...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je čtv říj 18, 2018 13:42

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 37 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte kvě 28, 2013 11:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
Příspěvky: 833
Bydliště: Kuřim, Brno
Nedavajte tu zbytocne fotky tacho z inych aut nez Kappy, je to uplne irelevantny udaj [-X

_________________
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte kvě 28, 2013 11:25 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13996
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
a proc ne jiny auta? tady jde o to zjistit jak to tedy vlastne je

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte kvě 28, 2013 12:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
Příspěvky: 2472
Bydliště: Návsí
Bavíme se tady o Italech, tak proč by zde nemohly být další italská auta. Nakonec se dobereme k tomu, že Italové to zas dělali podle dne v týdnu. Už tak jsou u Kapp rozdíly v displejích přístrojovky tak kdoví zda právě ty jiné méně časté nejsou bez nuly a zbytek s nulou. Nebo respektive ty jiné přístrojovky mohou být měněné, tzn, že se mohly vyrábět i po ukončení výroby Kappy jako náhradní díl. Ale to je čistě má spekulace

_________________
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte kvě 28, 2013 12:40 
Offline

Registrován: úte čer 10, 2008 22:22
Příspěvky: 74
Bydliště: Praha
Harouši, když jsem Kappu 20v TB MY 2000 z Itálie přivezl, nulu neměla. Bylo ale v háji ABS. Vyměnil jsem celou jednotku ABS a nula na displej naskočila jakmile auto s "novou" ABS jednotkou ujelo první kilometr (po změně poslední číslice v pořadí naskočila nula na první pozici v pořadí). Nevím, čím to bylo nebo proč to bylo, ale je fakt, že tam původně nebyla, nebylo tam opravdu vůbec nic. Přitom počet ujetých km se pochopitelně nezměnil. Zkusím doma najít fotku, jestli mám od původního italského majitele. Podle ŘJ mělo auto o cca 8 000 km víc, než ukazoval ten tachometr (doba, po kterou nefungovalo ABS). ABS bylo použité z jihoitalskýho vrakoviště, nevím, kolik mělo najeto auto, z něhož jednotka byla. Netuším, jestli v tom je souvislost.
Ono jsou tam i 2 druhy číselníků - jeden má takový tenký prťavý číslice a druhý větší tlustší. Jestli je tam souvislost, opět netuším, toto byl případ těch tlustých.
Naopak na atmosféře 20v VIS z r. 96, která měla méně než 100 000 km, byla nula již když jsem ji koupil, ověřeno v servisu (jediným, kde auto bylo ještě týden před odhlášením), včetně výpisu ŘJ. Tam byl ty prťavý číslice.
Na první generaci načítá kilometry mechanický počítadlo, jehož bowden jde do palubky a tam je převodník.
U druhé generace je elektrický snímač, na něm rovnou převodník a do přístrojovky jdou jen dráty.
U posledního modelu 2000 s těma začerněnýma světlama načítá kilometry z jednotky ABS, převodovka vůbec nemá žádný jiný vývod (je tam jen spínač zpátečky přibližně v místě, kde je u 98-00 vývod na snímač tacháku).
A pak se v tom vyznej...
Podle mě nejde tvrdit, že když tam je nula, jsou stočený kiláky, protože vím 100%, že i Kappy s najetýma km pod 100 000 mají někdy nulu na první pozici. Ale netuším proč. Rozhodně ne proto, že mají stočený kilometry, to fakt ne. A aby dneska na Kappě v Itálii koncesionář stáčel tachák pod 100 000 km - upřímně, podle mě naprostý nesmysl. Z 360 000 na 170 000 dejme tomu, ale ze 170 000 na 90 000 - to je naprostý nesmysl. A tvrdit podle fotky z internetu, že auto má nebo nemá stočený kilometry, to bych si teda nikdy neodvážil. Viděl jsem auta, která měla přes 350 000 km a vypadal jak nová, stejně jako zničený vraky po 80 000 km...


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte kvě 28, 2013 13:05 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7983
Bydliště: Kolín
Romane díky za osvětu. Vůbec jsem netušil, že těch typů tam bylo tolik a měnilo se to i během výroby faceliftovaný verze. Každopádně to teda vypadá, že u Kappy jsou možný obě varianty.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition
KIA CEED SW 1.6 GDI TOP


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte kvě 28, 2013 13:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 15, 2009 20:27
Příspěvky: 1476
Ty číselníky menší za větší se měnily někdy v roce 99, u Kappy jtd 11/98 jsou menší čísla, u Kappy jtd 9/99 jsou už ty větší.

_________________
Ex: zelená-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte kvě 28, 2013 13:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
Příspěvky: 2472
Bydliště: Návsí
Onko a právě ani to není úplně celá pravda, některé facelifty i v roce 2000 měly ty malé, ovšem protiřečit tomu může zase to, že to někdo už měnil. My měli Kappu 2001 a měla velké a kamarád má 99 a měl malé. Nejspíš to fakt asi bude jak se italové zrovna vyspali :D

_________________
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte kvě 28, 2013 14:01 
Offline

Registrován: úte čer 10, 2008 22:22
Příspěvky: 74
Bydliště: Praha
Osobně se taky přikláním k tomu, že to nemá nějakou vnější závislost, ale spíš nějakou vnitřní (z pohledu fabriky - pro určitý trh, verze softu, apod.). Během výroby auta se prostě často mění komponenty z různých důvodů (nejčastěji cena a dodací podmínky), a tím pádem mohou být i závislosti a kombinace chování jednotlivých konkrétních systémů různé.

Ono by to bylo jedno - kdyby právě třeba 20v TB nebyla na ty kilometry tak háklivá. U VIS, VVT nebo V6 bych to neřešil, u 16v TB spíš okrajově, ale znáte snad někdo 20v TB, která nalítala přes 300 000 km? Osobně neznám víc, než 270 000...
Nevím proč, ale prostě 20v TB na rozdíl od 16v TB prostě má dost limitovanou životnost, přitom tam nevidím žádný racionální důvod (nějakou chybu, něco výrazně katovanýho proti 16v).


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte kvě 28, 2013 18:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 28, 2008 21:18
Příspěvky: 396
Bydliště: Doma v Praglu
Citace:
Na první generaci načítá kilometry mechanický počítadlo, jehož bowden jde do palubky a tam je převodník.
U druhé generace je elektrický snímač, na něm rovnou převodník a do přístrojovky jdou jen dráty.
Prvni generace Kappusty nema zadnej bovden, ma to cidlo na almare a jdou znej tri draty do budiku rok 95. To cidlo uz mela i Thema 3 generace od roku 92.
A Kappusta po faceliftu uz to bere z ABS rok 98, tam se to lamalo.
Mel jsem 16VT rok 95 cidlo na almare.
Ted mam 20V rok 98 a bere to z ABS.

Tady foto Kappa 16VT rok 95 po stoceni Obrázek

_________________
Fiat Punto 1.2 16V
Lancia Y 1.2 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD
Lancia Kappa 2.0 20v V.I.S Comfort Drive zelena :-)
Ex:Kappa 16VT
Ex:Thema 16VT


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte kvě 28, 2013 20:11 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13996
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
taky sem tam zadnej bovden nevidel, jen tri draty z cidla

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř kvě 29, 2013 19:20 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 27, 2011 18:15
Příspěvky: 833
Bydliště: Praha
toto určitě stočené nebude


Přílohy:
kilometry.jpg
kilometry.jpg [ 19.96 KiB | Zobrazeno 1034 x ]

_________________
Lancia Lybra 1.9jtd SW
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L
Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř kvě 29, 2013 19:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
Příspěvky: 687
Bydliště: city Olomouc a okolí
Citace:
Osobně se taky přikláním k tomu, že to nemá nějakou vnější závislost, ale spíš nějakou vnitřní (z pohledu fabriky - pro určitý trh, verze softu, apod.). Během výroby auta se prostě často mění komponenty z různých důvodů (nejčastěji cena a dodací podmínky), a tím pádem mohou být i závislosti a kombinace chování jednotlivých konkrétních systémů různé.

Ono by to bylo jedno - kdyby právě třeba 20v TB nebyla na ty kilometry tak háklivá. U VIS, VVT nebo V6 bych to neřešil, u 16v TB spíš okrajově, ale znáte snad někdo 20v TB, která nalítala přes 300 000 km? Osobně neznám víc, než 270 000...
Nevím proč, ale prostě 20v TB na rozdíl od 16v TB prostě má dost limitovanou životnost, přitom tam nevidím žádný racionální důvod (nějakou chybu, něco výrazně katovanýho proti 16v).
čus,
můžeš být konkrétnější s tou životností motorů u 20VT?
jde mi o rozpis závad co znepojízdní auto. dík

_________________
ksw 2.0 t 20V
http://uwall.tv/
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=734864


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv kvě 30, 2013 14:28 
Offline

Registrován: úte čer 10, 2008 22:22
Příspěvky: 74
Bydliště: Praha
Tak na mý 2.0 VIS rok 96 byl bowden do přístrojovky a na 20v TB rok 99 byly dráty ze špajzky.
Z ABS jsem měl krmenou jen 20v TB poslední řady (mimochodem, tam mají soudruzi v ePeru chybu, protože ePer podle VIN tvrdí, že všechny tyhle auta mají úplně stejný systém - snímač u převodovky a dráty do přístrojovky).
je pravda, že Thema TB taky měla převodník na převodovce.
Opět asi zase co kus, to originál.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv kvě 30, 2013 17:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
Příspěvky: 687
Bydliště: city Olomouc a okolí
Citace:
Citace:
Osobně se taky přikláním k tomu, že to nemá nějakou vnější závislost, ale spíš nějakou vnitřní (z pohledu fabriky - pro určitý trh, verze softu, apod.). Během výroby auta se prostě často mění komponenty z různých důvodů (nejčastěji cena a dodací podmínky), a tím pádem mohou být i závislosti a kombinace chování jednotlivých konkrétních systémů různé.

Ono by to bylo jedno - kdyby právě třeba 20v TB nebyla na ty kilometry tak háklivá. U VIS, VVT nebo V6 bych to neřešil, u 16v TB spíš okrajově, ale znáte snad někdo 20v TB, která nalítala přes 300 000 km? Osobně neznám víc, než 270 000...
Nevím proč, ale prostě 20v TB na rozdíl od 16v TB prostě má dost limitovanou životnost, přitom tam nevidím žádný racionální důvod (nějakou chybu, něco výrazně katovanýho proti 16v).
čus,
můžeš být konkrétnější s tou životností motorů u 20VT?
jde mi o rozpis závad co znepojízdní auto. dík

tak integrale pouští rozumy a detaily nikde?
to chceš abych Ti vůbec něco věřil ?


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv kvě 30, 2013 20:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
Příspěvky: 833
Bydliště: Kuřim, Brno
Kamarat ma Kappu Coupe 20VT, ma to na krku 350tis. a motor taha uzasne :wink: Moja Kappa ma na tachu 150tis (realne podla diag 200tis) a je ako nova. Uz x rokov sledujem inzeraty a v 90% pripadoch su to znicene kusky bez udrzby a s poriadnou porciou km na krku. Takze neviem ci si nevidel kusky, ktore uvedene km nemali uz po druhy krat :D

_________________
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 37 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz