...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je stř říj 17, 2018 06:01

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 25 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Lancia PHEDRA - rady před koupi
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 00:25 
Offline

Registrován: sob led 24, 2009 23:23
Příspěvky: 7
Bydliště: Třinec
Zdravím všechny,
dnes jsem se zaregistroval, protože potřebuji získat informace přímo od uživatelů Lancií.

Letos chci koupit auto pro rodinu (3 malé děti), cena do 250 000. Jelikož se jedná o 2 auto do rodiny, bude sloužit převážně na rodinné výlety a dovolenou. Předpoklad, že najezdím zhruba 10 t. km ročně. Moje kritéria pro výběr jsou asi v následujícím pořadí:
1. bezpečné
2. spolehlivé - auto má jezdit a ne stát v servise
3. prostorné - minimálně ve druhé řadě 3 sedačky s 3-bodovými pásy, dostatečně velký kufr pro kočárek, sáňky nebo lyže.

Z mého výběru jsem vyhodil 3-lístek Sharan, Alhambra, Galaxy z důvodu špatných zkušeností uživatelů a poruchovosti, navíc nechci mít pořád strach, že mi jej někdo čorne. Renaulta taky nemusím.

Mým favoritem je Toyota. Bohužel na Previi už nedošáhnu finančně (3-bodový pás na prostředním sedadle až od roku 2003 - cena hrubo přes 300 t.) a Avensis Verso se mě zdá trochu úzký.

Pak jsem narazil na čtyřlístek P807/C8/F Ulysse/Lancia Phedra. Z této čtveřice jsem pro Phedru nebo Ulysse - mají lepší výbavy už od základní verze a nižší cenu než ostatní dva.

1. Jaký motor byste doporučili? Osobně bych bral benzín, ale je jich málo.
2. Má benzínový 2 litr rozvodový řemen nebo řetěz?
3. V případě dieselu, který typ a jaký obsah?
3. Jak je to se servisem motoru a přístupem do mot. prostoru? Někde tady jsem četl, že je nutné vyndat celý motor???
4. Jaké poruchy a závady se u Phedry mohou objevit?
5. Jaké jsou stupně výbavy?


Naposledy upravil(a) dave297 dne ned led 25, 2009 00:40, celkem upraveno 1 x.

Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 00:31 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13996
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
z tvyho hlediska to vim jasne. ses asi na stejne vlne jak ja, toyota by byla volba i u mne,
phedra je stejne motor francouz coz nechces jako renault. kdyz chces delat na motoru neco tak vetsinou de ven, pristup je tam opravdu na houby.
pokud najedes jen 10 tis rocne tak se ti naftak nevyplati coz je pravda kdyz nemas svuj zdroj paliva.

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 00:43 
Offline

Registrován: sob led 24, 2009 23:23
Příspěvky: 7
Bydliště: Třinec
Toho Renaulta nechci ne kvůli motoru, ale poruchovosti elektroniky. Lidi na to dost často upozorňují. U majitelů Lancií jsem moc tyto stížnosti nezaregistroval.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 00:45 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13996
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
no to si asi slysel spatne, vetsina lidi nadava na italy kvuli elektrice ze se serinka :wink:

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 00:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 22, 2005 17:18
Příspěvky: 2858
Bydliště: Brněnsko, telefon 603 834 810
tak to jsi asi nehledal zcela správně :lol:

ja myslím, že jestli phedra nebo fiat je fuk, jen záleží na kusu, na jakej trefis

_________________
Lancia Y10


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 00:52 
Offline

Registrován: sob led 24, 2009 23:23
Příspěvky: 7
Bydliště: Třinec
No tak to jsem rád.... :( Na Phedru/Ulysse mě nalákal kámoš, který má Fiata Stilo Wagon. Nalítané přes 200 t. a kromě klasické údržby bez problémů.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 00:54 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13996
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
ja osobne se na km nedivam bo me nezajimaji, neverim prodejci. kazdy auto zvladne odne km kdyz dstane pravidelnej servis jak ma.
no vynechm muj stroj :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 01:01 
Offline

Registrován: sob led 24, 2009 23:23
Příspěvky: 7
Bydliště: Třinec
No mě na km stejně nezáleží, protože vím, že i v Německu, Švajcu nebo Itálii dělají v bazarech češi a poláci a ti vědí, jaká auta se prodávají. Takže koupit nepřetočený motor musí být štěstí. Ani serviska není zárukou.

Navíc motory musí ujet víc než 200-300 tisíc. Na foru Toyoty je chlápek přímo ze servisu, který tvrdí, že se jim tam objevují i auta, která mají přes 500 tis.

Mimochodem v práci máme MANa, který má přes 700 tisíc a míň se kazí než novější auta, která jsou nadupaná elektronikou.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 01:13 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13996
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
taky kamos ted do autoskoly koupil IVECO ktery ma malo najety, jen 690 tis a porad jede v pohode i elektronika,akorat klima nejede,ale ta zase nevadi v zime :lol:

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 11:30 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Příspěvky: 9941
Bydliště: Praha-východ
Ja myslim, ze by sis mel pockat na vyjadreni majitelu Pheder.
Elektronika se sice srala a nebo to nic extra, ale myslim, ze tohle bylo hlavne u starych delt a podobne, kdy kazdou chvilku neco odeslo, kvuli kabelum. Novejsi lanice myslim tohle nemaji. Alespon ja nic nezaznamena od dob Prismy..

_________________
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Lancia Delta HPE HF 16v
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm
Fiat Ducato Panorama 2.5TDi
Fiat Punto Cabrio

Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 11:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 09, 2006 18:51
Příspěvky: 163
Bydliště: Kuřim
Pokusím se odpovědět z vlastní zkušenosti.
Phedra je z celého čtyřlístku stejné platformy takový Mercedes. Kůže, dřevo, maximální výbava. Motor nemá řetěz takže výměna rozvoďáku Tě nemine. Ano motor musí ven ale to u aut s podobným tvarem čumáku je pochopitelné protože otvor do motoru má asi třicet centimetrů, ale to je daň tvaru karoserie. Motorizaci vol radši větší vždyť auto má téměř dvě tuny, takže buď 2.2 naftu(víc nelze) nebo 3.0 benzín. Já jsem s ním spokojen byť spotřeba je poněkud větší ale oproti 2.0 benzín to asi nebude o tolik. A ve spojení s automatem bys tomu přišel na chuť. Je sice trochu vláčnější ale při použití tiptroniku ti moc neujede ani Audi TT(vyzkoušeno). Za rok a čtvrt jediná závada-jeden vadný vstřik(1500,-). No a výbava jen jedna čiže maximální a vybíráš jen uspořádání sedadel. Já osobně mám 6 samostatných křesel. Umožňuje to maximální pohodlí přepravovaných pasažérů ale ve druhé řadě nejsou tři sedadla.

_________________
Lancia Phedra 3.0i V6 Aut. 150kw/285Nm
Punto Cabrio by Bertone
DUCATI Multistrada 1000S DS, GILERA RUNNER VXR200
Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 19:22 
Offline

Registrován: čtv čer 09, 2005 20:40
Příspěvky: 912
v podstatě souhlasím s Mírou, Phedra je ze zmíněného čtyřlístku nejpříjemnější na oko i na pocit, aspoň pro mě, jde o to jaký máš na toto požadavek, stupeň výbavy vol určitě s velkou navi a displejem uprostřed, se správnou verzí softwaru zvládá MP3 a jiné věci jako telefon s e-mailovým klintem, možnost připojení přehrávače DVD,, mapy pro navigaci nejsou problém, obsluha jednoduchá. Mám 2.2 JTD a motor nebyl ani jednou venku. Co se týká základních servisních úkonů a jednoduchých oprav jako je výměna žh. svíček atd. také ne i když je to opravdu porod. Doporučuji volit rok 2004 a mladší, vzhledem třeba k tomu, že po tomto roce je max. povolená hmotnost na TZ 1.850kg. Já mám jen 1.500kg. Spotřeba, průměr, je v mém případě od 7 do 8 litrů včetně tahání přívěsu, dálnice (120-150 km/h) a měst. Poruchovost se asi nedá určit modelem auta, spíš kusem na který narazíš. Mám ji rok a půl a najeto 70.000 km. za tu dobu jsem opravoval turbo, GO v Holicích, cena 9.500,- , výměna zadních tlumičů 2.500,-, z úprav je pouze přehrán výkonvý software, mám odstraněný FAP (filtr pevných částic). Náklady na provoz nejsou velké, což i mě příjemně překvapilo. Problém s el. jsem měl pouze jednou, oxidace kabelu hlavního napájení BSI, centrální jednotky. Jinak můžu doporučit. Slabina jsou poměrně malá svítivost tlumených světel, pokud jsou tam čočky s H7, dal jsem xenony, velká spotřeba kapaliny v ostřikovačích, při ostřikování okna se automaticky ostřikují i světla. Pokud budeš mít možnost zvol verzi s el. otevíráním bočních dveří


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 01:52 
Offline

Registrován: sob led 24, 2009 23:23
Příspěvky: 7
Bydliště: Třinec
mají ty stupně výbavy nějaké označení, podle kterého se dá orientovat? Asi bych šel do dieselu, protože u toho 3-litru se mi zdá spotřeba dost velká.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 09:54 
Offline

Registrován: čtv čer 09, 2005 20:40
Příspěvky: 912
když jsme spolu s Mírou v Pacově řešili stupně výbavy, shodli jsme se na tom, že je vesměs každý kus řešený individuelně dle přání prvního zákazníka. Já např. nemám střešní trojšíbr. Takže spíš koukej na to co které to auto má nebo nemá. V dieselu objevíš možná i motorizaci 2.0JTD, moc jich nebylo, ale to už považuju za slabý motor


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 10:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 15, 2008 00:13
Příspěvky: 63
Bydliště: Brno
Citace:
mají ty stupně výbavy nějaké označení, podle kterého se dá orientovat? Asi bych šel do dieselu, protože u toho 3-litru se mi zdá spotřeba dost velká.
Ale zase ti to vynahradí sametový zvuk a chod motoru.

_________________
Lancia Lybra 1,6 SW


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 25 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz