline

Registrován: úte úno 03, 2015 19:36
Příspěvky: 19
Jó děcka, jednou jsme byli kdesi na dovolené a děcka v autě tak šmejdily, že zamáčkly tajný tlačítko (přívod paliva) o kterým jsem nevěděl. Když jsme chtěli odjet domů, tak si startér jen točil a točil... :) Já se za ty dva týdny co Deltu mám moc s navigací nesžil a nepoužil, možná i ta moje bude zamlklá :) btw jakou máš verzi navigace ? Vidím novej gril po FL, možná už tam máš něco pokročilejšího

_________________
Delta 1,9 MTJ + Stilo 1,9 JTD + Brava 1,9 JTD + ex Tipo 1,9 TD + ex Fiat 128


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2015 17:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 16, 2015 23:01
Příspěvky: 13
Dik za pomoc, pisu z mobilu, tak bez diakritiky. Pomohlo zmacknuti a podrzeni ztlumovaciho tlacitka primo na pristroji pri aktivni navigaci.

_________________
No-body
Lancia Delta III, 2.0 JTD


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon úno 23, 2015 13:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Příspěvky: 6231
Pekna Deltička. Gratulujeme :)

_________________
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v - LPG
EX - Lanci Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř úno 25, 2015 00:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 16, 2015 23:01
Příspěvky: 13
Díky ... je furt hnusně tak mě připadá zbytečný jí fotit, najeto cca 1000 km a OHROMNÁ láska. Už jen to, že kdekoliv člověk zastaví, mezi hromadou takřka identických aut znamená fůru okukování od kolemjdoucích. Zatím naprostá spokojenost. Vše funguje jak má, výkon se mě zdá dokonce lepší než v mém původním Seatu, kde prakticky stejnej dvoulitr měl dávat 125Kw. Tady 121 a auto je mnohem živější. Zatím jediná věc, na kterou si zvykám jsou výrazně delší dráhy řadící páky a trochu nepřesnější řazení 1-2 stupně. Musím se poohlédnout po nějakých 17" ráfcích na léto, ale nechce se mě za to i s obutím dávat přes 20 táců za nové. Takže budu hledat nějaký pěkný bazarový ráfky. :|

_________________
No-body
Lancia Delta III, 2.0 JTD


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř úno 25, 2015 08:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Příspěvky: 6231
A neni Deltice lehci nez ten Seat ?

_________________
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v - LPG
EX - Lanci Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř úno 25, 2015 17:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 16, 2015 23:01
Příspěvky: 13
Hmm ... dle TP zcela nepatrně lehčí je ... cca 50kg. S tím výkonem je to spíš myšleno subjektivně. Toledo 2005 2.0 TDI 125Kw mělo jednoznačně větší "turbodíru" i když při poměrně nízkých otáčkách cca 1300 - 2100, když jí člověk překlenul, táhlo jako bejk, ale jen do cca 4t otáček, pak mohutně vadlo. Takže vlastně pocitově měl člověk dojem, že efektivně to auto jezdí jen v rozmezí cca 2000 otáček. Delta má turboefekt prokazatelně mnohem menší, tah je plynulejší (nebo průběžnější), nevím jak přesně to vyjádřit, navíc si nechá v pohodě líbit otáčky až k 5000 (jen pokusně) při relativně lineárním vzestupu výkonu ... paráda

_________________
No-body
Lancia Delta III, 2.0 JTD


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř úno 25, 2015 23:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 12:18
Příspěvky: 121
Bydliště: Benešov
Vítej ve spolku :D
JTD nesrovnávej s TDI u tdi je kopanec, že by zlomil vaz a pak už jen pokles, ale JTD má charakteristiku podobnější benzínu - prostě táhne pořád =D>
Ke Těm kolům - podle fotky máš 16", ale hledej max 17". U Delty na 18" je nějaká úprava z výroby (nevím přesně jaká, ale myslím, že omezení rejdu, aby kola nedrhly). V podběhu je opravdu málo místa.

_________________
Lancia Delta Platino 1,9 JTDm Twin turbo
ex. Lancia Lybra SW 2,4JTD
ex. Fiat Marea TD100


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv úno 26, 2015 00:19 
Offline

Registrován: úte úno 03, 2015 19:36
Příspěvky: 19
to mi přišlo právě divný když jsem se díval do technické specifikace- jsou tam různý poloměry otáčení pro kola do 17" a pro 18"
jj italové mají naftaky s trochu benzinovejsim chováním- plynulejsim zatahem motoru v širším spektru otáček. ještě stará klasika s mechanickym čerpadlem 1,9 TD 66kW (konec 80.let) byl takovej kratkodechej. nejnovější TDI neznám ale u asi nejoblíbenější verze 81 kW mi dost vadilo ze při předjíždění jsem musel řadit jak o život jak tam bylo úzký spektrum otáček kdy to fakt dobře zrychlovalo

_________________
Delta 1,9 MTJ + Stilo 1,9 JTD + Brava 1,9 JTD + ex Tipo 1,9 TD + ex Fiat 128


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 10 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz