...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...
http://lanciaklub.cz/

Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe
http://lanciaklub.cz/viewtopic.php?f=18&t=242517
Stránka 1 z 2

Autor:  Devilian [ ned říj 29, 2017 20:15 ]
Předmět příspěvku:  Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe

Ahojte,
mam v hladaciku jednu lanciu deltu 3. Je to 1.8tbenzin 200 koni, automat. Vobec ale neviem, na co si mam pri kupe davat pozor. Auto ma vraj 77t najazdenych km, co sa mi zda primalo na 8 rocne auto. Vedel by mi niekto s tymto pomoct? Auto je v trnave. Popripade vedel by mi niekto napisat podla vin, ci su tie km realne?
Dakujem

Autor:  Lubos 42 [ ned říj 29, 2017 20:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe

https://www.stkonline.sk/overenie-techn ... y-vozidla/

https://www.kontrolatachometru.cz/ asi to neumí SR

možná http://www.ko.sk/Kontrola.aspx?Menu=id:Kontrola&lng=SK

je potřeba hledat

Autor:  Devilian [ ned říj 29, 2017 21:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe

Auto je dovezene z talianska, takze ti mozem presne povedat, co tam bude napisane: 77t km pri kontrole niekedy tento mesiac.

Autor:  vlad47 [ úte říj 31, 2017 23:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe

Je to priamovstrek cize si daj pozor na karbon. Uz som daval dole hlavu z jedneho tbi s 80 000km.

Autor:  Oskar 58 [ stř lis 01, 2017 12:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe

Prover si hladinu oleje a vizuelne jeho stav, zda neni cerny napovi zda se menil olej pravidelne.
Zkontroluj uniky oleje na motoru, nech si sundat horni i spodni plastovy kryt motoru a nech si auto zvednout na zvedaku. Motor musi byt suchy.
Po nastartovani za studena i za tepla nesmi litat otacky a z vyfuku nesmi jit bily kour.
Automaticka prevodovka musi dobre radit i po zahratem oleji a pridani plynu na podlahu a naslednem brzdeni = pozaduj dlouhou zkusebni jizdu, aby se olej poradne zahral v chladnem pocasi minimalne pul hodiny.

Autor:  Devilian [ čtv lis 02, 2017 23:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe

Dakujem za rady. Auto je zial uz predane. Vravite teda, ze 1.8 tbi nie je spolahlivy motor?

Autor:  vlad47 [ čtv lis 02, 2017 23:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe

Myslienka priamovstreku je sama o sebe problematicka, pretoze vytvarza sadze ala traktor a prichadza o funkciu samocistenia sa, ktoru nepriamovstrek ma. Nepovedal by som ze by bol tbi nespolahlivy, v porovnani s nacistickou produkciou sa moze povazovat za nadpriemerne spolahlivy, ide len o to ze kedze ta technologia ho zasiera a zaroven necisti tak to musis v pravidelnych intervaloch robit ty ako majitel.

Autor:  Euro 564 [ sob lis 18, 2017 19:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe

Taky bych mel dotaz k tehle verzi. Ma 1,8 DI Turbo retez nebo remen a pokud remen, po kolika km/letech je predepsana vymena? A jak je na tom Aisin? Nejsou s nim problemy?

Autor:  Jirka 85 [ sob pro 16, 2017 03:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe

Citace:
Taky bych mel dotaz k tehle verzi. Ma 1,8 DI Turbo retez nebo remen a pokud remen, po kolika km/letech je predepsana vymena? A jak je na tom Aisin? Nejsou s nim problemy?
Motor má řemen, interval je 105000km/5let jinak na sací i výfukové vačce je variátor časaování tak bych raději počítal že každé 2. rozvody můžou vyjít na majlant ale i takl ten motor asi za to stojí :lol:

Autor:  Euro 564 [ sob led 06, 2018 17:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe

Diky, sice odpoved prisla akorat dva dny po porizeni noveho auta, ale aspon nemusim litovat, ze volba padla na 9-3. :) Autum s remenem jsme se chteli uz vyhnout, ale z nejakeho duvodu jsem si nebyl jisty, jestli zrovna ten 1,8T nema retez, i kdyz vim, ze Fiat z nejakeho duvodu cpe remen snad do vsech motoru...

Autor:  Jan 69 [ pon led 08, 2018 13:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe

na řemenu není nic špatnýho...jen si na to prostě jednou za 100tkm vyhradíš odpoledne a vyměníš ho :)

Autor:  Euro 564 [ úte led 09, 2018 06:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe

Citace:
na řemenu není nic špatnýho...jen si na to prostě jednou za 100tkm vyhradíš odpoledne a vyměníš ho :)
Tak neni to vec, kterou by sis vymenil jen tak pred barakem jak zarovku. Potrebujes na to vybavenou dilnu a neco to taky stoji. Retez je oproti tomu naprosto spolehlivej a bezudrzbovej (pokud zrovna neni clovek idiot a nekoupi si VW :lol: :lol: ). Thema s motorem PRV, rok 1992, puvodni retez, naprosto bez problemu, me byvale BMW E38 bylo v dobe prodeje 14 let stare s bezmala 300tis. KM na tachometru a retez byl taky puvodni, tichy a bezproblemu. Soucasny Saab 9000, rok 1997, ma aktualne 314tis. KM, retez puvodni. Co vim od spezialisty na Saaby, ktery je dela od roku 1979, tak jeste nikdy nemel s zadnym retezem problem. V praci u Mercedesu tez nemame s retezy v podstate zadny problemy (udajne je nachylnejsi na vytahani akorat retez u motoru 180/200 Kompressor, ale osobne jsem takovy auto na dilne jeste nemel).
Takze proc si pridelavat starosti a zatezovat penezenku remenem, kdyz je tu mnohem spolehlivejsi a na provoz levnejsi reseni? :)

Autor:  Vladimír 82 [ stř led 10, 2018 10:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe

Ta bezúdržbovost je relativní. Na mém E46 318i byl řemen taky tichej, bez problémů, ale když praskla ventilová pružina a šla kvůli tomu hlava dolů, odhalilo se, že oba ty silonový slidery, byly zkřehlý a polámaný. Takže to že dokud to nechrastí, je dobrá taktika, ale jestli je na tom rozvodu hydraulickej napínák a slidery, rozhodně to není na věky. Jiná věc je to u OHV škodovky, kde jsou dvě kola, řetěz a zdarec.

Autor:  vlad47 [ stř led 10, 2018 10:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe

Presne tak, neoficialny interval na retaz je 200-300 podla stylu jazdy a auta. Teraz mame v dielni volvo, 170 ma za sebou a napinak je na mexime. Jazdit kym to nerupne a tesit sa, nie je spravny system. Inak povedane, momentalne su na troch zdvihakoch tri auta kde zlyhala retaz.
Retaz by som nechcel jedine tak zadarmo. Remen sa vymeni na pockanie, da sa kedykolvek skontrolovat a na beznych motoroch ta sada nic nestoji.

Autor:  Harous 239 [ stř led 10, 2018 11:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Lancia delta 3 1.8 tb rady pri nakupe

Tady je to názorově ode zdi. :D Řetěz ani zadarmo, zavrhnout auto, protože má řemen... Když se o ty auta někdo stará a dodržuje servisní intervaly jak má tak je podle mě úplně jedno co v tom autě je. Obojí si žádá svoje. Stejně tak má každý řešení svoje plusy a mínusy, ale nenapadlo by mě vybírat auto podle toho jestli má nebo jestli nemá řemen / řetěz. Mimochodem, u Legacy byla předepsaná kontrola řetězu po 160 tkm.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/