Řídí se to velmi dobře, na tu váhu to má velmi dobré jízdní vlastnosti a vysoký pocit bezpečí i při vysokých rychlostech, horší už je to s komfortem podvozku. I kdyby ses rozkrájel, tak zcela komfortní vůz to nikdy nebude. Možná byl, ale nový, dnes už je ve většině Thesisů podvozek před renovací a i kdyby jsi vyměnil vše co tě napadne, tak jako nový to nebude nikdy, to by jsi musel koupit nový tlumiče a i pružiny a to dnes nikdo nezainvestuje, při těch cenách dílů. můžeš tak maximálně zrepasovat ramena vpředu a vzadu, stabilizátory a uložení tlumičů, vůz pak bude mít jistější jízdní vlastnosti a nebude plavat, ale úplný komfort tím nezískáš, díry, koleje atd budeš pořád cítit víc, než třeba v Kappě, nebo Lybře (když mají podvozek OK, tlumí mnohem komfortněji), a to mají obyč. podvozek a ne nějaký vydrbaný SKYHOOK, který je dle mého názoru k ničemu a jen prodražuje servis vozu (drahé tlumiče atd.). Nevím, možná, když to bylo nový bylo to jiný, ale to dnes nikdo neví a aby jsi to zjistil, tak se pěkně prohneš, když to vše koupíš nový, protože jiná možnost, jak to dát do původního stavu není. A nějaký nesmyslný repasování jednotek SKYHOOKU a jejich senzorů jsou zbytečně vyhozený prachy. Tlumiče po 300 tisících najetých km nikdy nebudou nový a nějaký repase volovin okolo z nich nový neudělá a neexistuje žádný tlumič, který po 10 letech a 300000 km (příklad) funguje jako nový.
Takže asi tak
|