...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je čtv čer 21, 2018 06:14

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 39 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte čer 05, 2018 19:47 
Offline

Registrován: úte čer 05, 2018 18:26
Příspěvky: 17
Bydliště: severněji, než OVA a PHA, lišky kradou slepice a dávaj dobrou noc
Nazdar páni/dámy.

Tak trochu mám v hlavě myšlenky, zda koupit / nekoupit / vysr...kakat se na Kappu. Tohle (a nejen tohle) fórum mám přečtený skoro i pozpátku, ale to správný "popostrčení" nebylo nalezeno. Je to na všech fórech s orientací na konkrétní značku dost podobný - lišky si chválí svůj ocas. A pak v podpisech lítá "ex-kappa x, ex-kappa XY, ex-kappa XYZ,..." To človeka taky nikam neposune.

Vím, že tyhle auta se "levně" daly koupit už kolem roku 2008-2010. Jenže - za peníze, za jaký se to (údajně) dalo tehdy ojetý koupit, se dnes moc aut v bezproblémovém stavu sehnat nedá. Jistota je, že v ČR je případná koupě Kappy víceméně ekonomická sebevražda. Pokud to není od prvního majitele, který měl auto od novoty (kolik jich asi bude?) a opravdu se o auto staral. Nereálné... Pročtení fóra mě utvrdilo v typicky českém "s*re se to, pryč s tím" - hezky umejeme, blikneme, dáme na net s cedulkou TOP STAV a NEHAVAROVANÉ (nebo něco na ten způsob) a čekáme na nic netušícího blbečka, kterej uvěří historkám o supr stavu, bez zjevných i skrytých vad, spoustě investic do nových dílů (jasně, i Starline je značka :wink: :lol: :roll: ) a koupí to. Bohužel, jen na hezkej lak auto nefunguje....
Další věc je, že "koupit, pojezdit a pryč s tím" není zrovna můj styl. Od auta chci, aby vydrželo sloužit a bylo za rozumný peníz opravitelné výrazně déle, než jedna perioda STK. A zároveň svým zevnějškem a projevem nepůsobilo jako magnet na hochy z VB.

Z fóra vím, že tyhle auta mají sem tam takový ty italský vrtochy v elektrice. Některý josu tu i hezky popsaný a vyřešený. Ale je jich jen pár. O životnosti motorů a převodovek nic moc. Reference typu "mám to a fpohodě" mi taky v ničem nepomůže. Totéž o tlumičích. U S.W. zejména o zadních se tu človek dočte jen to, že "jsou drahý, nedají se sehnat a tak tam bastlíme tlumiče ze sedanu". Nezdá se mi, že by Kappa bylo zrovna auto pro bastliče...

Což mě vede k následujícím dotazům:
- životnost motorů 2,0 20V (i turbo) a 2,4 benzín. Kolik ty motory reálně vydrží, aniž by se odporoučely šály na klice, sjely vačky, rozsypaly zdvihátka nebo to žralo olej?

- je motor 2,0 20V identický s tím, co byl ve Fiat Bravo HGT/Marea/Coupé?

- proč mají motory na bazarových autech flekaté a oloupané víko ventilů? Přehřátí? Oxidace hliníku? Až na jeden kousek to měly snad úplně všechny.

- životnost převodovek výše zmíněných motorů? Existuje typická závada? Např. u Fiatů Bravo/Brava 1,4 12V se kolem 300.000km roztrhl diferenciál. Tak jestli u Kappy není podobná libůstka?

- reálná spotřeba výše uvedených motorů (co je na papíru od výrobce mě vždy spíš pobaví...)?

- jak moc se na to v současnosti (ne)dají sehnat díly, ideálně nové? Tedy ty, bez kterých je auto nepojízdné (viz. motorové díly, poloosy, klouby, elektronika, ramena, plechařina,...)?
- jaké je záměnnost dílů v rámci koncernu FIAT? Co je vyzkoušené (interiér, elektronika, atp.)?

- kde začíná (nehavarované auto, bez zásahů do kastle) rezavět jako první a která další místa jsou pro napadení liškou typická? Např. u některých Fiatů je vyjmenuju z hlavy v pořadí, jak se koroze objevuje, ale u Kappy relevantní informace jaksi nenalezena. Leda by to bylo někde schované jen pro registrované :-k

Kdo dočetl až sem, tomu gratuluji a předem děkuji za přínosné a hodnotné odpovědi.

_________________
Uvažuji o koupi Kappa S.W., tak mám všetečné dotazy. Možnost "live" prohlídky a konzultace vítána.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte čer 05, 2018 20:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Příspěvky: 4295
Bydliště: Soběslav tel:608853577
Zdar Wikingu, pokud Kappu vlastníš delší dobu,(asi ano), věnuješ ji dostatečnou péči.-pravidelné výměny oilu atd- vydrží docela hodně. Jezdili ke mne pár lidí co měli okolo 300. A bez problémů. Zbavili se aut spíše z důvodů touhy po novém.
20ventil zas až tak netrpí zadíráním.Při dobrám oleji a při včasné výměně. S převodovkkami jsem problém nezaznamenal. Zde také platí měnit olej.
Koroze není nijak drastická.Většinou začínáji hrany a spoje prahů.
Mechanické věci celkem bez problémů, karosařina spíš starší.
Z elektriky u Kapp snad nejvíc odchází displaj infocentra,občas spínací skřínka, a spínač světel.

_________________
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte čer 05, 2018 22:46 
Offline
Člen klubu
Člen klubu

Registrován: úte črc 10, 2007 08:14
Příspěvky: 1563
Hodně záleží na tom, jestli chceš auto provozovat jako každodenní auto nebo víkendovku.
V dnešní době mít Kappu jako daily asi už moc nedává smysl. Přece jenom jsou to starší auta, která potřebují péči. Provozní náklady (servis) odpovídají tomu, že se jedná o auto vyšší střední třídy, takže některé věci jsou dražší. Podle mě jsou pro tenhle účel vhodnější auta, třeba Lybra.

Pokud bys to chtěl jako víkendové auto pro radost, tak je Kappa dobrá volba. Tady bych volil z motorizací buď 20VT nebo V6, ty jsou zajímavé a do budoucna mají potenciál. Oba motory jsou spolehlivé (při alespoň minimálním servisu) a vyloženě žádné pasti tam nejsou.

Kappu považuju za mimořádně odolné a solidně postavené auto. Bohužel ceny jsou na dně a s tím jde ruku v ruce to, že nikdo nechce investovat do běžného servisu částky srovnatelné s pořizovací cenou. Proto většina aut na prodej jsou dojeté vraky.

Pokud jde o Tvé dotazy, doplňuju Karla:
- u SW je skutečně problém se zadními tlumiči - nové se koupit nedají a repasovat nejdou. Konverze na tlumiče ze sedana je jedinou možností jak SW dál provozovat.
- olezlý ventildekl - oxidace hliníku, na funkci rostlináře to vliv nemá, je to jen estetická věc, která má jednoduché řešení
- auta nehnijí pokud nebyla bouraná a blbě opravená
- motory a převodovky jsou spolehlivé, slabší je 2.4 TD.S. Oproti tomu 2.4 JTD (v poFL verzích) je nezničitelný. Z benzínu 16VT do tak těžkého auta není úplně vhodná. 20VT je lepší, V6 asi nejlepší. 2.0 je spolehlivostí OK ale výkonově to není nic moc, 2.4 má nejlepší poměr servisní náklady / výkon.
- spotřeba záleží na tom, jak jezdíš. S 20VT jsem jezdil dlouhodobě (asi 100tis km) za 12l (kombinace město a dálnice hodně nad limit). Dalo se jet klidnou jízdou pod 9 nebo taky za víc jak 20 pokud jsem hodně spěchal.

O Kappách se toho dá napsat kvanta, ale s takovým elaborátem se nikomu nechce sepisovat. Zkus konkretizovat jaké auto hledáš a na jaký účel. Pak se dá rozepsat o podrobnostech.

_________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia kC 2.4


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte čer 05, 2018 22:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 15, 2013 01:11
Příspěvky: 681
Bydliště: Bytča (SK) / Havl.Brod
Toto považuji za základní úvod to tématu Kappa: http://dfens-cz.com/coz-takhle-dat-si-s ... cia-kappa/

Zde na klubovém bazaru je snad ješčtě Kappa 2.0 20v TB, která vypadá opečovávaně.

Sám mám momentálně jako denní vozidlo AR 164 2,5 TD s mnohými proklínaným motorem VM Motori. Za dva měsíce od koupě najeto přes 5000km a spokojenost (v jeden moment jsem se vylekal, že došlo na prasknutí jedné z dělených hlav, ale nakonec nic). Po 400km z auta vylezu nerozlámaný. Nečekám od toho zázraky, ale na to, jaký je v tom motor je to tiché, pohodlné a každou jízdu si užívám.

_________________
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.

Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte čer 05, 2018 23:44 
Offline

Registrován: úte čer 05, 2018 18:26
Příspěvky: 17
Bydliště: severněji, než OVA a PHA, lišky kradou slepice a dávaj dobrou noc
KAREL: Kdepak, Kappu ještě nemám. Jen zvažuju, jestli má smysl si ji ještě pořizovat nebo už jsou to jen samý vraždy/pokladničky na kolech. Ano, chápu, že při nějaký slušný péči vydrží každý auto. Ale při x-tém majiteli mi to už nikdo nezaručí. Co zanedbá první majitel, odskáče ten poslední. I v zahraničí už mají Kappy několikátého majitele. Takže v tomhle je to potencionální past. Jelikož ty auta moc neznám, sosám rozumy.
Moje kára je starý Fiat. Nepotkat ho liščí nemoc, sáknoucí gufera na ventilech a můj nedostatek času, jezdilo by to pořád. Jednoduchý, spolehlivý, bez "eurokurvítek". Teď čeká, až na něj budu mít čas.

:arrow: displej infocentra - o tom se tu na pár místech psalo, ale žádné uspokojivé řešení. Mezi řádky vyrozuměno, že bylo nahrazeno nějakým z vraku/kanibalizovaného kusu. Do nekonečna to však takhle taky řešit nepůjde :lol:

MICHAL: Upřesňuji - poohlížím se po S.W. a víceméně běžný denní provoz. Zas tak moc v balíku nejsem, pořizovat si auto jen na koukání a oprašování považuju za zhovadilost. Auto má jezdit, jinak kdekoliv mimo ideální garážování trpí.
Co si mám představit po pojmem "potřebují péči"?
Co je "dražší"? Dovozová ojetina bratru 20.000 za mrákotu před smrtí nebo okolo 100.000 za opticky slušný stav, bez nákladů na dovoz, přihlášení a vyhnání mušek.
Copak je na tom servisně dražší, než tyhle cifry? Spotřebák snad nikdo normální ve značkovém nekupuje, slušný aftermarket určite existuje (brzdy, filtry, řemeny, kladky, ... př. ramena) a vyměnit svépomocně nepředstavuje zásadní problém.
:arrow: Lybra - ok, ale je menší. V postatě srovnatelná se stávajícím povozem, jen mladší a proti Kappě i početnější. To je asi tak celý... jelikož se zajímám o něco trochu větší, kde nebude problém rodinné cestování, bude to ještě trochu vypadat, nebude to stát ranec, nebude to mít "svlečený kalhotky na kapotě" a podobný srandy.... V podstatě takový dilema, ke kterýmu čas od času někdo, kdo nemá nebo nechce vyhazovat prachy za nové, dojde. Koupit MPV, který už skoro nikdo nedělá (napadá mě akorát Touran, pod 200.000 Kč za ojeté je to vrak) nebo slušný ne moc starý kombík (stejný problém) nebo nějakou variaci na malou dodávku (Caddy, Dobló, Berlingo - nové ekonomicky nesmysl, ojeté - samý vylítaný vraždy nebo uhoněný podmotorovaný chudinky, viz Dobló 1,3 Mjet z nějakýho fleetu) nebo starší "velký" auto. Internet je plný honění trik a gest na téma "Kup to a to, pojezdíš, prodáš, neproděláš", ale přeci takhle nikdo normální reálně neuvažuje.

:arrow: V6 neuživím, v nabídkách je často s automatem (a já trvám na manuálu) a např. rozvody si člověk sám neudělá, pokud není Saxana.
:arrow: 20VT jsou momentálně nedostatkové (asi byly rozstřelovány jak na páse), objevuje se spíš 20V-základ. On by asi i ten "základ" stačil. Pak si představím tažný a přívěs a už by to nemuselo být úplně ono :-k :lol:
No a když si představím, že s 20VT skoro každej zacházel nějak takhle...https://www.youtube.com/watch?v=IOWQqCuPeqU nebo takhle - ten blboun ani neumí řadit #-o [-X https://www.youtube.com/watch?v=J1dWYV5RS8o. A ještě umí jedit jak oktávkář - rovně s plynem na podlaze. Děs... A ty hlody u toho #-o :lol: :roll:
:arrow: Podle zkušeností z netu nasosaných mi 2,4 vychází jako rozumná volba. Před časem mi jedna 2,4 s.w. utekla, ale byla poměrně za draho. 3 majitelé a 3/4 roku to stálo v bazaru. Z toho pramenila moje nedůvěra a chuť se blíže zajímat.
:arrow: Nafta pro mé použití moc smysl nemá. Ač by nebyl problém dosahovat až 2.000km/měsíc, není to pravidlem. Dále nafty mají hodně najeto a mají víc věcí umírajících věkem a opotřebením, tedy trojboj turbo-vstřiky-dvojhmota a v některých případech bonus v podobě popraskaných hlav. JTDm na hlavu možná netrpí, ale furt je tu "ale".

:arrow: tlumiče - to fakt nejsou s nějakým autem stejný? Vždyť by na tom BOGE-Sachs prodělal gatě, těch S.W. se nějak extra moc nevyrobilo. Přitom sám výrobce v nějakým materiálu sám píše možnost retrofitu. Určitě tím ale nemyslel implantaci těch sedanových. Konverze na sedanový je takovej ... kočkopes z mého pohledu, vždyť jsou ty tlumiče o něco kratší.

:arrow: Koroze - nějak takhle? https://www.youtube.com/watch?v=yHaAlChfOsg :lol:

_________________
Uvažuji o koupi Kappa S.W., tak mám všetečné dotazy. Možnost "live" prohlídky a konzultace vítána.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte čer 05, 2018 23:47 
Offline

Registrován: úte čer 05, 2018 18:26
Příspěvky: 17
Bydliště: severněji, než OVA a PHA, lišky kradou slepice a dávaj dobrou noc
Citace:
Toto považuji za základní úvod to tématu Kappa: http://dfens-cz.com/coz-takhle-dat-si-s ... cia-kappa/

Zde na klubovém bazaru je snad ješčtě Kappa 2.0 20v TB, která vypadá opečovávaně.

Sám mám momentálně jako denní vozidlo AR 164 2,5 TD s mnohými proklínaným motorem VM Motori. Za dva měsíce od koupě najeto přes 5000km a spokojenost (v jeden moment jsem se vylekal, že došlo na prasknutí jedné z dělených hlav, ale nakonec nic). Po 400km z auta vylezu nerozlámaný. Nečekám od toho zázraky, ale na to, jaký je v tom motor je to tiché, pohodlné a každou jízdu si užívám.
Ano, znám :-) Včetně komentářů k článku.
AR 164 se mi zdá tyk OK, ale nebyl k mání S.W. Teď jedině AR 159, ale tam je díky "ochraně" neochranitelného víc balastu a míň reálnýho místa. Ale zas to nemá nivomatic, o jednu starost míň :lol:

_________________
Uvažuji o koupi Kappa S.W., tak mám všetečné dotazy. Možnost "live" prohlídky a konzultace vítána.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2018 00:04 
Offline

Registrován: úte čer 05, 2018 18:26
Příspěvky: 17
Bydliště: severněji, než OVA a PHA, lišky kradou slepice a dávaj dobrou noc
P.S. - KAREL: Ten zmíněný Fiat má najeto okolo 300.000 :wink: Je to 1,4 12V 55kW. Na hrkačky kolem komína pořád velmi dobré. Jen na cestování ve více lidech už jaksi dnešnímu provozu úplně nestačí - ono je to relativní, ale koníci prostě chyběj a nerváci s TDI a TSI si pak moc dovolujou. A taky láká policajty. Sotva se auto dožilo 20 let, nebylo měsíce, aby mě nestáhli na "běžnou kontrolu". V noci cestou z práce víceméně jistota. Před tím se mi to nestávalo :lol: Přitom (když ještě jezdilo) svítilo vše, brzdilo, zatáčelo, nic z něj neopadávalo, kravál nedělalo, nic z něj nekapalo, nehulilo,... :-k

_________________
Uvažuji o koupi Kappa S.W., tak mám všetečné dotazy. Možnost "live" prohlídky a konzultace vítána.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2018 01:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Příspěvky: 2293
Bydliště: Praha 6
S Kappou SW 2,0 jsem za asi 6 let najel kolem 140 tisíc, z toho posledních 100 na LPG. Měnil jsem hlavně z důvodu krátkýho dojezdu na plyn (při nutnosti zachování kufru, takže výměna za větší nádrž nebyla řešení). Nahradila jí 159 SW, a pokud bude aspoň z půlky spolehlivá a odolná jako K., budu spokojenej.
Jak už bylo řečeno, když už K. někde hnije, je to spodek prahu a to ještě jen proto, že to mělo jelito, který neumí používat hever. Nějaký okyslý zadní vrata, spodky dveří, lemy a tak....neexistuje. Oproti tomu Lybra hnije úplně senzačně, zapomeň na ní.
Nejlepší je fakt ta 2,4 20V, v německu se občas objeví, zrovna nedávno jsem měl pro jednu hezkou za pár šupů docela nakročeno.

Jinak zlobí spíš kraviny, klasicky centrál (řešit montáží nějakýho uni nebo repas zámků), mikrospínače v zámcích (pak nejde automatika vnitřního osvětlení), praskání madla spolujezdce (tam asi jedině výměna z vraku a jako prevence poučení spolujezdců :D ). Taky se nepovedla hlavice řadičky (před lety jsem řešil výměnou za nějakou uni koženou - vypadala líp jak origo).
Motor je v pohodě, převodovka taky (v ní mi jen odešel plastový náhon tachometru). Spotřebka se ještě jakžtakž dá koupit, třeba ramena se dají repasovat za pár korun.Blbý je uložení zadních tlumičů, už asi jedině ebay a za bambuli. Nebo zachovalý starší.

No a tlumiče na SW, to je věčný téma, přitom je to úplně jednoduchý. Nivo nejsou a nebudou, a takový štěstí to zase stejně nebylo, i když fungovaly :lol:
Obyčejný tlumiče ze sedanu (KYB tak 2500 kus), celkově kratší nejsou (proč taky, dyť to auto je úplně stejný, jen má jinej kufr). Naopak ty SW mají právě kratší (!!!) zdvih, z toho pramení kratší pružina a taky jinde navařená miska tlumiče. Takže když někdo vzal sedanový tlumiče, na to dal origo SW pružiny a z velkou slávou to dal na auto, tahal zadek po zemi a z toho nejspíš vznikly zaručený moudra, jak je to úplně na prd a nepoužitelný.
Pokud se dá i sedanová pružina, je to ok...nebo ještě líp, pokud je v plánu do toho kufru občas i něco naložit, dá se koupit i zesílená pružina pro auta z LPG.

_________________
Lancia Beta
Alfa Romeo 75, Sprint, 159
Fiat 127, Uno, Panda 4x4, 600D


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2018 19:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Příspěvky: 4295
Bydliště: Soběslav tel:608853577
No nějak jsem si říkal že už máš jednu, a chtěl bys další pěknou. SW je fakt stěhovák,obytňák atd. :D . A asi sehnat uplně v supr stavu na denní ježdění bude oříšek.(ne jen překladatelský :D ). Přichází v úvahu snad jen
Švýcary. Tam by se našel asi super kus.

_________________
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2018 19:20 
Offline

Registrován: úte čer 05, 2018 18:26
Příspěvky: 17
Bydliště: severněji, než OVA a PHA, lišky kradou slepice a dávaj dobrou noc
Ano, S.W. se pořizuje kvůli kufru, ne na parádu a machrování. Tažné je bonus navíc. :wink: Tím pádem se očekává, že se do kufru bude i něco nakládat. Jaká je cca nosnost té podlážky? Není to, doufám, něco jako u Dobló, kde je s velkou slávou za příplatek polička na 70 kg? :lol:

Madlo dveří vím, někomu tu dokonce postupně porupaly všechny(?), čemuž nejak nerozumím. Že by zaseklá vazelína v pantech? Nebo kombinace s málo tuhým/únosným materiálem madla samotného?

Co ten motor 2,0 20V(T) - je shodný s tím, co byl ve Fiat Bravo HGT/Marea/Coupé?

Musel už někdo řešit, že s (jakýmkoliv) benzínem v Kappě v sériovém stavu neprošel emisema?

Co sedačky, byl by nějaký tip, jak už třeba z fotky poznat, že potahy to mají za sebou? Ať už Alcantara nebo velur (nebo co to je)...

A ještě se vrátím ke konverzi tlumičů - auta s Nivomatem prý nemají seřiditelná světla. Což je nějaké podivné. Copak to uměli ve fabrice naštelovat tak, že se světlo při výstupu z linky nemuselo doštelovávat? To bude spíš myšleno nějak jako u předpotopních aut, u kterých se nedalo regulovat sklon světel zevnitř z místa řidiče. To by pak smysl dávalo.
Když si do auta sednou 4 statnější chlapi (kolem metráku) a bečka do kufru, jak moc padne zadek S.W. k zemi, s konverzí i bez? Pro zajímavost - firemní O3 (slepice model Ovce 3) po obsazení ne moc hmotnýma a sušinkama v poměru 1:1 už tahá zadek po zemi. A to je prosím liftback, nikoliv kombi a v kufru je jen rezerva a povinná výbava. :lol:

_________________
Uvažuji o koupi Kappa S.W., tak mám všetečné dotazy. Možnost "live" prohlídky a konzultace vítána.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2018 19:40 
Offline

Registrován: úte čer 05, 2018 18:26
Příspěvky: 17
Bydliště: severněji, než OVA a PHA, lišky kradou slepice a dávaj dobrou noc
Citace:
No nějak jsem si říkal že už máš jednu, a chtěl bys další pěknou. SW je fakt stěhovák,obytňák atd. :D . A asi sehnat uplně v supr stavu na denní ježdění bude oříšek.(ne jen překladatelský :D ). Přichází v úvahu snad jen
Švýcary. Tam by se našel asi super kus.
S ne zrovna snadným sehnáním se tak trochu počítá. Auto z CH zabije dovoz + clo + další poplatky...trochu nevýhoda, ale za podumání se taky nic nedá.

_________________
Uvažuji o koupi Kappa S.W., tak mám všetečné dotazy. Možnost "live" prohlídky a konzultace vítána.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2018 19:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Příspěvky: 4295
Bydliště: Soběslav tel:608853577
Madla -slabé výztuhy- a jelikož jsem jen opravoval nevím jak se to povede utrhat.
Motor je stejný z Coupe atd.
Seačky- vhadru asi vydrží velmi hodně, alcantra je skoro vždy prošoupaná,-jak začne žmolkovatět už k prošoupání není daleko.

_________________
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2018 21:29 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13933
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
to ja spis porad zavazuji jestli mam svoje 2.4 tds zachovat a nebo uz odpiskat,preci jen za 13 let co ji mam slouzila :wink:

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 3x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2018 21:34 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7865
Bydliště: Kolín
Kdysi jsem v dobovým tisku četl, že 20VT má proti Coupe hlavu s jiným úhlem ventilů. Jak to je doopravdy netuším. Kappa SW opravdu nemá zevnitř štelovatelnou výšku světel, protože se právě počítá s tou samonivelací.
Jako daily v dnešní době nevím no. Otázkou je co třeba dostupnost podvozkových dílů. Z motorizací bych jednoznačně volil 20VT nebo V6 (ale těch je jako šafránu). Důvodů je víc - jednak jak to auto jede, brzdy Brembo, Viscodrive a v neposlední řadě i to, že v době kdy klasické 20V sloužili právě jako daily tak o 20VT se už někteří majitelé starali jako o youngtimera.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2018 22:14 
Offline

Registrován: úte čer 05, 2018 18:26
Příspěvky: 17
Bydliště: severněji, než OVA a PHA, lišky kradou slepice a dávaj dobrou noc
HAROUS: Hm. A proto žádná "zdravá" Kappa není v nabídce a prodávají se pasti, otlučený zdechliny a takový ,kde např. německej lempl už nechce měnit spojku nebo jinej spotřebák.
Podvozkový díly - myšleno ramena a tak? To bude s něčím stejný, třeba AR, ne? Aftermarket ještě nějakou dobu existovat bude.
Jiná hlava - je to možný. Přijdem mi, že když v konstrukci stavěli Coupé, zřejmě vzali motor a kolem něj postavili auto :lol: Alespoň to tak pod kapotou vypadá. A Bravo HGT po homemade implantaci turbo kitu (přesněji swap z Coupé) pak vypadá taky tak. A baterka se stěhovala do kufru :lol:
Co potkávání motorů? U HGT viděno i na vlastní oči (drážkovej řemen v cca 5.500 ot. praskl, namotal se do rozvoďáku, prsk-sk-sk-sk a všech 20 ventilů pápá), motory v Coupé poumíraly spíš na klice a celkové uhonění nadšenými postpubescenty a jinými podivíny... Kappa je spíš exot, tak jaké jsou reálné zkušenosti s tímto?

OAZA: Proč rušit spolehlivou funkční věc? Rozumný smysluplný důvod? Roste tam plíšeň? :lol: Lidi už jsou zblblý mediální masáží ("máme nejstarší auta v Evropě!"; "Nejsme dost cool a EKO!"; "Vyhoď zánovní kotel, nejsi EKO, vem si dotaci!"; "zahraj si s náma účtenkovku, aneb práskni svého dodavatele"), či co? :roll:

_________________
Uvažuji o koupi Kappa S.W., tak mám všetečné dotazy. Možnost "live" prohlídky a konzultace vítána.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 39 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz