...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je stř říj 17, 2018 22:32

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 57 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Koupě Lancia Delta II Nuovo
PříspěvekNapsal: ned srp 28, 2005 22:03 
Offline

Registrován: ned srp 28, 2005 21:57
Příspěvky: 2
Ahoj všem,

uvažuji o vstupu do "klubu přátel it. vozů" :-) a líbila se nám Lancia Delta II Nuovo. Rád bych si nechal poradit a zároveň si nechal doporučit, zda koupit či ne, na co si dát pozor, zda se dá rozumně servisovat v Praze a kde, cenová relace ND (spotřebka / ostatní), antikorozní ochrana vs. jiná auta, spolehlivost, jaké motory zvolit / jaké ne.... Zkušenosti se spotřebou z reálného provozu atd.

Dostal jsem nabídku na Lanica Delta Nuovo, 5 dv., r.v. 1998, centrální zamykání, el. okna, el. zrcátka, aut. klimatizace, výškově nastavitelná sedadla, potahy kůže, nastavitelný volant, airbag řidiče, ABS, posilovač řízení, motor údajně 1,6 (76kw/103 koní), najeto cca 80tis km, servisní knížka

Moc se nám to auto líbí a protože máme rádi netuctová auta, tak bychom do toho rádi "skočili" ale neradi bychom naletěli....

Děkuji za všechny rady, typy i zkušenosti....


Martin (Praha)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 28, 2005 22:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Příspěvky: 5641
Bydliště: Nedachlebice
Tak sice nemam Deltu. Ale s Dedrou je to docela podobne. No takantikorozni ochrana: Zkontrolovat prahy, spodek. zadní podběhy. Ted nevim,jestli sou tam plasty,ci plechy. kdyz plechy,tak to poradne natrit asfaltem. Tak ochrana je tam docela slaba. Muze tam vletet sutr, prorazit to a zane to hnít. Jinak podivat se,jestli funguji vsechny budíky na pristrojovce, všechno pořádně projít a podívat se,jestli sedí díly na autě,tak jak by měli,mohlo by to být bouchlé. Dál mě ted nic nenapadá,co bych poradil. Tak hodně štěstí při koupi


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: RE
PříspěvekNapsal: ned srp 28, 2005 22:39 
Offline

Registrován: ned srp 28, 2005 21:57
Příspěvky: 2
Citace:
Tak sice nemam Deltu. Ale s Dedrou je to docela podobne. No takantikorozni ochrana: Zkontrolovat prahy, spodek. zadní podběhy. Ted nevim,jestli sou tam plasty,ci plechy. kdyz plechy,tak to poradne natrit asfaltem. Tak ochrana je tam docela slaba. Muze tam vletet sutr, prorazit to a zane to hnít. Jinak podivat se,jestli funguji vsechny budíky na pristrojovce, všechno pořádně projít a podívat se,jestli sedí díly na autě,tak jak by měli,mohlo by to být bouchlé. Dál mě ted nic nenapadá,co bych poradil. Tak hodně štěstí při koupi
No, údajně to boucvhlé nebylo, což by se mělo dát ověřit u dealera Lancia v itálii, odkud auto pochází. Je to doběhnutý leasing a majitel byl v IT pouze jeden. Co se týče antikorozní ochrany, tak jsem myslel srovnání vs. jiná auto, vesměs pozinky z let 1999-200x, kde už je antikorozka opravdu hodně dobrá a člověk se nemusí bát výjezdu do zimy a soli. Mám teď auto r.v. 1986, je to miláček, ale každá zima je ukrutně znát. Chci koupit auto, kde tohle nebudu řešit. Jezdím prostě i v zimě a za pár zim nechci vařit lemy atd... Vím, že nová IT auta např. Punta apod už jsou super a dávno je pryč doba, kdy se říkalo, že IT auta reznou už na výrobní lince :-) Proto jsem se ptal právě na případ této Delty, jak si prostě stojí... Trošku jsme uvažovali i o nové Dedře, která je mimochodem např. v kombíku krásná, ale to už je asi jiná kategorie a sehant něco pod 70 tis km najeto je docela problém... Delta by nám velikostně pro dva lidi stačila.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 08:51 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Příspěvky: 5256
Bydliště: Praha
Mám Deltu z roku 96. Předtím byla v Německu, kde jsou zimy jako u nás a nerezne. Jediná výjimka je na dveřích pod spodní hranou okna - auto bylo bourané a v tomhle místě to bylo hůř vyvařené, takže asi dva tři centimetry zrezly. Jinak s tím nejsou problémy.

V Praze jsou dva Fiat servisy - IMOFA kousek od ČT nebo Dojáček ve Vršovicích. Ceny na hodinu u Dojáčka jsou myslím 330 Kč. Jinak si s autem poradí ve většině servisů.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 09:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Příspěvky: 2156
Bydliště: Plzeňsko
Ahoj, taky připíšu pár poznatků. Nemám sice Deltu, ale mám dedru s 1.6 76kw... Antikorozní ochrana - auta sice mají pozink, ale jak už říkal Vítek, jak se poškodí, tak je zle a rezne to stejně jako všechny ostatní auta... (viz moje díra v podběhu). Ochrana spodku z výroby bych řekl je jen průměrná, čili doporučuju nechat ošetřit nebo sám natřít tlumexem či jiným podobným.. Sám jsem teď natíral svoje auta a ještě jednou budu a podběhy tuplem.. Jinak si myslím že zvenku korozi moc nenajdeš. Podívej se spíš pod tapecírunk a koberce, klidně si to tam nech odkrytovat i když nevím jak moc ochotný v bazaru budou. Odkrytovat kufr by neměl bejt takovej problém a sundat lišty u dveří a mrknout pod koberce bys taky zvládnul.. Jinak spodek - zkontroluj místa kde byly např. svařený nosníky - tam to může bejt taky chycený, pokud byl nástřik mizernej...

K motoru - nevím jak moc bude moje hodnocení objektivní, protože je možný že delta má jinou převodovku než mám v Dedře. Každopádně já tam mám celkem dost těžký převody, čili pětka je vysloveně jen jako rychloběh a na předjíždění je lepší dát trojku, protože čtyřka je taky celkem těžká a motor je potřeba vyhnat do vyšších otáček. Toť kapitola převodovka.
Motor - Jako každej italskej motor, není to žádnej spořílek, ve srovnání např. s německou konkurencí. Je to klasická fiaťácká 1.6 DOHC 16v.. Chování 16v - dole celkem mrtvej, ožívá až kolem 4000, kde má taky maximum krouťáku. Ochotně jde do otáček až k omezovači. Tím že je dole mrtvej, tak je pružnost horší - záleží na co jsi zvyklej.. ale jiným zpřevodováním to může bejt zase jiný..
Spotřeba - závisí na stylu jízdy, jako u všech. Po městě to celkem šplhá k 9L. V průměru jezdím tak za 7,8-8,3L s klimou a normální ježdění - žádný upejpání. (ale mám SW s 1300kg pohotovostní hmotnosti..). Teď jsem zkoušel jet úsporně (silnice do 110, dálnice do 140, bez klimy) a odhad - do 7L. Mám 600km a dle ukazatele ještě cca 23L. Ale fakt to byla snaha..
Jinak mám na motoru najeto 173tkm a je naprosto pohodovej. O auto bylo staráno, výměny olejů byly častější - po 10t (holt majitel se staral), já v tom pokračuju. Mezi výměnama vůbec nedolejvám olej, prostě pohoda - jestli u všech motorů nebo mám jen kliku, fakt nevím... Každopádně chce slušný zacházení a preventivní péči - čili rozvody+kladky+svíčky+kabely+filtry+náplně a měl bys mít vystaráno - investice řádově 10tkč.. Případná oprava je drahej špás - jako u všech novějších motorů.
Vnitřek - vyzkoušej všechno co se týká elektriky, zda to má správnou funkci, zda vše ukazuje jak má a zda nic nesvítí na check-panelu, pokud ho má. Dál by auto mělo mít celkem 4 klíče - dva černý, jeden šedej a jeden větší - master (obsahuje kódy pro imobilizer..). Taky by mohla být kódová karta. Serviska... Kilometry můžou a nemusí sedět..
Při jízdě - klasika - vyzkoušej vůle v řízení, vem to přez nějaký hrboly ať slyšíš nápravu, vem za kolo a zalomcuj s ním. Mělo by to bejt pevný. Mrkni na výfuk. Motor by měl běžet pravidelně a držet stálej volnoběh. Neboj se ho při jízdě vytočit až do červenýho.. Mrkni na výfuk, zda při přidání z něj nejde podezřelej kouř. Pokud bude bazar svolnej, mrkněte na svíčky jestli nejsou zaolejovaný, případně posvítit i na válec.. Ale to už je asi moc podrobná expertiza..
No, tak už ukončím tenhle román...
Jinak auto za 70 se v čechách ve slušným stavu sežene poměrně výjimečně.. Tak čau.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 10:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Příspěvky: 5641
Bydliště: Nedachlebice
JO jeste chci dodat,ze kdybs tu Deltu koupil,tak si vystříkej preventivne prahy. Jsou na to spreje. Ja vypotřeboval na prahy 3 spreje cca jeden 170Kč. Je k tomu i hadička a v praích jsou předvrtány dír,takže problem vystříkat to není. je to prevence před krutou zimou. Vím co říkám. Moje Dedra byla nedavno vařená chudinka,ale už je zas krasavice :P


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 04, 2005 17:06 
Offline

Registrován: čtv lis 03, 2005 00:16
Příspěvky: 24
Bydliště: Praha
No já měl Deltu II z roku 97, motor 1.8, kastle byla super, ale motor byl hrozná mrtvola, asi to chce alespoň 2.0 :wink:

_________________
Lancia Beta 1.6 Coupé :))


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 04, 2005 19:37 
Offline

Registrován: pon zář 26, 2005 22:21
Příspěvky: 116
Bydliště: BRNO
Myslím, že už bylo řečeno snad vše, takže jen se připojím. DELTA II se koncepčně řadí po bok Bravy postavené na stejné platformě. Rozdíl je hlavně ve výbavě. LANCIA je v rámci koncernu brána jako luxusní auto, takže když srovnáš cenu Bravy (kterou mimochodem nedostaneš s automatickou klimatizací) s DELTOU, je volba jasná. Navíc jakl sám říkáš, není to tuctovka. Malým ale zanedbatelným minusem je osmiventilový motor, šestnáctiventil je agilnější. Ovšem pro normální ježdění to bohatě stačí. Před půl rokem jsem DELTU II 1,6 dovezl. Byla nebouraná, s digi klimou, airbagem atd. r.v. 1997, najeto 120000 km a kromě výměny oleje se s ní nedělalo absolutně nic, protože nebylo třeba. Měl jsem ji 2 měsíce, pak jsem ji nechal známé která chtěla původně PUNTO. Dnes je šťastná že jsem ji přemluvil na DELTU a neměnila by. A co se týče spotřeby, dost záleží na způsobu jízdy. Já jsem nikdy na spotřebu nejezdil (mám "těžkou nohu" :D :D :D ), ale s Deltou jsem se po městě nedostal přes 10 litrů. Ovšem partnerka s ní jezdila v pohodě za 7-8l/100 km. Takže závěrem - pokud je dobrá, tzn. bude splňovat to co už výše bylo popsáno ( ovšem také nutno brát s rezervou - není to nové auto ), tak vřele doporučuji.

_________________
LANCIA LYBRA 1,9 JTD
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 27, 2008 15:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 28, 2007 16:44
Příspěvky: 449
Bydliště: Hungarisch Hradist
Nebudu zakládat new téma.Potřeboval bych nějaké informace o deltě nuově v dieslu.Třeba spotřeba,-sy,jak se shání díly atd,těch díslovek moc vidět totiž nejde.

_________________
Lancia Delta Nuova 2.0 16v 102 kw
EX_Lancia Kappa 2.4 Tds 91kw


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 28, 2008 18:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 26, 2005 19:30
Příspěvky: 859
Citace:
Nebudu zakládat new téma.Potřeboval bych nějaké informace o deltě nuově v dieslu.Třeba spotřeba,-sy,jak se shání díly atd,těch díslovek moc vidět totiž nejde.
Spotřeba je asi 5,3 - 6 l. Díly jsou stejně dostupné jak na jakoukoliv jinou Deltu II. Motor je jednoduchý a spolehlivý. Má měkčí chod a vyšší výkon než v Prismě. Třeba ta moje mě svým výkonem a akcelerací dost překvapila 8-) . Ale asi tu svoji budu prodávat - mám těch aut nějak moc...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 03, 2008 23:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 19, 2006 12:18
Příspěvky: 266
To by me zajimalo jak si na spotrebu 5,3l prisel. Mozna tak 90 kmh po dalnici...jsou to stary motory s turbem a to si proste neco vezme. Da se s tim jezdit kolem 6l, ale spis pocitej 7l. Kdyz s tim pojedes 130 po dalnici, tak si to vezme az k 8l.

_________________
Fiat Stilo MW 88kW


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 04, 2008 00:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 18, 2007 20:59
Příspěvky: 4395
Bydliště: u Kyjova
to mi nerikejte ze 1.9TDs zere pri 130 8l :shock: to je horsi jak moje 1.3Mpi

_________________
Lybra SW 2.4JTD 140hp

Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 04, 2008 01:40 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Příspěvky: 9941
Bydliště: Praha-východ
To máš opravdu asi něco v nepořádku :) Já teda s tím jaky ty říkáš starým dieslem nikdy nešel nad sedm a to sem to honil. 8 bude žrát Kappa, která má,ale obsah 2.4 a je o půl tuny těžší.

_________________
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Lancia Delta HPE HF 16v
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm
Fiat Ducato Panorama 2.5TDi
Fiat Punto Cabrio

Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 04, 2008 08:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 19, 2006 12:18
Příspěvky: 266
Ono se staci podivat do dokladu jak tam je rozepsana spotreba a pri tychlostech nad 100 kmh to s kazdym 10 kmh roste o hodne. 5.3l zere vysokotlaky vstrikovani TDI, ale i zde plati nejezdit s tim moc pres 100 kmh. Jeste kdyz jsme meli Golfa II 1.6 TD, tak se jeden znamy chvastal ze jezdi za 4l! Samozrejme, ze to je nesmysl, to se pri beznem stylu jizdy neda udelat. Pokud nekdo nema snizeny vykon kvuli spotrebe, tak pod 5l se s turbem da dostat opravdu problematicky. Nelzete potencionalnim zajemcum o aute ;-)

_________________
Fiat Stilo MW 88kW


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 04, 2008 10:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Příspěvky: 5641
Bydliště: Nedachlebice
Omyl, ty stare naftaky zraly men nez ted ty nove CR a TDI PD.

_________________
Italy = Lancia
Lancia = Italy


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 57 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz