...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je sob kvě 25, 2019 16:51

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Pravidla fóra


V této sekci budou uváděny pouze návody na individuální úpravy nebo opravy aut. Nesmí se zakládat témata s dotazy typu "potřebuju poradit s....". V názvu tématu uveďte na jaký model, motor je oprava (úprava) určena. Snažte se svůj popis doplnit co nejvíce informacemi a nejlépe i fotodokumentací.
Příspěvky v tomto fóru podléhají před zobrazením schvalováním. Za každou radu a tip na opravu a úpravu předem děkujeme. Pomáháte sami sobě :)

Upozornění: V moment odeslání se stává návod majetkem lanciaklubu a není dovoleno ho bez souhlasu vedení LK dále publikovat. Neplatí pro publikování návodů osobou, který ho vytvořila.



Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 3 příspěvky ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned led 07, 2007 20:23 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Příspěvky: 9942
Bydliště: Praha-východ
Rozebrání páček


Tento návod byl převzat z internetového klubu http://www.fiattipo.net

_________________
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned lis 17, 2013 11:34 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Příspěvky: 2388
Bydliště: Příbor, Novojičínsko
Rád bych se sem vetřel, protože mam pád dodatků :D
Vše se týká páčky blinkrů

Při odstraňování pojistného kolíku je třeba si kolem něj vydlabat místo, lícuje s plastem takže ať je ho za co chytnout. Fest to drží a hlavně trpělivost, sem tam vám to může ujet a krasně si tu páčku podélně pořežete.
Příloha:
DSC03581.JPG
DSC03581.JPG [ 447.94 KiB | Zobrazeno 1257 x ]
Až ten plošňák budete zastrkávat zpět do páčky, dávat pozor, aby to krásně zajelo do pinu, ne jako na fotce(Sorry, mobil si usmyslil, že chce vyfotit kleště)
Příloha:
DSC03582.JPG
DSC03582.JPG [ 433.85 KiB | Zobrazeno 1257 x ]
A teď to hlavní.
Furt mě relátko cvakalo když nemělo. Kolikrát i nepřetržitě v kuse, no hrůza. Čistil jsem kontakty v páčce na plošňáku, relátko, zahýbal kontakty, prostříval sprejem....no beze změny. když nic nezabere, je to v páčce. Ještě jsem měl problém s vypínaním blinkru při otáčení volantem, na jednu stranu se vypnul, na druhou sem mohl točit jak chtěl, jenom to cvakalo a nic. Já tu svou vyměnil za jinou a teď bez problému. Tak jsem tu svou bývalou rozebral, je to snadné(jakš takš :D )

zelená - konektor, červená - 4 šrouby držící celý komplet pohromadě, hnědá - vodící trny pro montáž zpět, růžová - packy
Příloha:
DSC08103.JPG
DSC08103.JPG [ 385.36 KiB | Zobrazeno 1257 x ]
Po rozborce nám zustanou 3 díly, nebudu tu psát co jak přesně patří, bylo by to zmatené a každy na to musí přijít sám. Je třeba vše odmastit od původní vazelíny, odmastit a vysušit.
Příloha:
DSC08112.JPG
DSC08112.JPG [ 485.78 KiB | Zobrazeno 1257 x ]
Zde jsou kontakty na blinkry, úplně nalevo na fotce je protikus, který po tom lítá. Takže očistit, možno povrch upravit pro lepší dotyk.
Příloha:
DSC08107.JPG
DSC08107.JPG [ 411.44 KiB | Zobrazeno 1257 x ]
Dále vypínání blinkrů. O to se stará kolíček na pružinkách, který jednou stranou jezdí v přímé drážce, a druhou stranou ve dvou spojených trojúhelnících, viz fotka. Je to plast a po těch XYZ miliónu šoupání se to opotřebí a kolíček je vyosený neboli šejdrem, to můžete vidět, jak páčku odpojíte od domečku řízení, kde část toho kolíčku trčí ven.
Příloha:
DSC08109.JPG
DSC08109.JPG [ 389.88 KiB | Zobrazeno 1257 x ]
A poslední důležité heblo, je samotné chození blinkrů do výchozích poloh, starají se o to 2 kolíky, zde to musí hezky chodit.
Příloha:
DSC08119.JPG
DSC08119.JPG [ 376.58 KiB | Zobrazeno 1257 x ]
Jinak podsvícení a ostatní tlačítka mi fungovaly, s tím jsem nedělal nic. Nezaručuju, že po této rozborce je 100% úspěšnost, ale je to zadarmo, takže najít si na to čas a pohrát si stím :)

Asi většina to určitě zná,ale nelíbí se mi, když je tu odkaz na návod z jiné stránky, kor ještě ve wordu. Sice je to úplně shodné, ale trochu úpravy si to zaslouží. A jako obvykle, nějaké nejasnosti či chyby ohlašte, ať je to v pořádku.

_________________
Dedra_1.6_66_97''
Obrázek


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob lis 23, 2013 18:01 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Příspěvky: 9942
Bydliště: Praha-východ
Na upravy a postrehy jste tu vy ostatni. Budme radi za to co je.

_________________
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 3 příspěvky ] 

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz