...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je ned zář 23, 2018 10:28

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 5552 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 5371 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Poznej auto
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 18:09 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7976
Bydliště: Kolín
Panove pro toto tema se vyjadrilo par lidi v pokecu, myslim ze to neni spatny napad. Vychozim impulsem bylo stejne tema na renaultclubu, takze ano - opicim se. :D
Zakladem je vlozeni obrazku automobilu jakehokoliv typu a tovarni znacky. U neznamych a zapomenutych aut fotka celeho auta, u aut znamych a provarenych pouze nejaky detail. U detailu bych samozrejme apeloval na soudnost a rozum autoru. Napr. podle ventilku asi moc poznat nepujde... 8)
Ten kdo jako prvni uhadne a napise co nejpresnejsi puvod auta, pocka na potvrzeni odpovedi autorem otazky a pote sam zadava novou otazku. Napoveda je mozna, ba po delsim case i zadouci. At nam tu nevisi neco mesic... :lol:
Pokud budeme vse brat s rozumem, muzem se vsichni necemu priucit, poznat nove auta a i se trochu pobavit...

Takze ja to s dovolenim rozjedu necim lehcim na zahrati, at tu stafetu prevezme brzy nekdo dalsi... :wink:

Takze co je tohle za auto?

Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 19:11 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 06, 2005 21:45
Příspěvky: 544
Bydliště: Klatovy
Alfa Romeo Montreal
V roce 1967 oslavila Kanada 400. výročí své existence uspořádáním světové výstavy Expo 67 v Monteralu, která měla mimo jiné ukázat, co tato země nabízí, a představit její vizi budoucnosti v část nazvané Town of the Future. Město Monteral vyzvalo automobilku Alfa Romeo, aby při této příležitosti vytvořila ,,automobil budoucnosti". Di Nola, tehdejší ředitel společnosti Alfa Romeo, byl touto objednávkou poctěn a oslovil slavného návrháře Nuccia Bertoneho, jenž si vzal na starost design vozu. Tak se zrodila Alfa Romeo Montreal, exkluzivní, vysoce sportovní silniční vůz. Při jeho konstrukci se vycházelo ze slavného sportovního vozu Tipo 33 s dvoulitrovým vidlicovým osmiválcem osazeným před zadní nápravou, přičemž otvory pro výstup vzduchu se nacházely za dveřmi. Bertone měl v úmyslu použít tuto koncepci i u vozu Monteral, protože se však mělo jednat vůz 2+2, nebylo možno ji z konstrukčních důvodů zachovat.

Bertone pověřil designera Marcella Gandiniho rozkreslením karosérie tak, aby odpovídala podvozku Alfy GTV. Toto šasi se již léta používalo v takřka nezměněné podobě. Na Expo 67 byly letadlem z Milána dopraveny dva prototypy nové Alfy Romeo Montreal v perleťové barvě. Na výstavě pak sklízely obdiv návštěvníků i tisku a společnost Alfa Romeo zaznamenávala na tento atraktivní vůz zakázky. Teprve když se těchto objednávek sešlo dostatečné množství, rozhodla se dát automobil do výroby. Jeho prodejní cena byla dvakrát vyšší než u běžného typu 1750 GTV. Koneckonců byl tento ,,top-of-the-line-model" výsledkem náhradného projektu a měl co nabídnout.

V březnu 1970 měli novináři zasvěcení do oboru možnost otestovat první vozy Alfa Romeo Montreal, jež sjely z výrobní linky. Po třech letech od prezentace prototypu doznal vůz jisté změny. Počet otvorů pro výstup vzduchu vzrostl ze šesti na sedm. Byla změněna kapota. Karoserie byla samonosná a čtyři světlomety byly zčásti zacloněny hydraulicky řízenými kryty. U kanadských prototypů se otvírala celá kapota i s přídí, zatímco u výrobní verze se přešlo na běžně dlouhou a plochou kapotu.

Největší překvapení však čekalo pod kapotou. Místo původního čtyřválce skrývala umírněnou verzi motoru závodního vozu Tipo 33. Šlo o celohliníkový vidlicový osmiválec se čtyřmi vačkovými hřídeli v hlavě válců a benzínovým vstřikováním Spica společnosti z Livorna. Stejně jako závodní vůz měl motor mazání na suchou skříní a klikový hřídel z kované wolframové oceli. V původním provedení byl vůz osazen motorem o objemu 2,0 l, avšak převrtáním z 78 x 52,2 mm na 80 x 64,5 mm získal objem 2594 cm3. Kompresní poměr byl snížen z 10 na 9,3 : 1. Motor tak dosáhl výkonu 200 k při 6500 ot/min, u vozu Tipo 33 Stradale pak 230 k při 8800ot./min. Šestistupňovou převodovku závodního vozu nahradila pětistupňová ZF. Olejový chladič zůstal a přibyl další, umístěný pod diferenciálem. V motoru cirkuovalo 11 l oleje a 12 l vody, což dává tušit, že směs potřebovala určitou dobu na zahřátí. Zapalování bylo elektronické se dvěma cívkami a dvojitým přerušovačem. Vůz měl čtyři odvětrávané kotoučové brzdy.

Novinářům byla poskytnuta možnost svézt se v nové Alfě Romeo Monteral jako spolujezdci: vůz řídil bývalý závodník Grand Prix Consalvo Sanesi. Několik dnů nato byla Alfa Romeo Montreal vystavena na autosalonu v Ženevě. Ne všechen tisk však projevil nad futuristickým vozem nadšení. Časopis Auto Motor und Sport prohlásil, že do ,,auta Kanaďanů" byl umístěn motor před přední nápravu. Sériové auto mělo motor uložený vpředu, čímž se získal prostor ve voze. Automobil nevypadal ani příliš futuristicky, měl poněkud zaoblené tvary a působil poměrně konvenčně. Nico de Jong se o něm v časopise Autovise vyjádřil, že je ,,překrásný", a tento názor s ním sdílelo mnoho novinářů. A když pak měli pisatelé možnost sami auto řídit, jednomyslně prohlásili: je to auto snů. Nejvyšší rychlost Alfy Romeo Montreal byla kolem 220 km/h a jeho zrychlení bylo následující:

0-40 km/h za 2,1 s

0-80 km/h za 5,4 s

0-100 km/h za 7,4 s

0-140 km/h za 13,6 s

0-200 km/h za 32,4 s

Tento vůz přirozeňe nebyl ve spotřebě paliva příliš šetrný. Novináři ze švýcarského týdeníku Automobil Revue spotřebovali při testovacích jízdách v průměru 17,2 l benzínu na 100 km. Při rychlosti 200 km/h vzrostla spotřeba až na 21,7 l. Alfa Romeo Montreal se nestala pro výrobce kasovním trháke,, na to byl tento model příliš drahý, za sedm let výroby se vyrobilo 3925 exemplářů.

_________________
Lybra 2.4 JTD................v ekologické likvidaci
Delta 1.6 GT i.e. ...........v renovaci
Delta 1.6 HF Turbo ........čeká na renovaci
Delta 1.9 TD


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 19:16 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7976
Bydliště: Kolín
OK, super popis... Takhle sem si to ani nepredstavoval, ale bylo by to takhle nejak super!!! Teda pokud si bude nekdo jistej, aby nebyl popis u kazdyho tipnuti... :wink:

Takze davam za 1 =D> a hazej! :mrgreen:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 19:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 15, 2005 21:41
Příspěvky: 1592
Bydliště: Havířov
No, sice stručné, ale asi to bude uznáno.................. :D :D :D :D

_________________
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 19:20 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 06, 2005 21:45
Příspěvky: 544
Bydliště: Klatovy
Ó děkuji :P
Chvilku to potrvá, než sem něco dám :wink:

_________________
Lybra 2.4 JTD................v ekologické likvidaci
Delta 1.6 GT i.e. ...........v renovaci
Delta 1.6 HF Turbo ........čeká na renovaci
Delta 1.9 TD


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 20:33 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 06, 2005 21:45
Příspěvky: 544
Bydliště: Klatovy
Co je to za auto?
Obrázek

_________________
Lybra 2.4 JTD................v ekologické likvidaci
Delta 1.6 GT i.e. ...........v renovaci
Delta 1.6 HF Turbo ........čeká na renovaci
Delta 1.9 TD


Naposledy upravil(a) Petr 20 dne čtv úno 22, 2007 10:16, celkem upraveno 2 x.

Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 20:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 19, 2006 08:43
Příspěvky: 1214
Bydliště: Mikulov
a já myslel žeje to nějakej Pontiac :)

_________________
(ex-Mazda Premacy 2,0 DiTD)
(ex-Mišák Galant 1,8 16V GLSi)
(ex-Lančija Delta Nuova 1,6i)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 20:36 
Online
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Příspěvky: 13982
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
a ja uz to vidim, je to cervenej krizek v bilym ctverecku :lol:

_________________
Lancia KAPPA 2,4 TDS
Honda 750 NC
Renault Master 2,3 5x
Iveco Daily 35C12 2,3 jtd
iveco eurocargo 2x
Peugeot Boxer 2,2 hdi
Mercedes atego
Daewo Lacetti


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Příspěvky: 2307
Bydliště: Praha 6
Mě se to nezobraziló :rolleyes:

_________________
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, Panda 4x4, 600D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 20:54 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7976
Bydliště: Kolín
To nic, to asi nikomu... :lol:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 21:07 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 06, 2005 21:45
Příspěvky: 544
Bydliště: Klatovy
Ku.a :oops:
Doopravdy :roll:
Ale mě ano :?:
Opravím to :wink:

_________________
Lybra 2.4 JTD................v ekologické likvidaci
Delta 1.6 GT i.e. ...........v renovaci
Delta 1.6 HF Turbo ........čeká na renovaci
Delta 1.9 TD


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 21:20 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7976
Bydliště: Kolín
Tak to je pro me tezkej orisek... Neumim to zaradit casove, ani do zeme vzniku... :(


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 21:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Příspěvky: 2307
Bydliště: Praha 6
Hm, tak pořád vidim kulový :lol:

_________________
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, Panda 4x4, 600D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 21:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 20:16
Příspěvky: 804
Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Je to Petrův překlep, vyrobenej 21. února dokonce i v 19:33. Překlep pochází z České Republiky, dokonce z Klatov. Byl vyrobenej za účelem jedné soutěže v poznávání aut. STAČÍ? MAM PRAVDU?

_________________
Renault Clio Sport ph.2
Škoda Favorit 136 L/A
Fiat Ducato 2.0JTD


Něco s o nás: http://www.johnhistoricrallyteam.estranky.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2007 21:50 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Příspěvky: 7976
Bydliště: Kolín
Ja uz to vidim. Zkusili ste obnovit?


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 5552 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 5371 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz