Máúcta vespolek,
tak se pěkně vítám do vašeho zájmovýho kroužku.
Delta nakonec zvítězila v koncernovým klání vs. Alfa 159 SW a vs. Bravo II. Že půjdu do dehtu jsem měl rozmyšlený už dopředu u všech kandidátů, i když 1,4T je motor o kterým jsem taky nějakej čas uvažoval. Moje dosud pozitivní zkušenost s předchozíma 3 ropákama rozhodla že i tentokrát půjdu do tohoto rizika. Pořídil jsem verzi twinturbo 140 kW ve výbavě platino.
Auto jsem dneska přivezl z Prahy k nám na (Brno)venkov na letních pneumatikách vyhlídkovou trasou přes Pardubice (nejsou tam úseky s povinným zimním obutím jako na D1) , takže mám za sebou směsici městskýho provozu, dálnice i silnic 1.třídy. Přestože jsem vždycky vyšaškovanej z první jízdy v jiným autě, než si zvyknu atd., dneska jsem si jízdu s výjimkou úvodních kilometrů po Praze opravdu užil.
Největší překvapení je pro mě podvozek a motor - hlavně jízda po silnicích 1.třídy je prostě paráda. Příjemnej je celkovej komfort a i taková drobnost, jako jsou světla - asi se začnu těšit na noční jízdy. Co mě nepotěšilo byla spotřeba když jsem vyjel z Prahy na dálnici, kdy jsem absolvoval prvních asi 10 km se spotřebou 9-10 l / 100km při rychlosti kolem 130 km/h. Už jsem začal uvažovat, čím by to mohlo být, když najednou to skočilo na 5,5 až 6 litrů, což vydrželo dalších 200 km. Moje teorie je, že došlo ke spalování částic z filtru i když jsem si nevšiml žádné kontrolky, která by to indikovala.
Jak jsem si nebyl furt úplně jistej touhle volbou, po dnešní jízdě se tato nejistota rozplynula - s autem jsem si hned porozuměl, což u mě není pravidlem.
Takže jsem rád, že jsem tady a běda Vám, jestli se v tom autě něco posere
