...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je pát srp 17, 2018 19:31

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Pravidla fóra


V této sekci budou uváděny pouze návody na individuální úpravy nebo opravy aut. Nesmí se zakládat témata s dotazy typu "potřebuju poradit s....". V názvu tématu uveďte na jaký model, motor je oprava (úprava) určena. Snažte se svůj popis doplnit co nejvíce informacemi a nejlépe i fotodokumentací.
Příspěvky v tomto fóru podléhají před zobrazením schvalováním. Za každou radu a tip na opravu a úpravu předem děkujeme. Pomáháte sami sobě :)

Upozornění: V moment odeslání se stává návod majetkem lanciaklubu a není dovoleno ho bez souhlasu vedení LK dále publikovat. Neplatí pro publikování návodů osobou, který ho vytvořila.



Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 1 příspěvek ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát srp 13, 2010 21:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 16, 2005 22:23
Příspěvky: 455
Bydliště: Nové Hrady
Pro tuto změnu jsem se rozhodl z důvodu prasklin v originálních kotoučích Ø284mm x 22mm. Když jsem chtěl koupit nové originál kotouče a destičky. Tak za kvalitnější jsem byl na 7000-8000kč. To byl hlavní důvod raději za ty samé peníze koupit brzdy z fiatu coupe 20VT Ø305mm x 28mm.

Potřebné díly.
Brzdové třmeny BREMBO
Kotouče (coupe20VT)
Brzdové hadice 30cm Idealní Favorit zadní náprava =)
Těhlice coupe 20VT
Obrázek



Nejprve je třeba povolit středové matice poloos než zvedneme auto, aby bylo poté možno demontovat samotné poloosy. Klíč 36. Nyní je třeba demontovat originál brzdy. Povolíme brzdovou hadici na třmenu a zmáčkneme karosářkejma kleštěma aby nevytékala kapalina. Vyndáme špunty ze zadní části třmenu pod kterými jsou vodítka s vnitřním imbusem 7. V přední části třemenu demontujeme pružinu. Nyní demontujeme třmen a povolíme 2 šrouby držící držák třmenu na těhlici.

Obrázek

Obrázek

Demontujeme kotouč. Dalším krokem je demontáž těhlic. Výměna těhlic je lepší řešení než výroba muzikusů. Hlavně na muzikusy zde není ani místo.Tady na deltěII 16VT. Takže celé těhlice jednoduché a elegantní řešení. Dále je třeba povolit dvojci šroubu na tlumiči (klíč 19). Povolit čep řízení jak na tyčce (klíč 20) tak i na tehlici (klíč 17) a demontovat jej. Poté povolíme spodní šroub zajištující rejdovej čep a matku stabilizátoru na spodní časti ramen. Rameno vyklepneme z těhlice a těhlici vysuneme z poloos. Demontáž hotova =) hurá

Obrázek

V opačném pořadí namontujeme těhlici z fiatu coupe20VT. Dosud je vše bez problémů těhlice pasuje jak na tlumič,rameno tak i na poloosu. Problém nastává u čepu řízení. Coupe 20VT má delší nálitek na čep řízení. Je tedy třeba čep i tyčku o 2cm zkrátit. Na tyčku je lepší natočit závitník M12 x 1,5mm než začneme řezat.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Po tomto kroku už je to nejtěžší hotovo. Natočíme čep na tyčku (tyčka je v čepu natočená 2cm hluboko takže bezpečnost v pořádku) a čep namontujeme na těhlici. Na náboj kola dáme kotouč v mém případě OZ Zimmermann. Na Těhlice našroubujeme Třmeny brembo. Teď je třeba vše napojit na brzdovej okruh Buď seženete originál trubyčky a hadice z coupe20VT a nebo jako já si vše uděláte sami. Trubičky jsou dlouhé 24cm a konce mají závit 10x1. Hadičky jsem použil ze zadní nápravy favoritu cena 55kč =).

_________________
Obrázek


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 1 příspěvek ] 

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz