...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je stř pro 12, 2018 09:37

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 29 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 15, 2009 21:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
Příspěvky: 2472
Bydliště: Návsí
Citace:
ten 20v turbo s jepicim zivotem doufam myslis jen garrett TB28 turbo. jinak samotny 20vt motor ma takovy potencial ze by ses divil 8-)
a jinak vitej :)
:haha: to máš za ten problémák :lol: :lol: a to byl v recenzi názor, že 16V T má potenciál ještě větší :lol:

_________________
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 15, 2009 22:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2008 22:44
Příspěvky: 617
Bydliště: Brno
z 16vt uznavam jen Michalovu modrou :lol: na ostatni tyhle muj nazor znas :)

_________________
Octavia 1.9 tdi 81kw
Kappa 2.4 TDS
Lybra 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTDM


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 15, 2009 23:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
Příspěvky: 2472
Bydliště: Návsí
Jo a to jen kvůli jejím "vlastnostem" , černou neznáš :lol: . Už taky kdekoho potrápila :lol: . Co nebylo dáno pod kapotou, bylo dáno v kabině :lol: třeba ta cihla :haha:
Jasně znám, já ti dám problémák :lol: :lol: . Díky zadavateli za Jepici, mám nový název :lol:

_________________
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 16, 2009 06:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 31, 2009 10:30
Příspěvky: 12
Bydliště: Skalka u Doks
No tak lidi, nehádejte se :) . K tomu 20V, motor je myslim v pohodě myslel jsem samozřejmě turbo Garett T28. Jinak oba motory mají velký potenciál a jsou to dragsteři. Ačkoliv 16V dokáže majitele opravdu dost potrápit, dokonce i zadřením motoru. Proto třeba Kappa, jako taková získala všeobecně takovou nechvalnou pověst. U 16V se musím často kontrolovat stav oleje cca. 500 km radši, a měnit rozvody 90000 km doporučuje výrobce, ale doporučuju každých 60000 km. A když bude o něj dobře postaráno, tak odmění majitele skutečnou euforií jízdy, to je pravda :D .Opravdu to byl velký problém s tímhle motorem, škoda že tam nedali slavný a opravdu odolný motory z Delty, to byla špička.

_________________
Lancia Kappa 3.0 24V LS 99´
VW Golf I 1.8 GTi 78´


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 16, 2009 08:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
Příspěvky: 2472
Bydliště: Návsí
Neboj my se nehádáme, jen se furt přeme. Přesně jak říkáš, když se člověk stará tak to taky nebude taková hrůza. Já chci měnit každý rok, jen jsem tak nějak zvyklá u toho měnit i rozvody a jak koukám tak to zas tak není třeba. Jestli za rok najezdím 10tis tak je to moc :lol:

_________________
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 16, 2009 13:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Příspěvky: 5483
Bydliště: Praha
v deltě integrale je přece motor z themy sice trošku vylepšenej ale v zásadě je stejnej a to i 16V

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 20, 2009 12:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 31, 2009 10:30
Příspěvky: 12
Bydliště: Skalka u Doks
Co vim, tak v integrále je trochu jiný motor, hlavně mechanické části jsou vylepšené, ale jeden z nejlepší motorů v Themě je 2.0 ie Turbo 8V 122kW, kde byla třísložková ojniční ložiska, vodítka ventilů z bronzové slitiny a sodíkem chlazené výfukové ventily. Takže u tohoto čistě Lančiáckého motoru, inženýři určitě ještě přemýšleli :idea: . Ale fiaťácké verze, kde atmosferické motory, dá se říct že skoro bez uprav, byly osazovány turbem na úkor mechanických součástek, jejich životnost je bez důkladné pečlivosti jejich majitele mizivá. Jinak 8V verze byly lepší než ty 16V. A co se týče zvuku motoru toho 3.0 l, jak se Ála ptala, tak je to jak když šumí les :lol: , můj Golf je proti tomu bestie :evil: . Hold luxusní limoška se vším všudy :wink: . Mimochodem, kde je sakra to moje členství, já tu českou poštu asi zažaluju :!: .

_________________
Lancia Kappa 3.0 24V LS 99´
VW Golf I 1.8 GTi 78´


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 20, 2009 12:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
Příspěvky: 2472
Bydliště: Návsí
Poštovní holub to asi nezvlád :lol: . "Jak když šumí les", tak to je dobré. Co jsme měli 6ti válce (ale němce) tak to znělo jako když dopravní letadlo rozjíždí své motory :lol:

_________________
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 20, 2009 16:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Příspěvky: 5483
Bydliště: Praha
všechny motory co jsou v lanciích počínaje betou jsou z fiatů lancia patří pod fiat od roku 1969 a od tý doby používá společný díly a pochybuju že u takhle hromadně vyráběnejch aut se někdo hrabal s přestavováním motorů

_________________
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 20, 2009 19:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 31, 2009 10:30
Příspěvky: 12
Bydliště: Skalka u Doks
promiň Pavle, ale je to z ověřených zdrojů, nezbývá mi nic jiného než trvat na svém, alespoň co se týče těhle motorů. to vim určitě jistě. :wink:

_________________
Lancia Kappa 3.0 24V LS 99´
VW Golf I 1.8 GTi 78´


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 20, 2009 20:04 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 8011
Bydliště: Kolín
Neni nic jednodusiho nez na ty zdroje dat odkaz. :lol:

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2009 02:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 31, 2009 10:30
Příspěvky: 12
Bydliště: Skalka u Doks
Žádný link není, ale zajeď se podívat do Torína, kde je muzeum Fiatu a uvidíš. Je sice pravda že masové motory se vyráběly ve Fiatu, ale specifické motory pod taktovkou Lancie. A tojsou ty co jsem jmenoval. :wink:

_________________
Lancia Kappa 3.0 24V LS 99´
VW Golf I 1.8 GTi 78´


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2009 10:11 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 8011
Bydliště: Kolín
Ale zaklad tech motoru je porad Fiat, takze mluvit o ciste Lanciackym motoru moc nejde. Ja se prave zatim vsude setkal s informaci, ze jde o motor Fiat. (napr. http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=41184) A stejne pokud ten motor vzniknul po prevzeti Lancie Fiatem nejde mluvit o ciste Lanciackym motoru. :wink:

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2009 13:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 31, 2009 10:30
Příspěvky: 12
Bydliště: Skalka u Doks
Všechno je to Fiat, jde o koncern to je jasný. Ale některý motory si Lancia dělala sama, ale třeba blok může být od fiatu a všechno ostatní od Lancie. Tyhle motory byly opravdu přizpůsobeny přeplňování, aby vydržely. A určitě mají díky tomu velký potenciál, aniž by se nějak výrazně snižovala jejich životnost při nějaké té úpravě.

_________________
Lancia Kappa 3.0 24V LS 99´
VW Golf I 1.8 GTi 78´


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 29 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz