...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je sob zář 22, 2018 05:53

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 74 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Phedra
PříspěvekNapsal: úte bře 25, 2014 16:35 
Offline

Registrován: pon bře 24, 2014 17:26
Příspěvky: 7
Citace:
...http://www.sbazar.cz/piitrsak/detail/37 ... -v6-at-lpg i kvůli výbavě.. takže asi tak.. :-) Lanciao
na tu sem se uz byl podivat...

_________________
Alfy 905 916 930 a pro rodinu by se mi líbila Phedra...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Phedra
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2014 10:39 
Offline

Registrován: pon bře 24, 2014 17:26
Příspěvky: 7
nekde sem nasel, cituji:
Takže doplňuji: všechny čtyři auta (807, C8, Ulysse, Phedra) se dělají v jedné továrně, ve francouzském závodě Sevel Nord. Spojení francouzské a italské techniky = může se tam posrat cokoliv, ale v reálu tomu tak není.

Každopádně Phedra je Lancia se vším všudy, takže hodně dílů má specifických a nedělají se v druhovýrobě. Prakticky celá plechařina, světla a tak. Další, i běžné spotřební díly pro motorizaci 3.0 V6, jsou patřičně drahé: rozvody jsem už psal, přední brzdový kotouč počítej klidně 2k, zadní 1.5k, v ramenech nejdou měnit čepy takže vždy celé rameno bratru minimálně za 5k apod. Jsou to navíc specifické díly, které na jiný model či motorizaci nepasují, takže nebývají běžně skladem.

U tohoto auta je zvlášť důležitá servisní historie, protože tam bylo docela dost závad, které se řešily v rámci svolávacích akcí. Uvádím aspoň ty o nichž vím:
- vadné přístroje palubní desky (hlavně ze začátku výroby), v záruce měnili za lepší typ)
- boční posuvné dveře ovládané elektricky (nedovírají anebo se klidně během jízdy sami otevřou), řešeno svolávačkou a přeprogramováním BSI
- boční posuvné dveře manuálně ovládané (špatně fungující kliky z důvodu konstrukční chyby západky při výrobě), opět svolávačka
- únik chladícího média z klimy (důvodem odfláknutý technologický postup montáže), opět svolávačka a přemontování klimy
- klepání ložisek předních kol při plném rejdu (opět konstrukční chyba), řešeno svolávačkou
- úniky kapaliny ze serva, opět řešeno svolávačkou
- odpadává protihlukový kryt motoru (konstrukční vada), řešeno svolávačkou

K tomu ještě dodám takové častější závady, u manuál převodek rády praskají lanovody (nový lanavod opět v řádu tisíců), poddimenzované brzdy (životnost +- 50t km a mění se pak komplet kotouče i destičky), vynechává tempomat (zpravidla je vadný spínač brzdy).

A ještě taková perlička, má to jak já říkám "plovoucí" geometrii přední nápravy. Tj. necháš si seřídit geometrii, ujedeš 5 km a je rozhašená, ujedeš dalších 5 km a je zase správně. Prakticky se ta geometrie nikdy neudrží na správné hodnotě, ale pořád lítá nahoru/dolu kolem ideální hodnoty. V důsledku toho je životnost předních gum nějakých 20-23t km, protože se nerovnoměrně sjíždějí.

Toť asi tak vše. Sumasumárům tedy:
- řada konstrukčních chyb odstraňovaných za pochodu svolávačkama (důležité vědět servisní historii)
- specifické, drahé a ne běžně dostupné díly

Dále sem nevidel phedru 3l novejsi jak 2003

_________________
Alfy 905 916 930 a pro rodinu by se mi líbila Phedra...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Phedra
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2014 14:04 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Příspěvky: 5254
Bydliště: Praha
Tak jasně, třílitr není pro tohle auto zrovna běžný motor, ale jen na autoscoutu je teď skoro 10 aut 2004+.

_________________
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v
Lancia Lybra SW 2.4 JTD


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Phedra
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2014 15:29 
Offline

Registrován: pon bře 24, 2014 17:26
Příspěvky: 7
pravda, jsem slepy...
EDIT: navíc bejt tam busso, tak není o cem premyslet...

_________________
Alfy 905 916 930 a pro rodinu by se mi líbila Phedra...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Phedra
PříspěvekNapsal: čtv bře 27, 2014 07:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 09:51
Příspěvky: 124
Ony Phedry koncily svou karieru uz pouze s naftovymi motory (Ulysse myslim taky), beztak tvorily 90% prodanych kusu.
Jinak se doporucuje kupovat novejsi rocniky (plati pro cely ctyrlistek), behem let ty auta prece jen vychytavali. Ja mam rocnik 2008 a bez problemu.

_________________
Phedra 2.2 JTD 170, 2008
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Phedra
PříspěvekNapsal: stř dub 09, 2014 00:04 
Offline

Registrován: úte dub 08, 2014 22:30
Příspěvky: 3
Citace:
Řešili ji v sekci Koupě...údajně má snad něco s převodovkou a potřebuje nějaké investice.
Nevíte co konkrétně se tam našlo? V sekci koupě už jsem to nenašel.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Phedra
PříspěvekNapsal: čtv dub 10, 2014 17:56 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 22, 2006 12:34
Příspěvky: 1302
Bydliště: Děčín
No o co přesně jde, se zjistí, až tu převodovku sundáš, jinak ti nikdo přesně neřekne. Po ohřátí oleje v převodovce, po ujetí cca 10km nebo aspoň 30 minut provozu, se začne z převodovky ozývat bouchání, nejdřív to vypadá jako něco na spojce nebo na ložisku, ale postupně se to zesiluje směrem ven od spojky. Jeté převodovky na tento typ motoru nejsou a nová stojí ranec. Takže je to na kupci jestli to riskne nebo ne, ale řekl bych, že to už risknul poslední majitel, který ji dal do bazaru sotva po měsíci, co jí měl, viz. techničák.

_________________
ex Lancia Y 1.2
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa Modrá
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa Černá
Lancia Delta 1.6 HF
Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance Šedomodrá


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Phedra
PříspěvekNapsal: sob dub 26, 2014 22:58 
Offline

Registrován: úte dub 08, 2014 22:30
Příspěvky: 3
Ahoj, nemáte někdo bližší informace o této Phedře?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci ... oFrom=list


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Phedra
PříspěvekNapsal: ned dub 27, 2014 07:50 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 27, 2011 18:15
Příspěvky: 833
Bydliště: Praha
Na ty KM ten volant a pedály nic moc.

_________________
Lancia Lybra 1.9jtd SW
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Phedra
PříspěvekNapsal: pát kvě 02, 2014 10:36 
Offline

Registrován: pát pro 28, 2012 21:13
Příspěvky: 476
Bydliště: Brno
to jo teda...ten volant je tak třísettisícovej+ :)

_________________
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Phedra
PříspěvekNapsal: stř čer 04, 2014 12:56 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
Příspěvky: 1360
Bydliště: Brno Komín 728887525
http://auto.bazos.cz/inzerat/35939380/L ... ITALIE.php" onclick="window.open(this.href);return false;



nevíte někdo něco o tomhle kousku?
podle inz má být v nadstandartní údržbě.

_________________
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Phedra
PříspěvekNapsal: čtv čer 05, 2014 17:52 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
Příspěvky: 1360
Bydliště: Brno Komín 728887525
a ještě se pozeptám na tuto phedru ?
Je to docela štreka.Tak pokud tam někdo byl uvítal bych info.
http://auto.bazos.cz/inzerat/35856674/P ... -94-kW.php" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Phedra
PříspěvekNapsal: sob srp 23, 2014 21:51 
Offline

Registrován: sob srp 09, 2014 20:13
Příspěvky: 10
Bydliště: Trutnov
Jak zde bylo psáno, u Phedry 2,2 94kw když více hvízdá turbo, auto jsme projeli, jelo úplně v pohodě, zátah, nekouří, je to nějaký problém?????Slyšel jsme asi tři 2,2 stejné motorizace a všechny mi přišli že hvízdali. Díky


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Phedra
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2014 12:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 09:51
Příspěvky: 124
Citace:
Jak zde bylo psáno, u Phedry 2,2 94kw když více hvízdá turbo, auto jsme projeli, jelo úplně v pohodě, zátah, nekouří, je to nějaký problém?????Slyšel jsme asi tři 2,2 stejné motorizace a všechny mi přišli že hvízdali. Díky
Zkus se poptat na klubu P807, tam jsem cerpal vetsinu informaci i ja. Prece jen pazoutu a citronu tu jezdi jak maku, potkat u nas Phedru je spis rarita. Za to minuly tyden v Italii jsem jich videl furu :D

_________________
Phedra 2.2 JTD 170, 2008
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 74 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz